Dommern 6 Report post Posted January 11, 2007 Altså jeg måtte brae teste å lage en pvp vid før tbc, blei ikke helt som forventa, men det er jo første gang så kan jo ikke ha allverdens forhåpninger. Men så halvgæærn blein jo ikke da. Dere må gjerne rate den så jeg får litt gratis tid hehe Bare ikke kapp hue helt av meg Nicos pvp vid Hadde jo ikke helt planer om så emo start, men det blei nå slik da, iom at jeg mista så mye klipp pga hdd plass, sånn kan det gikk. Enjoy. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iver$ 0 Report post Posted January 11, 2007 Bra Nico, rett og slett imponerende skills du viser Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted January 11, 2007 haha, sheft! å hva skjer med at hele presterød ungdumskule har sniki seg inn her aaa! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zapp 0 Report post Posted January 11, 2007 live stream da ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted January 11, 2007 ajaj jeg får vel fikse det da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vanilla 0 Report post Posted January 11, 2007 *laster ned* EDIT: Bra film for å være din første. Mange bra crits og fights. Kunne likt å sett litt mer world PvP. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filiip 0 Report post Posted January 11, 2007 ikke verst nico PS: det var fredd som oppfordret meg til å begynne å henge her Nico, skyld på han! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kittelsen 0 Report post Posted January 11, 2007 Bra spilt, men redigeringen kunne vært litt bedre. Noen dårlige effekter er brukt, og introen ble altfor mørk. (Kanskje meningen). 6/10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted January 11, 2007 Takker for konstruktiv kritikk, tar det til meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
gaHL 0 Report post Posted January 12, 2007 phresh nico... bra du ga richard litt smekk og Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted January 12, 2007 nice video nico Quote Share this post Link to post Share on other sites
areaeraer 0 Report post Posted January 12, 2007 *laster ned nå* Quote Share this post Link to post Share on other sites
dareD 5 Report post Posted January 12, 2007 Laster den ned når jeg kommer hjem. Regner med du har med klipp fra da min non epic lock griseeide din tier 2 shadowpriest Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nepster 0 Report post Posted January 12, 2007 frekk film. Bare lurte på hvilken skrift addon du bruker? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted January 12, 2007 hehe spanks for svar JA ricky fikk seff smake pisken, og dread du veit jeg tok deg! haha. Nepster jeg bruker no som heter particle illusion! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Iver$ 0 Report post Posted January 13, 2007 Jeg hadde en bruker her før, men glømte brukernavnet så mekka en ny en da jeg hørte at Fredd og Filip var løs her inne Quote Share this post Link to post Share on other sites