Sussidal 85 Report post Posted November 28, 2013 Tror ikke det er så mange her som lager mer god mat enn meg, eller koser seg såpass ofte som jeg gjør med et glass vin Jeg tør utfordre deg på denne, vel - i hvert fall hvis vi bytter vin med øl. Neste avsnitt derimot lar vi ligge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 28, 2013 Noen som har er trenings program jeg kan følge eller et forslag? Jeg trener nå ca. 5-10 styrke hver dag, er ikke så veldig sterk go beggynte nettopp! Gjør følgende nå: Mandag: vektøvelser med manual + knebøy med vekt Tirsdag:25x3 situps, 3x10 pushup (ultraharde) + 3 x 10 spensthopp Onsdag:vektøvelser med manual + knebøy med vekt Torsdag:25x3 situps, 3x10 pushup (ultraharde) + 3 x 10 spensthopp Fredag:vektøvelser med manual + knebøy med vekt Lørdag: Chilledag - fest dag Søndag: 25x3 situps, 3x10 pushup (ultraharde) + 3 x 10 spensthopp Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 28, 2013 Hva er målene dine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chillestad 1 Report post Posted November 29, 2013 Anbefaler deg et vanlig basis/nybegynner-program de 2-3 første mndene. Bygg opp støttemuskler, tilvend kroppen styrketrening og ha fokus på riktig teknikk fremfor økning i styrke. Les her; http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Her får de svar på det meste du trenger. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mr_Donkeyman 32 Report post Posted November 30, 2013 Målet er ikke å bli bola, målet er å være sprek, kan for eksempel ta 10 hang ups, ha litt mer magemuskler og se bedre ut! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted November 30, 2013 I så fall kan du jo kjøre egenvektstrening, eller "street workout" som de hippe og trendy vel liker å kalle det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted November 30, 2013 Edit: samtidig er det nok ikke VELDIG mange over 30 som slår meg på stranda (en sjelden selvskyt må være lov) ^^, I SECOND THAT! Ellers enig i hva alle sier, prøvde meg en gang i tiden med å skulle trene 5 ganger i uka... Moderert meg til 2-3 og føler meg mye bedre når jeg trener både motivasjon og formmessig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted November 30, 2013 Målet er ikke å bli bola, målet er å være sprek, kan for eksempel ta 10 hang ups, ha litt mer magemuskler og se bedre ut! Uansett hvordan du trener, så blir du ikke større uten å spise deg større. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites