bolle100 0 Report post Posted January 26, 2007 Blei 70 på mandag og fikk meg epic flying mount samme dag Flying mount er så sykt praktisk når man skal farme herbs osv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted January 26, 2007 lvl 62.No hurry Quote Share this post Link to post Share on other sites
HellDemon 0 Report post Posted January 26, 2007 70 seff ! epix flying mount Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hamaestra 0 Report post Posted January 26, 2007 Blei 70 på mandag og fikk meg epic flying mount samme dag ' />Flying mount er så sykt praktisk når man skal farme herbs osv. 1727779[/snapback] Sant nok. Minere kan jo bare fly rundt i 280% og farme. Tenk bots nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
MortenMx2 0 Report post Posted January 27, 2007 Server jeg spiller på, er i guilde Crit HappensDragonmaw først 70 her er oversikten over horde og allianse 1723943[/snapback] nice... Endelig en fra Dragonmaw her. 1727044[/snapback] Jepp, guild har kommet opp til 27 lvl 70. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zapp 0 Report post Posted January 27, 2007 Dinga 65 nå nettopp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted January 27, 2007 66 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kittelsen 0 Report post Posted January 27, 2007 50% inn i 65 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Neloc 0 Report post Posted January 28, 2007 dinga 68 nettop, logget av nu er det natt ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Calz 0 Report post Posted January 28, 2007 alle dere som har epix flying allerede.. kjøper dere gull eller? :\ 300/300 riding that is .. ikke mounten som koster 200g Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted January 28, 2007 Dinga 62 ista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nepster 0 Report post Posted January 28, 2007 ca 40% til lvl 66 =D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted January 29, 2007 35% igjen til 70 ' /> Men gidder ikke rushe, siden det er så få i guildet som er 70 allerede Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 29, 2007 65 i dag:) stoppa spille i 5 dager, mye mer elsk og game med rested:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
[WV] Ljaahni 0 Report post Posted January 29, 2007 66 nuh. Ikke kommet meg i Auchindoun instansene ennå, men satser på Mana Tombs og Auchenai Crypts i dag eller i morra tenker jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hamaestra 0 Report post Posted January 29, 2007 Der var det tomt for spilletid ja.. jaja kom meg til 65 ivertfall. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quantom Wingz 0 Report post Posted January 29, 2007 Blir 70 idag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
areaeraer 0 Report post Posted January 29, 2007 70 på draenei mage'n min nå... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted January 29, 2007 63 nuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nighte 0 Report post Posted January 29, 2007 mana tombs er gøy så lenge en klarer holde mana drainerne borte fra mana brukere:p Dinga forøvrig 70 i dag tidlig, og kjøpte flying mount asap. Damn den går treigt ;D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hamaestra 0 Report post Posted January 29, 2007 mana tombs er gøy så lenge en klarer holde mana drainerne borte fra mana brukere:pDinga forøvrig 70 i dag tidlig, og kjøpte flying mount asap. Damn den går treigt ;D 1731339[/snapback] Enig, den er altfor treig. Har ikke prøvd den, men synes den skulle vært 100% isteden for 60%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gege 0 Report post Posted January 30, 2007 Nådde 63 igår. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loxi 0 Report post Posted January 31, 2007 Og her sitter jeg i Indre-Føkkings-Troms og er mil unna WoW og sivilisasjon faen jeg savner øl, fitte og WoW! Men det høres jo moro ut med TBC da. Nå er det bare å legge alle krefter til for å dimme! Heia meg! P.S avean du burde fått deg et eget lite klageforum hvor du kan putte alle de sinte tankene dine fra deg. Det hjelper å få det ut gjør det ikke? Verden er stor og stygg mot deg og du føler for å kjefte tilbake gjør du ikke? Da kan det også være lurt med en liten søt dagbok hvor du kan skrive ned ting i løpet av dagen. Så slipper vi som ikke er så interessert å lese all driten du skriver Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted January 31, 2007 68 nuh, i helga blir det lvl 70 og flying mount! Quote Share this post Link to post Share on other sites
a-Z-z 0 Report post Posted January 31, 2007 21 Human Warlock!!! (Kazzak) Quote Share this post Link to post Share on other sites