Zilrion 0 Report post Posted January 20, 2007 kan si hvordan jeg gjorde det: 60-63 Ramparts... masse runs... tar ca 20min et run. får rundt 10% per run.. effektivt 30% timen. Men kan seff bli litt rot.. hadde med meg litt repairbots og greier slik at vi kunne selge i instansen 63-64 Zangromarsh, jeg dreit i hellfire.. for mye folk der... og på dette tidspunket var det får i zangro. 64-65 Gjorde Nagrand duo med en mage, aoea fleste kill questa 65-66 Terokkar for det meste solo+ en del instanser.. gjorde feks første del av CoT og auchen(et eller annet tyskt noe) 66-67 Blades Edge mountain, enkle quest og morsomme. ' /> likte dette stedet svært godt 68-70 Netherstorm... beste lvling stedet i spillet.. Simple raske quests, digga spesielt scryer questlinen her.. prøv å ha det så gøy som mulig på veien er vel det beste tipset, les alltid HELE questteksten, mye underholdning der Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted January 20, 2007 Mææn å levle så insane fort vil jo egentlig si hvor lite man har å gjøre ellers. Frisk luft anyone? Ihvertfall ikke noe å hylle! Flaut vil jeg heller si Bør heller si "GTFO and get some air" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted January 20, 2007 Mææn å levle så insane fort vil jo egentlig si hvor lite man har å gjøre ellers. Frisk luft anyone?Ihvertfall ikke noe å hylle! Flaut vil jeg heller si Bør heller si "GTFO and get some air" 1720512[/snapback] Stikk din bøg Quote Share this post Link to post Share on other sites
areaeraer 0 Report post Posted January 20, 2007 Mææn å levle så insane fort vil jo egentlig si hvor lite man har å gjøre ellers. Frisk luft anyone?Ihvertfall ikke noe å hylle! Flaut vil jeg heller si Bør heller si "GTFO and get some air" 1720512[/snapback] Brenn hardt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 20, 2007 Levende bevis for at WoW handler bare om grinding til max level for deretter å kjempe om best mulig utstyr for å pwne i PvP. Da er det Time Spent equals => Skills. Idioter ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
irie 0 Report post Posted January 20, 2007 åååe får lyst å begynne å spille igjen no eg. wow e så Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted January 20, 2007 Levende bevis for at WoW handler bare om grinding til max level for deretter å kjempe om best mulig utstyr for å pwne i PvP. Da er det Time Spent equals => Skills.Idioter ! 1720555[/snapback] Greit. Hvordan forklarer du da at enkelte som var Rank 14 i det gamle PVP systemet sugde balle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mastiphal 0 Report post Posted January 20, 2007 Levende bevis for at WoW handler bare om grinding til max level for deretter å kjempe om best mulig utstyr for å pwne i PvP. Da er det Time Spent equals => Skills.Idioter ! 1720555[/snapback] Så slutt å poste i WoW-forumet da, di forbanna fitte! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted January 20, 2007 Level 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 20, 2007 Levende bevis for at WoW handler bare om grinding til max level for deretter å kjempe om best mulig utstyr for å pwne i PvP. Da er det Time Spent equals => Skills.Idioter ! 1720555[/snapback] Greit. Hvordan forklarer du da at enkelte som var Rank 14 i det gamle PVP systemet sugde balle? 1720660[/snapback] Ikke riktig utstyr med seg eller skjønner ikke prinsippet med å trykke 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted January 20, 2007 1. Ja, forferdelig vanskelig å høyreklikke på items. 2. Hvem pokker har ikke binda hotkeys til knappene rundt wsda? Blåst å påstå at det ikke finnes skills i wow. Men på en annen side. Du skryter spill opp i skyene før du en gang har prøvd dem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
areaeraer 0 Report post Posted January 20, 2007 1. Ja, forferdelig vanskelig å høyreklikke på items.2. Hvem pokker har ikke binda hotkeys til knappene rundt wsda? Blåst å påstå at det ikke finnes skills i wow. Men på en annen side. Du skryter spill opp i skyene før du en gang har prøvd dem. 1720707[/snapback] Går det ann? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Necroth 0 Report post Posted January 20, 2007 øh... ja? Du har en meny som heter key bindings. Kikk på den. Quote Share this post Link to post Share on other sites
areaeraer 0 Report post Posted January 20, 2007 yey! Holder meg til det gamle.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 20, 2007 1. Ja, forferdelig vanskelig å høyreklikke på items.2. Hvem pokker har ikke binda hotkeys til knappene rundt wsda? Blåst å påstå at det ikke finnes skills i wow. Men på en annen side. Du skryter spill opp i skyene før du en gang har prøvd dem. 1720707[/snapback] Å vite hvilke abilities det er best å bruke i en gitt situasjon kan neppe kalles skills. Det er nettopp det eneste du trenger å tenke på i World of Warcraft, alt er jo kalkulert av din figurs statestikk. Hvorfor grinder seg folk ihjel etter best mulig items ? Jo for å kunne hevde seg, enhver WoW spiller må kunne innrømme det. Dere sitter og bruker hundrevis av timer på å skaffe dere de verste epics utstyret for å kunne skille dere ut. Problemet er at det er ca noen millioner til som gjør akkurat samme som dere, og på slutten møter dere murveggen og selger kontoen deres. Hadde du styrt sverdet selv så skulle jeg gjerne kalt det skills, men WoW er så automatisert som det går an å bli, ikke rart det er flest folk under 14år i det spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hurricane 0 Report post Posted January 20, 2007 1. Ja, forferdelig vanskelig å høyreklikke på items.2. Hvem pokker har ikke binda hotkeys til knappene rundt wsda? Blåst å påstå at det ikke finnes skills i wow. Men på en annen side. Du skryter spill opp i skyene før du en gang har prøvd dem. 1720707[/snapback] Den enste skillen som er i WOW når det kommer til PvP, er button mashing! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted January 20, 2007 Ikke drit deg ut a, Avean! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 20, 2007 Ikke drit deg ut a, Avean! 1721022[/snapback] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kittelsen 0 Report post Posted January 20, 2007 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted January 20, 2007 Avean aka attention whore, mao han passer perfekt for wow Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tod/Frezole 0 Report post Posted January 20, 2007 Enig med Avean. (btw AOC kommer til å EIE wow ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Agnino 0 Report post Posted January 20, 2007 Enig med Avean. (btw AOC kommer til å EIE wow ) 1721055[/snapback] merkelig, men avean sine tilhengere er stort sett fjortiser Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 20, 2007 Enig med Avean. (btw AOC kommer til å EIE wow ) 1721055[/snapback] merkelig, men avean sine tilhengere er stort sett fjortiser 1721090[/snapback] Sier han som kommer fra Vanguard Quote Share this post Link to post Share on other sites
-TW-Hankey 0 Report post Posted January 20, 2007 Enig med Avean. (btw AOC kommer til å EIE wow ) 1721055[/snapback] merkelig, men avean sine tilhengere er stort sett fjortiser 1721090[/snapback] å? Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 20, 2007 hemmis barn, blir oppgitt. grats til tazzen! Quote Share this post Link to post Share on other sites