Sign in to follow this  
Kex

Project reallity lagger

Recommended Posts

jeg har NVIDIA GeForce fx 5200 skjermkort (vet det er crap)

har 1 gib ram skal vel holde.

2Ghz vet ikke ka det er men

jeg har også lyse bredbånd:D så internette holder vel en stund

i går kveld spilte jeg pr på battlefield.no serveren men det lagga noe sinnsykt så jeg greide ikke å spille.

og i dag spilte jeg på en anna jallaballa server og så bestilte jeg et sånnt et kit så crasha hele spillet og så kom jeg ut på skrive borde

starta spillet opp igjen og gjorde det samme et par ganger og det krasjet uansett.

og hva er minimum pc performance for å spille denne modden?

er sinnsykt irriterende med sånn lagg bare på denne modden og ikke på bf2 vanilla

Nå har jo Project Realtiy en del models og annet crap som er litt over standarden i BF2, så at det krever mer er vel ikke akkurat noe mysterium. Get bettahr pese, nub.

satt alt på low og nå går det i vert fall an å spille

og i dag spilte jeg på en anna jallaballa server og så bestilte jeg et sånnt et kit så crasha hele spillet og så kom jeg ut på skrive borde

starta spillet opp igjen og gjorde det samme et par ganger og det krasjet uansett.

og hva er minimum pc performance for å spille denne modden?

er sinnsykt irriterende med sånn lagg bare på denne modden og ikke på bf2 vanilla

1687975[/snapback]

CTD:

Kit Request får spillet til å krasje på singel player delen uansett...

- vet ikke hvorfor, og jeg er heller ikke sikker på hva som er planlagt av fix her.

Det kan jo se ut som de faktisk "prioriterer" singel player siden det er opprettet et eget forum for dette på realitymod.com.

PC Krav:

Sånn grafikk kort og prosessormessig skal dette være tilnærmet det samme som vanilla, MEN Project Reality er ekstremt RAM sulten.

Det sies at du må ha 2 GIG RAM for å få flyt i spillet, alternativt er å sette ned på grafikken som du har gjort....

- Dette skyldes som nevnt over at PR inneholder så ekstremt mye mer en vBF2, og derfor krever det mer av maskinen din...

Mange måtte uansett sette terrain til medium for å unngå CTD på visse maps da.. :) (dette fixes i neste patch forhåpentlighvis)

En annen ting du burde notere deg er at vi faktisk har et Project Reality Forum rett over her, og at lignende spørsmål burde postes der :)

fikk meg akkurat en gib extra med ram og nå lagger det ikke.

Jeg sliter med samme problem når jeg skal spille PR. Vanilla BF kjører sweet med alt på maks, men når jeg starter PR lagger det sykt.. Jeg har bra nok HW til at jeg skulle få kjørt PR uten lagg (gikk fint på min gamle maskin) og jeg har lav ping. Noen tisps??

HW: 8800GTX, 4GB RAM, Cor2 Duo @ 3GHz

Synes det er merkelig at PR går dårliger nå enn på min gamle maskin som er en god del dårligere. Men jeg bruker Vista på min nye maskin, kan det ha noe med det og gjøre?

Jeg sliter med samme problem når jeg skal spille PR. Vanilla BF kjører sweet med alt på maks, men når jeg starter PR lagger det sykt.. Jeg har bra nok HW til at jeg skulle få kjørt PR uten lagg (gikk fint på min gamle maskin) og jeg har lav ping. Noen tisps??

HW: 8800GTX, 4GB RAM, Cor2 Duo @ 3GHz

Synes det er merkelig at PR går dårliger nå enn på min gamle maskin som er en god del dårligere. Men jeg bruker Vista på min nye maskin, kan det ha noe med det og gjøre?

Det er nok vistaen som skaper den laggen. Hadde det samme problemet, men byttet tilbake til XP og der kom flyten tilbake. :D

Man er nødt til å ha 2gb ram, ja. Sleit sjøl med 1gb før, men måtte oppgradere ved 0.6.

Karta er mange mange ganger større enn vBF2-kart, og med flere bygninger/trær og andre statiske elementer krever det ditto mer hestekrefter.

Sign in to follow this