ztaale 1 Report post Posted January 23, 2007 http://fikas.no/~fredrik.s/another.one-final.rar Jeg mista desverre motivasjonen underveis i filmen og mye av det kule jeg hadde planlagt ble derfor ikke gjennomført.. hvem vet, får se om jeg lager en til en etter UN eller nærmere våren.. anyways.. kos dere.. Edit; tar gjerne hjelp med mirror sites Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted January 23, 2007 Najs. Dog mener jeg personlig at korn (m/venner) kanskje er noe "oppbrukt" til fragfilm... Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2007 Korn var vel kun som intro.. Har ikke hørt de andre låtene i fragfilm Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted January 23, 2007 Korn var vel kun som intro.. Har ikke hørt de andre låtene i fragfilm 1723834[/snapback] De andre låtene funka fint. Tenkte mer på "stilen" enn på "korn" som sådan. Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2007 Ahhh kekeke Share this post Link to post Share on other sites
Zevz 0 Report post Posted January 23, 2007 joda bra film Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted January 23, 2007 Likte filmen meget godt. Herlig redigering god kvalitet. Også fint at du har fra klan kamper. Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted January 23, 2007 Mest pcw's og sånn.. det mot cruel er fra gårdagens UN.. ellers er det for det meste pcw's ... bare så det er sagt Share this post Link to post Share on other sites
lug00ber 0 Report post Posted January 23, 2007 Mamma, se! Ola er på TV! ..ikke at jeg egentlig trengte å bli minnet på akkurat den kampen. Godt å se at det ble god underholdning ut av det ihvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted January 23, 2007 Fin film Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted January 23, 2007 Me like. GJ Share this post Link to post Share on other sites
Bombs 0 Report post Posted January 24, 2007 Pen film , men taycok hva for sein på avtrekker Share this post Link to post Share on other sites
GunsAkimbo 0 Report post Posted January 24, 2007 Grei film Har lyst å lage en heli film selv, men blir aldri noe av. Unsafe Skyte heli som står på helipad = skills! Hadde gjort det samme selv i klankamp Share this post Link to post Share on other sites