shoegazer 0 Report post Posted December 24, 2007 Ja, siden far din har gått på pro gym på sluppen i mange år så må jo du helt klart klare, noe som i utgangspunktet er fysisk umulig naturlig, å vokse så mye på så kort tid. Nice! Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted December 24, 2007 Plz! 10 kg på 1 måned er da ikke noe problem - om du tilhører rasen Belgisk Blå! Share this post Link to post Share on other sites
FadeOne 0 Report post Posted December 24, 2007 Sleng ut noen beinbilder.. Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted December 24, 2007 (click teh thumb) Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted December 24, 2007 sdad Mitt gamle program, har ikke "digitalisert" det nye enda DAG 1 BRYST 1A Benkpress , manualer 20kg manualer @ 12-14 reps 24kg manualer @ 8-10 reps 28kg manualer @ 6-8 reps 1B Benkpress skrå, manualer 22kg manualer @ 12-14 reps 26kg manualer @ 8-10 reps 28kg manualer @ 6-8 reps 1C Flyes skrå, manualer 7kg manualer @ 16-18 reps 10kg manualer @ 12-14 reps 12kg manualer @ 8-10 reps RYGG 2A Nedtrekk bak nakke 1 sett med 35kg @ 20-25 reps 1 sett med 40kg @ 14-16 reps 1 sett med 50kg @ 10-12 reps 2B Roing sittende 1 sett med 30kg @ 20-25 reps 1 sett med 35kg @ 16-18 reps 1 sett med 40kg @ 14-16 reps 2C Ryggheving i apparat husker ikke når jeg har gjort denne øvelsen eller hva den går ut på, skal høre med pappa. Skulder 3A Sideheving, manualer 1 sett med 7kg manualer @ 16-20 reps 1 sett med 9kg manualer @ 16-18 reps 1 sett med 10kg manualer @ 12-14 reps 1 sett med 12kg manualer @ 10-12 reps 3B sideheving bakside, manualer 1 sett med 7kg manualer @ 14-16 reps 1 sett med 9kg manualer @ 12-14 reps 1 sett med 10kg manualer @ 8-12 reps DAG 2 Armer 1A Biceps curl m/ stang 1 sett med 10 kg @ 12-14 reps 1 sett med 20 kg @ 10-12 reps 1 sett med 20 kg @ 10-12 reps 1 sett med 20 kg @ 10-reps 1B Biceps curl m/ manualer 1 sett med 10 kg manualer @ 20-24 reps 1 sett med 10 kg manualer @ 20-22 reps 1 sett med 12 kg manualer @ 16-18 reps 2A Triceps fransk press m/ curlstang 1 sett med 10 kg @ 14-16 reps 1 sett med 20 kg @ 12-14 reps 1 sett med 20 kg @ 10-12 reps 2B Triceps stående nedpress kabelmaskin 1 sett med 15 kg @ 12-14 reps 1 sett med 15 kg @ 10-12 reps 1 sett med 15 kg @ 8-10 reps Føtter 1A Pressmaskin sittende 1 sett med 40 kg @ 20-22 reps 1 sett med 60 kg @ 18-20 reps 1 sett med 90 kg @ 14-16 reps 1B Lårcurl fremside i maskin 1 sett med 30 kg @ 14-16 reps 1 sett med 35 kg @ 14-16 reps 1 sett med 40 kg @ 12-14 reps 1C Lårcurl bakside i maskin 1 sett med 30 kg @ 20-22 reps 1 sett med 35 kg @ 18-20 reps 1 sett med 40 kg @ 14-16 reps antal kg på øvelsene har vell øket en god del.. Hvor mye tar du på benk med manualer nå? Jeg er skiløper og tar 30 kg, mate av meg tar 35 kg. Dette tar vi 3 ganger. Tipper du har peisa mye luft i de muskla. Og btw.. du kan jo liste opp hva du har brukt ved siden av? For å gå opp mye krever det et spesifikt kosthold, men det tar tid! asdsad Var 60kg når jeg startet og trene for 3 månder siden, er 71 nu. Ja det jeg tenkte meg. Hvor mange cm ruver du over bakken? kjører 10 reps på 30kg manualer så er det en 6`er på 34kg manualer. og avslutter med en 4 på 36 manualer. tar vell 100+ i benk nå vill jeg anta, var forige måned jeg testa sist. trener ikke benk eller, kjører med manualer. pakker i meg 2 shaker med muscel juice, og spiser slik jeg bruker og kjøre. endel brød og diverse pizza og greier, en feit burger på klett er vell ikke til og takke nei til eller. rote med en runde i benk på styrkerommet på skolen mens det var en volleyball turnering som jeg ikke var med i, kjørte 60kg 14 repps Gratulerer, ser at du fikk Photoshop til jul. Litt mer trening (både i RL og Photoshop), så blir nok ting bedre for deg. Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted December 27, 2007 Er 1,79 høy faen skal dere prapple så jævli om bol for? er det for dere ikke klarer noe selv? er ikke alle som har bra gener for og trene og bli stor så raskt. orker faen ikke dette ræle her. Share this post Link to post Share on other sites
lim3 0 Report post Posted December 28, 2007 Det er bolet som snakker Rivo er egentlig en kjekk gutt Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted December 28, 2007 Rivo har jævlig gode gener. Hvem som kalte han homo forresten? Face it. Share this post Link to post Share on other sites
magneman 0 Report post Posted December 28, 2007 Fant ut grunnen til at jeg var kvalm. For noen uker siden var jeg til legen. Husker ikke eksakt naar men. besteforeldra passer paa huset og saann, vanner planter, tar seg av undulaten osv. Hvis det kom et brev fra legen skulle dem si ifra. (Er i Gran Canaria naa, internet cafe og windows 98 for the win) har jernmangel, og har for lite ett eller annet av noe annet og... argh husker ikke hva det. Huska det for litt siden, glemte det paa vei til internett kafeen. Det var ihvertfall grunnen til at jeg blir kvalm. Hilsen fra Gran Canaria. Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted January 2, 2008 Proporsjonene på siste bildet er jo heeelt på styr ..o 0\/0 ..ll Plz! 10 kg på 1 måned er da ikke noe problem - om du tilhører rasen Belgisk Blå! hahahahaahah! Sleng ut noen beinbilder.. Enig :-) Share this post Link to post Share on other sites
