Gwaihir 1 Report post Posted February 10, 2007 Er du tilhenger av Project Reality ? Er du medlem av Battlefield.no ? Sign up Soldier ! Disse glad gutta finner du på følgende servere bf.no #12 iGi Helix (norsk server) Thor's 1 Gwaihir 2 Roy 3 [umc]Andy 4 Frikk 5 fly lover 6 Sjulimann 7 Zen0x 8 Crom-Ag3 9 Filamu 10 Peter 11 ElCamino 12 [email protected] 13 Crabman 14 Hx.norHawk 15 Jester 16 Sir Tommy 17 Pacman 18 Dimind 19 ArneHn 20 spion 21 SgtStav 22 Kaptein Miki 23 t0rfinn 24 [HL]rocky 25 Streptokokken 26 Inward delta 1 27 Olimt 28 mpdelic 29 Lonely_WolF 30 Dri 31 Coq Rouge 32 hagenissen 33 Medcon 34 Run3 35 Pei01 36 1MajorPayne1 37 Pla$ma* 38 Fyrkjefille 39 Homer Killsome 40 rasgal 41 Entonic 42 Durak 43 SteffenM2 44 Spookymanooky 45 K.Tell 46 Ketle 47 Pazuzu 48 ChrisMartin 49 Bjoffe_Dunballe 50 Marco de Pollo 51 Ravn 52 mahanba 53 skivebom 54 bluegrot 55 Liptonic 56 elexus 57 Totalboy 58 chutulu 59 Tbn 60 Speed 61 Knoll 62 jungelpatruljen 63 ca2 64 Olliphant 65 Kristiansaurus 66 Heinkel Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted February 10, 2007 Sign me up! Quote Share this post Link to post Share on other sites
elexus 0 Report post Posted February 10, 2007 Ingen som vil lære meg spillet? buuhuu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted February 10, 2007 Tillhenger og tillhenger... Jeg spillte det i noen timer i dag, såe.. joa Skriv meg opp på lista Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted February 10, 2007 Graver meg inn! Glimrende mod! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ArneHn 0 Report post Posted February 10, 2007 Ingen som vil lære meg spillet?' /> buuhuu Vel, ingenting er bedre enn den offisielle guiden for PR: [url= Burde stå alt du trenger å vite der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Speed 0 Report post Posted February 11, 2007 Trodde ikke at dette skulle bli til noe. Men i dette tilfelle liker jeg at jeg tok feil Sign me up! Quote Share this post Link to post Share on other sites
elexus 0 Report post Posted February 11, 2007 Ingen som vil lære meg spillet?' /> buuhuu Vel, ingenting er bedre enn den offisielle guiden for PR: [url= Burde stå alt du trenger å vite der. Nah, jeg får det meste til, men leter etter noen å spille på VT/TS med:( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hst 1 Report post Posted February 11, 2007 Jeg lasta ned spillet i går, og må si at dette ga mersmak. Sign me up! Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted February 12, 2007 Nah, jeg får det meste til, men leter etter noen å spille på VT/TS med:( Ganske fint å bruke VOIP da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knoll 0 Report post Posted February 12, 2007 Nah, jeg får det meste til, men leter etter noen å spille på VT/TS med:( Ganske fint å bruke VOIP da Elexus kan få spille med meg ' /> BTW: i`m not in the "big list", what the hell m8? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted February 14, 2007 Jungelpatruljen spiller vettu=) Hadde vært fint og ha noen å spille med osv også! Kanskje få opp en irc chan som folk kan møttes osv? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ca2 0 Report post Posted February 16, 2007 (edited) spiller project hver dag Edited February 16, 2007 by ca2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Knoll 0 Report post Posted February 16, 2007 Kanskje få opp en irc chan som folk kan møttes osv? Jah, lite pr aktivitet på irc.. Om ikke lenge skal vi være overalt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Benny Brød 0 Report post Posted February 16, 2007 Jeg spiller på bf.no Quote Share this post Link to post Share on other sites
ca2 0 Report post Posted February 16, 2007 dere kan nok legge til:snake,snusken,jcp,skygge,goofy,pitblack,jevelrum.sins,vidash killer,ahab,masterfalch,annakonda.....dem spiller pr alle sammen:) vi sitter hver dag og spiller sammen på norske servere som regel:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted February 23, 2007 Jepp, har begynt å spille litt project reality, tenker i alle fall å spille det til og med DCON kommer ut Quote Share this post Link to post Share on other sites
wona 24 Report post Posted February 23, 2007 Spiller det av og til, konge mod Quote Share this post Link to post Share on other sites
A_Berserk_Norwegian 1 Report post Posted February 23, 2007 Du kan vel også legge til A_Berserk_Norwegian, Max_Payne_NOR, Kenta_NOR, Tall4, SFJ Animal stort sett halve XO.... Fabelaktig mod og bigwar kampen var sjef.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 23, 2007 Oi oi , jo flere jo bedre Quote Share this post Link to post Share on other sites
NorwayTiger 0 Report post Posted February 23, 2007 jeg laster ned nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
fenr.my 0 Report post Posted February 23, 2007 litt fra og til, er blitt så mye å velge i Quote Share this post Link to post Share on other sites
Olliphant 0 Report post Posted March 12, 2007 Det er PR som gjelder pr dato! Morsomt å treffe "gamle" kjenninger fra 2142 på PR serverene. Legg til Olliphant på listen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mith888x 0 Report post Posted March 12, 2007 jeg spiller PR! det er et heidundranes spill!^^, sign me up Quote Share this post Link to post Share on other sites
bbble 2 Report post Posted April 2, 2007 moi da? Quote Share this post Link to post Share on other sites