Sign in to follow this  
Daniel-

Wanted Dead or Alive...

Recommended Posts

Hei, dere husker for en tid tilbake, var det på 2124 sånn de 10 første som kniver en admin med [kniv] elns i nicket vant det og det.

Til de som vant, har noen av dere fått premien?

Venter fortsatt i spenning :lol:

Hei, dere husker for en tid tilbake, var det på 2124 sånn de 10 første som kniver en admin med [kniv] elns i nicket vant det og det.

Til de som vant, har noen av dere fått premien?

Venter fortsatt i spenning  :lol:

1721305[/snapback]

har ikke fått premien og er jævli* lei av å vente.

næmmen, folk som ikke får premiene sine etter en konkuranse i bf2?

Shocking! :thumbsup:

SPOILER:
:thumbsup:

Heisann

Som jeg har svart en del på PM og mail, ligger feilen hos EA Norge. Dette har vært en honest mistake, der premier skulle vært sendt ut mens den som var ansvarlig for dette har vært sykemeldt. Dette er desverre ikke blitt gjort og det jobbes med å få sendt ut premier snøggast råd.

Det er bare å beklage, men premiene kommer.

Heisann

Som jeg har svart en del på PM og mail, ligger feilen hos EA Norge. Dette har vært en honest mistake, der premier skulle vært sendt ut mens den som var ansvarlig for dette har vært sykemeldt. Dette er desverre ikke blitt gjort og det jobbes med å få sendt ut premier snøggast råd.

Det er bare å beklage, men premiene kommer.

1735603[/snapback]

Fint, fint :wub:

Har purret på igjen, men det er en mulighet for at vedkommende har fratredd sin stilling. Skal prøve en annen kar :lol:

;) møkka lei av å vente :S

You can learn many things from children. How much patience you have, for instance. ~Franklin P. Jones

Edited by RascZak

Vel, når du har ventet et halvt år tror jeg du har rett til å syte.

Vel, er det noen som har sagt noe annet? Er dårlig av EA, men må ha tålmodighet med unger som ikke gjør jobben sin skikkelig.

Edited by RascZak

Sign in to follow this