Detrius 0 Report post Posted January 12, 2007 Etter at Fubar og undertegnete var en tur på Dreamhack i vinter ble det litt spent stemning. Jeg prøvde så godt jeg kunne å løfte stemningen med et par strofer fra Boten Anna. Mulig jeg sang sangen et par ganger (Der jeg vokste opp i Bergen var ikke "et par" synonymt med 2, men løst oversatt til "noen"). Når blodkarene begynte å poppe i pannen på Fubar tok jeg like godt sangen et par ganger til for å muntre opp selskapet. I dag kom hevnen. Mens revisor og leder gruppen er på besøk har gutta rigget opp et trådløst nettverkskamera og Stefan fant endelig noe han kunne bruke mac'en til -> trådløs lyd stream. Iallefall sitter jeg og koser meg med noen spillrewievs på gamer.no. Plutselig kommer det høylytt stønning og sukking fra pulten min. Kolleger kommer styrtende for å se hva jeg driver med. Panikkreaksjonen min er såklart å stenge nettsiden. "Hva i svarte ser du på?!" Ingela som frisinnet kvinne er raskt på plassen for å dele opplevelsen med meg Nå visste jeg at jeg var på tynn is i dag siden jeg har min casual friday...dvs min dag uten dress, noe som sjefen ikke ser blidt på. Når det kommer høylytt stønning fra maskinen min og han har revisor og leder gruppe på besøk så stiller ikke saken seg bedre. "Skru ned lyden for svarte!" Åssen i helsikken skal jeg gjøre det både tenker og sier jeg. JEG vet jo ikke hvor lyden kommer fra Det blir sikkert en liten alvorsprat senere.. Til neste utflukt skal jeg utvide mitt musikk assortement. Skal øve meg på rosa helikopter, schnappi og et par andre gode slagere, slik at Fubar og jeg kan kose oss med allsang på mange kommende tog-turer. Knallbra hevn btw Share this post Link to post Share on other sites
gilgamesj 0 Report post Posted January 12, 2007 Hahahaha, det funka, ja Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted January 12, 2007 Giev film er alt jeg har å si! Share this post Link to post Share on other sites
Kanylen 0 Report post Posted January 12, 2007 Hevnen er søt kan en si Share this post Link to post Share on other sites
Detrius 0 Report post Posted January 12, 2007 Jøss SÅ mange som godter seg? Fubar jobber med en fil vet jeg, men siden det ikke er lyd på den vet jeg ikke hvor spennede den er.. Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted January 12, 2007 LMAO Glimrende jobba Fubar Revengen var god tenker jeg Share this post Link to post Share on other sites
bits 0 Report post Posted January 12, 2007 Hahaha, du skulle bare visst Detrius, klarte nesten ikke sove i natt Dette vil nok bare balle på seg... Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted January 12, 2007 Dette var skikkelig trist.... not *lol* Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted January 12, 2007 Ler du enda Fubar? Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted January 12, 2007 Å herregud. Føler at fubar er kongen etter dette! Share this post Link to post Share on other sites
Spirous 0 Report post Posted January 12, 2007 Dette kalles å få en god start på dagen Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted January 12, 2007 Way to go, Fubar! Col. Jensen Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted January 12, 2007 Jeg elsker bare bf.no mer og mer for disse trådene her! Ler så tårene triller Share this post Link to post Share on other sites
Ludvig 0 Report post Posted January 12, 2007 Suck up! Share this post Link to post Share on other sites
Fubar 0 Report post Posted January 12, 2007 Dette har vært en koselig dag må jeg si Detrius. Neste gang du bestemmer deg for å nynne/synge en drittsang når vi er på tur, så vet du konsekvensene. De kan bli grusomme. Det er faktisk funnet plass til utvidelse av utstyrsparken vår i budsjettet for 2007, så nå blir det mindre kamera med mikrofon. Share this post Link to post Share on other sites
Panic 0 Report post Posted January 12, 2007 Hahahaha....dette er snakk om griseeiing på proffesjonelt nivå Share this post Link to post Share on other sites
Detrius 0 Report post Posted January 12, 2007 Bare vent Fubar, når hevnen kommer skal det nok ikke mangle på med-sammensvorne. Share this post Link to post Share on other sites
Icenor 0 Report post Posted January 12, 2007 He came, he saw, he pwnd Share this post Link to post Share on other sites
AllFather 1 Report post Posted January 12, 2007 Vil bare understreke at jeg ikke viste noe om dette på forhånd. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 12, 2007 hehehe, gærne gamle menn herlig prank, cudos! Share this post Link to post Share on other sites
WapoR 0 Report post Posted January 12, 2007 eid ? ' /> Share this post Link to post Share on other sites
BradPitty 0 Report post Posted January 12, 2007 hah, rå hevn. Skjønner Fubar godt og ettersom Boten Anna aldri var morsom. Share this post Link to post Share on other sites