Puspus 0 Report post Posted February 5, 2007 Satt å så litt på YouTube da jeg kom over denne fragfilmen. Bra redigering! Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted February 5, 2007 Joda, fet den. Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted February 5, 2007 Litt offtopic. Rekruterer Ace fortsatt? Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted February 5, 2007 LoL, han er kinesisk/Japaneser ialfall sånn japse skrift i chat'n.. Nice redigert... Share this post Link to post Share on other sites
Norsk-Agent 0 Report post Posted February 5, 2007 Det er ikke han som skyter, det trodde jeg førtst, men det er en annen som sitter som gunner Share this post Link to post Share on other sites
lexmyr 0 Report post Posted February 5, 2007 Det er ikke han som skyter, det trodde jeg førtst, men det er en annen som sitter som gunner TVG som gunner? Grei film, ihvertfall redigering osv. Selve spillinga var ikke så imponerende. Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted February 5, 2007 Enda ingen som finner andre effekter i vegas enn den scanne greia?? Har fortsatt til gode å se noen som greier å bruke den hvor det faktisk passer litt inn, CaptivA greide det utmerket i 3V Aviators, ellers har ikke sett noen... Share this post Link to post Share on other sites
Wigami 9 Report post Posted February 5, 2007 Kem som kopierte filmen min?!?!^^ Share this post Link to post Share on other sites
Jogers 0 Report post Posted February 5, 2007 LoL, han er kinesisk/Japaneser ialfall sånn japse skrift i chat'n.. Står noe med Taiwan der et eller annet sted^^ Share this post Link to post Share on other sites
OiaHandoma 0 Report post Posted February 6, 2007 Syns den var litt snork jeg Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted February 7, 2007 fin redigering, men ble vel litt i lengste laget! Share this post Link to post Share on other sites
Ørnen 0 Report post Posted February 7, 2007 grei film, jeg fikk lyst å begynne med BF2 igjen Share this post Link to post Share on other sites
aleksanderro 0 Report post Posted February 7, 2007 Nice film! Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted February 7, 2007 Booring.. ikke spesielt imponert over redigeringa heller Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted February 9, 2007 Gud for en kjeeeeedelig film... orka ikke mer etter 2minutter av samme søpla - spola litt uti og eneste som var forandret var killsa. Fly rundt public med gunner og lage film av hvor mange kills man får? no go.. Share this post Link to post Share on other sites
x-ith 0 Report post Posted February 9, 2007 Kommer an på om det er bra frags eller ikke, men her var det vel heller få frags som krevde skills. Vil påpeke overfor Punky at det nesten må til Public for å få til flere gode frags på en runde i heli, siden alt av større kampformater innebærer rape2k. Burde vært noe flykills og flere helikills, men helikillsene i denne filmen er jo alt som krevde mer enn 5 timer public for å mestre continuously. Ok redigering, og syns selv effektene er bra nok. Likte måten viewen bevegde seg i cockpit, selv om det var pilotview all the way. Bra musikk syns jeg. Ellers så jeg ikke hele filmen jeg heller. Share this post Link to post Share on other sites
Papirkurv 0 Report post Posted February 9, 2007 Kul film, vart litt for lang tho. noen som vet hva musikken heter ? Share this post Link to post Share on other sites
Longman 0 Report post Posted February 9, 2007 (edited) som punkguy sier, litt fet redigering, men såååååå faen så KJEDELIG, 2 min orka jeg. Edited February 9, 2007 by Longman Share this post Link to post Share on other sites
leseiD 0 Report post Posted February 9, 2007 Det Punky sa. Virka ikke som den helt store motstanden heller.. Fi-heliet var jo helt på bærtur et par ganger der... Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted February 10, 2007 Likte redigeringa jeg. Noe annerledes. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted February 12, 2007 Enda ingen som finner andre effekter i vegas enn den scanne greia?? Har fortsatt til gode å se noen som greier å bruke den hvor det faktisk passer litt inn, CaptivA greide det utmerket i 3V Aviators, ellers har ikke sett noen... Da TLV (The Last Vikings) fremdeles eksisterte begynte vi på en film. Dessverre kom sommerferien brått på, og vi fikk aldri spilt inn alle scenene. (Vi skulle lage en parodi på BF2-introen). Uansett, nå kommer jeg til poenget: Der brukte jeg TV-effekten til å lage en "TLV" logo på starten istedet for Dice-logoen. Den passet faktisk inn. Legger ved link til en gammel versjon, mener jeg også lagde en nyere en uten lightrays og diverse andre forbedringer... Gidder ikke rendre den og rote fram gamle filer nå. Se (3MB): http://files.filefront.com/tlvintroavi/;50...;/fileinfo.html Share this post Link to post Share on other sites
Ullteppe 0 Report post Posted February 12, 2007 Hehe, ikke ta det personlig, godt mulig noen har laget noe med den effekten som passer inn, men av det JEG har sett i fragmovies etc. virker det som om folk har veldig idetørke når det gjelder effekter. Funket fett slik du brukt den dog. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted February 12, 2007 Jeg har tatt det kjempepersonlig og er nå kjempesur på dumme ulleteppe. - Er helt enig med deg. ^^ Share this post Link to post Share on other sites
mattemus7 0 Report post Posted February 18, 2007 grei film men kjedelig i lengden Share this post Link to post Share on other sites