Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Office Only v. 2.0

Recommended Posts

Vi får fortsette kosen vår her ' />

[quote name=som har gått ut på dato......for leeeenge siden <--sånn jeg føler meg.

Back2life kunne den hett, så hin dagen at noe sånt fins for fengselsfugler.

Hvorfor skal ikke slitne antiterrorister/terrorister få den samme behandlingen ?

Uansett er det et stort steg videre du har tatt i livet (-1). Du har all grunn til å være stolt

Hva med at mr. -1 og mr. Lore_ danner en støttegruppe for css junkies? Dere bor jo begge i bergen så dere kan starte lokal i Lores bolig.
edit: Lag ny tråd om dere vil fortsette, folkens

This post has been edited by Kowalski: Today, 15:07

ok.

Så stor, så vakker

Strekker seg over alle Norges bakker

Nå er den død, men sønnen er her.

RIP OO-tråd =(

Hvorfor stenge OO-only tråden? Er som om en del av hverdagen er borte.. :lol:unsure.png

Vel, skal jeg tippe kan jeg tenke meg at de har fått en del henvendelser om denne. I tiden den har eksistert har jo flere vært innom med en post eller to. Problemet for disse er at siden tråden aldri døde ut, som tråder flest gjør etter kort tid, har den hele tiden blitt liggende øverst i "vis nye innlegg"-funksjonen til mange som ikke hadde interesse av den.

Fordi 12000 innlegg er latterlig, unødvendig og en belastende ressurs hver gang tråden lastes.

Det er få som har behøver å lese gjennom 250 sider med chatting, så derfor kan tråden fortsettes her og så kan masochistene lete opp den gamle om de vil.

edit: Og ja, vi ønsker primært ingen chattetråder her.

Det har man IRC eller annet til.

fy faen så tåpelig, kowalski. hvorfor i helvete lage en ny tråd når vi allerede HAR en? da er det jo like greit å bare la oss fortsette på den gamle eller nekte mer office prat (les: off topic) i hele tatt.

Hadde alltid forestilt meg at OO tråden kom til å bli stoppet på et rundt tall, men post 12314 og side 247 funker vel det og.

Vi slipper sikkert folk som maser om at tråden er så utrolig lang nå :lol:

Takk for tilliten og det hyggelige, konstruktive innspillet.

Jeg foreslår at du enten lager en klagetråd i stabsforumet, som bør være velbegrunnet, eller lar det ligge og heller fortsetter med den intense diskusjonen av office.

Ser jo klart at "chatte"-tråder ikke er særlig ettertraktet på et forum, men her inne har OO på mange måter blitt en egen insitusjon som innlemmer nye medlemmer i miljøet. En gang i blant har jo noen av forumets desidert største gullkorn gjennom tidene kommet i denne tråden også smile.png

Vi får fortsette her karer!

helsikens herk, boikotter seriøst bf.no hvis ikke den blir åpnet igjen. blir ikke det samme med denne leke tråden.

Poster ikke et eneste innlegg mer

å? skal vi begynne å grine nå eller?tongue.png

neida, kjipt det.

men enig i det, office tråden var den grunnen til at jeg henger her inne.

vil ikke bli det samme nå

Vet jo fra før at kowalski er en tosk, men at han faktisk skulle gjøre en så god jobb med å ødelegge hf-communitiet hadde jeg aldri trodd.

Ærlig talt, tre av dere greier ikke å takle forespeilingen om å poste i en tråd som er mindre enn den forrige?

Dere kan alle ta dere en bolle, noen også en pause.

Til dere andre som tar dette med fatning (noe som er naturlig, tatt i betraktning at det er snakk om en tråd på et forum), velkommen til å fortsette diskusjonen her :lol:

Jeg har aldri skrevet mye i office only tråden, men jeg har alltid lest alt som står i den.

Litt kjedelig å miste en del av hverdagen.

Føler ikke helt at en v. 2.0 er det samme....

Jada....whine.....:lol:

Men får vel bare sluke sorgen og fortsette på nye eventyr :wub:

Guest (-1)
Takk for tilliten og det hyggelige, konstruktive innspillet.

Jeg foreslår at du enten lager en klagetråd i stabsforumet, som bør være velbegrunnet, eller lar det ligge og heller fortsetter med den intense diskusjonen av office.

så det er slike aper som sitter i rådet

Kowalski, spiller du CSS? Har du besøkt OO serveren og møtt de koselige folkene der? Nei sier du? ok.

Office Only tråden er selve grunnstøtten i hf communitiet med sin koselige prat og interne mobbing av Virre.

Når man stenger en slik tråd stenger man et lite stykke Norge!

Om du er sta og ikke vil åpne den igjen kan du ihvertfall sette den i perledykk som hf/bf.no lengste og mest legendariske tråd.

Hvem faen slipper slike som deg til makt? ffs

greit nok at det dere var kjipt gjort, men dette er bare et forum :/

greit kowalski: når du stenger en så stor tråd som det dere må du regne med at du får litt, ja hva skal jeg si? litt kjæft. runar sa noe alle var enige her så banner du han fra forumet?

OMG

Jeg har ikke postet mye der, men har lest der en gang iblandt.

Jeg syns det er litt dumt at du stenger tråden, men som du selv sier

"Er jo bare en forum tråd". Hvis det bare er det, hvorfor stenge den da?

Det er på en måte "møtestedet" til hf.no sin hyggelige folk.

Edited by The_kid

Ja, dette er jo snart en parodi.

Vennligst ordlegg dere litt smidigere, de av dere som er veldig forargede.

Jeg forstår at mange er lei seg (vent, jeg forstår ikke men aksepterer), men det er ikke snakk om noe som helst annet enn å skrive i en ny tråd.

Alt er det samme, bortsett fra at tråden er mindre.

Og ja, jeg skal flytte den gamle i Perledykk om det gjør noen blidere. Det er tross alt den suverent største tråden vi har hatt her.

edit: Jeg har forklart hvorfor jeg stengte den gamle. Mindre tråder er en mindre belastning for forumet, og det har ingen hensikt utover det rent nostalgiske å poste i slike giganttråder.

Jeg har ingen problem med å motta kritikk, men form det konstruktivt.

Om noen ønsker å diskutere dette videre er dere velkomne til å åpne en tråd i klageforumet. Hold eventuelle klager konstruktive og hyggelige, om dere greier.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...