Robin// 9 Report post Posted February 16, 2007 Hva med noe ala bigwar elns? Er sikker mange uten klan som er pønsj på litt annet en public spilling. Hvertfall jeg savner noen og spille med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 16, 2007 Skal se om jeg kan få satt igang noe til over helga..... Evt søndag. Blir litt kort påmelding med søndag føler jeg...... @Pei........ Ser ut som Helix er klare Quote Share this post Link to post Share on other sites
norHawk 0 Report post Posted February 16, 2007 HeliX er alltid klare for kamp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted February 16, 2007 hmmm To do list. Helix & AS vs gb & XO 16 vs 16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
smokersDelight 0 Report post Posted February 17, 2007 hmmm To do list. Helix & AS vs gb & XO 16 vs 16 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 PÅMELDING Her kan dere melde dere på kamp..... Alle i Helix, AS, |gb| og XO er hjertlig velkommen, så deler vi inn to lag. Men slik jeg har forstått det så skal Helix og |gb| være på hvert sitt lag. Så får vi se hvor mange som stiller. til flere jo bedre. Kampen setter jeg opp TIRSDAG! Dersom tidspunktet ikke passer så hyl ut, Onsdag og Torsdag er desverre NO GO for min del! Informer alle i klanene deres så kjører vi hardt og stil. Evt vennskapsklaner er også velkomne til å delta, eks er ctrl <3 |gb| Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 JIPPI!!! Kjakan! Nå funker linken Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 17, 2007 hmmm To do list. Helix & AS vs gb & XO 16 vs 16 Ooooh KAAAAAAAAOOOOOOOS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 hmmm To do list. Helix & AS vs gb & XO 16 vs 16 Ooooh KAAAAAAAAOOOOOOOS Ser deg ikke på påmeldingssiden Zenox! BTW! GG igår! Var mye artig tp. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted February 17, 2007 Jeg kan desverre ikke være med på tirsdag....For jeg er på Tenerife da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 17, 2007 hmmm To do list. Helix & AS vs gb & XO 16 vs 16 Ooooh KAAAAAAAAOOOOOOOS Ser deg ikke på påmeldingssiden Zenox! BTW! GG igår! Var mye artig tp. Ja det var DRIT fett, vi må få til flere sånne kvelder og angående påmeldingenså så jeg det ikke før nå, men er meldt på nu! Men ta og lag en nyhet om det på forsiden så folk får det med seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bits 0 Report post Posted February 17, 2007 Snippesekken er pakket med plaster og binders, klar for krig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 I denne omgang kjører vi ikke en bigwar men en utvidet klankamp..... 2vs2 (klan) ' /> Vil folk fra CTRL, evt andre klaner delta så versegod! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marco de Pollo 0 Report post Posted February 17, 2007 huff og huff og atter huff. Jeg skal spille BTV-match på tirsdag så jeg er desverre opptatt. Først maser jeg litt på Christix for å dra i gang PR match og så kan jeg ikke stille den dagen der er.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
A_Berserk_Norwegian 1 Report post Posted February 17, 2007 Da må bare bleier, bind og tamponger settes påplass for nå blir det krig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted February 17, 2007 Tirsdag passert helt kongle hermi! Kom igjen folkens - we're going to war! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted February 17, 2007 Jepp, er da meldt på, og håper for alt i verden at ingenting kommer i veien denne gangen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted February 17, 2007 Yeah!! Frosk signet inn. Dette blir kåz.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 Yeah!!Frosk signet inn. Dette blir kåz.. Ikke noe er bedre enn sprøstekte froskelår! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 17, 2007 Yeah!!Frosk signet inn. Dette blir kåz.. Ikke noe er bedre enn sprøstekte froskelår! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bratli 0 Report post Posted February 17, 2007 Jupp, jeg stiller med cognac og damer. PS: mest damer Quote Share this post Link to post Share on other sites
thrillseeker 0 Report post Posted February 17, 2007 ::::::::::: PR ::::::::::::::::::: JAAAAAA! (endelig :-)) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted February 17, 2007 ::::::::::: Damer ::::::::::::::::::: JAAAAAA! (endelig ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted February 17, 2007 I stille me hunks! pei, kjakan, søvd, homer m.fler. Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted February 17, 2007 Jeg er ikke billig, jeg er *gratis* Dette blir stats ja. Hermi: Du skal slite med å få fatt på lårene mine... Quote Share this post Link to post Share on other sites