ChrisMartin 0 Report post Posted January 23, 2007 Leste VG her forleden og fant dette. Ble nyskjerrig og var jo faktisk fedd-up av Telehor reklamen om dette fenomenet. Har noe erfaring på dette produktet som mig33 leverer? Synspunkter? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 23, 2007 Las denne selv, og ble litt nyskjerrig. Om jeg skulle satset på noe så hadde nok mig33 vert saken. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted January 23, 2007 Beste klienten jeg har prøvd hittil iaf. Kjapp og stabil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sharpshooter 0 Report post Posted January 23, 2007 mig33 er en kjekk mobilmsn det. Eneste er at det kan av og til reboote mobilen din ved store mengder samtaler oppe samtidig. Ellers ingen problemer Quote Share this post Link to post Share on other sites
Galilee 0 Report post Posted January 24, 2007 Den er OK ja. Jeg savner derimot en feature for å vise at man har mottatt meldinger dersom programmet er minimert. Hadde den vært der kunne man hatt på mig33 hele tiden nesten, og faktisk hatt god kontroll på mottatte meldinger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 24, 2007 Laster ned Mig nå, for å prøve og se om det der noe tess Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 25, 2007 Ganske artig program igrunn Funker fint. Kan anbefale programmet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Moneybags 0 Report post Posted January 25, 2007 spenn koster det ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted January 25, 2007 spenn koster det ja ' /> 1727169[/snapback] ehhh... Nei??? Lese alt, gutt. Koster hvis du skal ringe og sende sms med mig33. Men bruker du kun for msn, betaler du kun datatrafikken fra/til din mob, og ifølge VG artikkelen var den ca 60kb/timen. Og det er ikke mange kronene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 25, 2007 spenn koster det ja ' /> 1727169[/snapback] ehhh... Nei??? Lese alt, gutt. Koster hvis du skal ringe og sende sms med mig33. Men bruker du kun for msn, betaler du kun datatrafikken fra/til din mob, og ifølge VG artikkelen var den ca 60kb/timen. Og det er ikke mange kronene 1727428[/snapback] Mycket sant. Men noen som vet sånn ca. hvor mange kroner? Og om man er tilkoblet, og ikke snakker med noen, koster det da noe å ha programmet oppe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted January 25, 2007 Skjer med at jeg ikke får logga inn a? Incorrect password or bla bla bla. Er jo riktig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 25, 2007 Skjer med at jeg ikke får logga inn a? Incorrect password or bla bla bla.Er jo riktig 1727523[/snapback] Merkelig det da. Selv får jeg aldri en slik kode for å registrere meg. Har prøvd mange ganger, men ennå ingenting :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted January 26, 2007 Funket på første forsøk. Jeg valgte der man registrerer seg, og husket å legge ved +47 før mob nr mitt. Fikk en tall kode ikke mange minutter etter på sms. Så kunne jeg gå videre. Så kunne jeg logge inn på min MSN. Min mig33 virker fint med msn på min mobil. (SE K610i) Kostnader: Det kommer helt ann på hvilket selskap du bruker. Du betaler for mengde data trafikk du har mellom din tlf og nettet. Og de fleste operatører tar ca 20 kr pr MB, og vi bruker 60 kb i timen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted January 26, 2007 Genialt, trodde dette kun var mulig på nyere mob.tlf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 26, 2007 Ok. Jeg får brukt programmet uten å ha vert registrert. Bruker +47 før nummeret mitt ja. Men fremdeles ingenting. Men så lenge jeg får brukt programmet er jeg fornøyd jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChrisMartin 0 Report post Posted January 26, 2007 Ok. Jeg får brukt programmet uten å ha vert registrert. Bruker +47 før nummeret mitt ja. Men fremdeles ingenting. Men så lenge jeg får brukt programmet er jeg fornøyd jeg ' /> 1727763[/snapback] Klart det. Ingen grunn til å klage på det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blade-bunny 0 Report post Posted January 26, 2007 Bra program ja. Bare synd at akkurat ikke min egen e-postadresse funker på den, men andres sine ;D Henger seg bare opp på "henter kontaktliste" til meg.. Quote Share this post Link to post Share on other sites