keyanza 0 Report post Posted February 10, 2007 hey skal børste støv av min lvl 60 troll mage, og lurer på hvilke addons trenger jeg? har bare rogue addons nå så må skaffe meg noen til mage Quote Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted February 10, 2007 Selv bruker jeg bare sheepwatch som addon skreddersydd for mage. Stort sett det eneste jeg føler at jeg trenger foruten mine PoM-macros. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baghera 0 Report post Posted February 10, 2007 Har sheepwatch blitt oppdatert? Selv bruker jeg Arcanum i tillegg, den frigjør ganske mye plass Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted February 11, 2007 Bruker egentlig bare CTMod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted February 11, 2007 SheepWatch, PoM-Macros og kanskje noen CTMods med noe ekstra bars/fast-key Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bananarama 0 Report post Posted February 13, 2007 Stortrives med Photek/Cryolysis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted February 13, 2007 Ang. siggen din GEntrus... "But if a few awake, you can't say there is no hope of destroying the iron house." Jo... Det ble jo sagt tidligere at det var "absolutely indestructible." Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stifi 0 Report post Posted February 13, 2007 Scrolling Combat Text og Crit Line er jo fint å ha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted February 13, 2007 Blizzards egen versjon av scrolling combat text funker fint. Crit Line virker litt irriterende. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted February 13, 2007 Ang. siggen din GEntrus..."But if a few awake, you can't say there is no hope of destroying the iron house." Jo... Det ble jo sagt tidligere at det var "absolutely indestructible." Et kinesisk proverb er ikke godt før det inneholder en rak motsetning. Quote Share this post Link to post Share on other sites