Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Detrius

Fubar og company med pranks

Recommended Posts

Etter at Fubar og undertegnete var en tur på Dreamhack i vinter ble det litt spent stemning. Jeg prøvde så godt jeg kunne å løfte stemningen med et par strofer fra Boten Anna. Mulig jeg sang sangen et par ganger (Der jeg vokste opp i Bergen var ikke "et par" synonymt med 2, men løst oversatt til "noen").

Når blodkarene begynte å poppe i pannen på Fubar tok jeg like godt sangen et par ganger til for å muntre opp selskapet.

I dag kom hevnen.

Mens revisor og leder gruppen er på besøk har gutta rigget opp et trådløst nettverkskamera og Stefan fant endelig noe han kunne bruke mac'en til -> trådløs lyd stream.

Iallefall sitter jeg og koser meg med noen spillrewievs på gamer.no. Plutselig kommer det høylytt stønning og sukking fra pulten min. Kolleger kommer styrtende for å se hva jeg driver med. Panikkreaksjonen min er såklart å stenge nettsiden. "Hva i svarte ser du på?!" Ingela som frisinnet kvinne er raskt på plassen for å dele opplevelsen med meg :blink:

Nå visste jeg at jeg var på tynn is i dag siden jeg har min casual friday...dvs min dag uten dress, noe som sjefen ikke ser blidt på. Når det kommer høylytt stønning fra maskinen min og han har revisor og leder gruppe på besøk så stiller ikke saken seg bedre. "Skru ned lyden for svarte!" Åssen i helsikken skal jeg gjøre det både tenker og sier jeg. JEG vet jo ikke hvor lyden kommer fra :lol:

Det blir sikkert en liten alvorsprat senere..

Til neste utflukt skal jeg utvide mitt musikk assortement. Skal øve meg på rosa helikopter, schnappi og et par andre gode slagere, slik at Fubar og jeg kan kose oss med allsang på mange kommende tog-turer.

Knallbra hevn btw :blink:

Giev film er alt jeg har å si! :lol:

Hevnen er søt kan en si :lol:

Hahaha, du skulle bare visst Detrius, klarte nesten ikke sove i natt :lol: Dette vil nok bare balle på seg...

:lol::blink:

Jeg elsker bare bf.no mer og mer for disse trådene her! Ler så tårene triller :blink:

Dette har vært en koselig dag må jeg si Detrius. :lol:

Neste gang du bestemmer deg for å nynne/synge en drittsang når vi er på tur, så vet du konsekvensene. De kan bli grusomme.

Det er faktisk funnet plass til utvidelse av utstyrsparken vår i budsjettet for 2007, så nå blir det mindre kamera med mikrofon. :blink:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...