Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
ChrisMartin

MSN på Mobilen??

Recommended Posts

Leste VG her forleden og fant dette. Ble nyskjerrig og var jo faktisk fedd-up av Telehor reklamen om dette fenomenet.

Har noe erfaring på dette produktet som mig33 leverer?

Synspunkter?

Las denne selv, og ble litt nyskjerrig. Om jeg skulle satset på noe så hadde nok mig33 vert saken.

mig33 er en kjekk mobilmsn det. Eneste er at det kan av og til reboote mobilen din ved store mengder samtaler oppe samtidig. Ellers ingen problemer

Den er OK ja. Jeg savner derimot en feature for å vise at man har mottatt meldinger dersom programmet er minimert. Hadde den vært der kunne man hatt på mig33 hele tiden nesten, og faktisk hatt god kontroll på mottatte meldinger.

spenn koster det ja ' />

1727169[/snapback]

ehhh... Nei??? Lese alt, gutt.

Koster hvis du skal ringe og sende sms med mig33. Men bruker du kun for msn, betaler du kun datatrafikken fra/til din mob, og ifølge VG artikkelen var den ca 60kb/timen. Og det er ikke mange kronene p

spenn koster det ja ' />

1727169[/snapback]

ehhh... Nei??? Lese alt, gutt.

Koster hvis du skal ringe og sende sms med mig33. Men bruker du kun for msn, betaler du kun datatrafikken fra/til din mob, og ifølge VG artikkelen var den ca 60kb/timen. Og det er ikke mange kronene p

1727428[/snapback]

Mycket sant. Men noen som vet sånn ca. hvor mange kroner? Og om man er tilkoblet, og ikke snakker med noen, koster det da noe å ha programmet oppe?

Skjer med at jeg ikke får logga inn a? Incorrect password or bla bla bla.

Er jo riktig tongue.png

Skjer med at jeg ikke får logga inn a? Incorrect password or bla bla bla.

Er jo riktig  tongue.png

1727523[/snapback]

Merkelig det da. Selv får jeg aldri en slik kode for å registrere meg. Har prøvd mange ganger, men ennå ingenting :/

Funket på første forsøk.

Jeg valgte der man registrerer seg, og husket å legge ved +47 før mob nr mitt. Fikk en tall kode ikke mange minutter etter på sms. Så kunne jeg gå videre. Så kunne jeg logge inn på min MSN. Min mig33 virker fint med msn på min mobil. (SE K610i)

Kostnader: Det kommer helt ann på hvilket selskap du bruker. Du betaler for mengde data trafikk du har mellom din tlf og nettet. Og de fleste operatører tar ca 20 kr pr MB, og vi bruker 60 kb i timen tongue.png

Genialt, trodde dette kun var mulig på nyere mob.tlf

Ok. Jeg får brukt programmet uten å ha vert registrert. Bruker +47 før nummeret mitt ja. Men fremdeles ingenting. Men så lenge jeg får brukt programmet er jeg fornøyd jeg smile.png

Ok. Jeg får brukt programmet uten å ha vert registrert. Bruker +47 før nummeret mitt ja. Men fremdeles ingenting. Men så lenge jeg får brukt programmet er jeg fornøyd jeg ' />

1727763[/snapback]

p

Klart det. Ingen grunn til å klage på det. tongue.png