Eilif 0 Report post Posted January 12, 2008 (edited) Hvordan er det best å trene styrke? Er det best å bruke tunge vekter og få reps, eller litt lettere vekter og mer reps? Og hvor mange reps er optimalt pr. set? Edited January 12, 2008 by Eilif Share this post Link to post Share on other sites
zillyDuck 0 Report post Posted January 12, 2008 Lette mange reps i starten, tunge reps når du passerer 80 i benk. Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted January 12, 2008 Hvordan er det best å trene styrke? Er det best å bruke tunge vekter og få reps, eller litt lettere vekter og mer reps? Og hvor mange reps er optimalt pr. set? www.tn.no prøv det opplegget som er her. Funker veldig bra for de som er "mindre avanserte" og som vil ha noe som er kjapt, enkelt og som funker. Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted January 13, 2008 Sleng ut noen beinbilder.. bol liksom.. har dere lyst på blodprøve? rart det ikke er betydelige strekk merker her kanskje? er maaaaange på internett som prappler om at det MÅ være bol osv. har ikke kommet bole spørsmål i hverdagen. spis rett, tren rett, sov med omhu = resultater Share this post Link to post Share on other sites
Success 0 Report post Posted January 13, 2008 Ta en titt på denne siden: http://www.bodyforlife.com/ Share this post Link to post Share on other sites
FadeOne 0 Report post Posted January 13, 2008 (edited) Mer knebøy... Grei fett%..lite masse Edited January 13, 2008 by FadeOne Share this post Link to post Share on other sites
GhostRecon 0 Report post Posted January 14, 2008 Ah, nå ser vi mer den egentlig størrelsen din. Symmetri er et ord du burde stifte bekjentskap med. Nakke og bryst er stikkord. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted January 14, 2008 Rivo er 16-år gammel, hvor mange av dere er egentlig i nærheten av samme formen som han om jeg tør å spørre ? Jeg synes han har en veldig bra fysikk, og for en 16-åring så er det rett og slett imponerende. Mye misunnelse ute og går asså. Share this post Link to post Share on other sites
yea 0 Report post Posted January 15, 2008 Var vell heller de rygg bildene hans som så, så usansynlige ut. Men når jeg ser det bilder der, kan jeg si at jeg tror på at du ikke har tatt bol da du så mye mindre og mer normal ut der mht symentri osv med tanke på at du bare er 16 og du og Men uansett, er enig med det avean sier, det er ikke mange 16 (er det selv) som er så markert og har så stor muskel masse som deg(i følge det du sier), rivo.. så stå på Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 15, 2008 Ok, der ser det normalt ut. De bildene du la ut må enten ha blitt tatt i en sær vinkel eller lignende - for de så nemlig langt fra normale ut. Det der såg bra ut! Bare husk på at selv om du som 16-åring er v eldig ivirig, har du maaange år forran deg. Vær OBS på å ikke overdiv treningen i så ung alder, da du kan ryke på en skikkelig smell Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted January 15, 2008 takk takk trener 1,5 tima annenvhær dag Share this post Link to post Share on other sites
Rivoo 0 Report post Posted January 21, 2008 er uten "pomp" som vi kaller det i trøndelagen Share this post Link to post Share on other sites
gard 0 Report post Posted January 21, 2008 Skal man ha en naturlig kropp må man trene naturlig. Altfor mange som pøser i seg altfor mye kosttilskudd og ender opp med muskler som er proposjonert feil. Alt med måte.Enlighten me, Avean! Hva er inntaksgrensa for kosttilskudd før musklene blir feilproposjonerte? Hva betyr det å trene naturlig? Mener du da selve treninga på treningssenteret, eller mener du kanskje et "naturlig" kostthold, som ikke inkluderer ulovlige hormonpreparater?Nå må du lære oss hva naturlig trening betyr, Avean. For jeg tror ikke du aner hva faen du snakker om. Lette mange reps i starten, tunge reps når du passerer 80 i benk.Kjempebra tips. Fra tidlig fosterstadie differensieres nemlig sarcomerene til å vokse best med lett trening i benkpress til du blir stor og sterk og klarer 80 kg, og etter det vokser de best med tunge reps.love you guys. Share this post Link to post Share on other sites
SKomaker 0 Report post Posted January 22, 2008 Trenger du virkelig å google etter fine navn på Google, Gard? BTW det heter sarkomerene. Denne diskusjonen om kosttilskudd vil sikkert aldri ta slutt. Men en ting skal være klart, de fleste av dere har ikke PEILING på hvor mye en faktisk skal trene før en i det hele tatt skal vurdere å ta kosttilskudd. En ting er å ha litt energipulver i vannflasken for å få i seg litt raske karbohydrater(saft har jo nesten samme virkning, med unntak av inntak av salter). En annen ting er å bruke masse proteinshakes og kreatin, noe som i utgangspunktet var beregnet for toppidrettsutøvere som sliter med å holde oppe vekten sin i tunge treningsperioder. Så stfu, det er ingen som ikke har tid til å bruke 20 min ekstra om dagen til å spise skikkelige måltider. Share this post Link to post Share on other sites