Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
BiZARRE

Logitech Z-5500 5.1

Recommended Posts

Hei,

jeg har funnet ut at jeg vil ha bedre lyd på pc'en. Har også vurdert flat-tv, men har funnet ut at jeg trenger skikkelig lyd først. Så flat-tv velger jeg å vente med til sommeren vertfall.

Derfor vil jeg ha ett anlegg som jeg kan bruke til både pc'en og som hjemmekino anlegg. Skal ikke ha ett hardcore hjemmekino anlegg til 15k, så jeg vil satse på ett høytalersett til pc, som også kan brukes til litt hjemmekino senere.

Har sett på Logitech Z-5500 5.1. Det ser veldig lovende ut! Har fått gode resultater i tester. Funker bra på både musikk og film.

Høytalersettet skal kombineres med ett nytt Creative SB X-Fi XtremeMusic lydkort.

Noen som har erfaringer med dette? Holder dette lydkortet?

BiZARRE, jeg velger å slenge meg på denne tråden for å slippe å starte en ny. Håper du ikke har så mye imot det....' />

Jeg er på nippet til å bestille det samme anlegget selv Men

Også trenger jeg et duganes lydkort til laptop'en så jeg kan få knallyd fra høyttalerne gjennom den. Burde jeg velge PCMCIA eller USB 2.0 kort?

Dvs en av disse:

PCMCIA: Creative SB Audigy 2 ZS Notebook PCMCIA, DD THX7.1,EX, DTS-ES, Retail

USB2.0:Liste her

BiZARRE, jeg velger å slenge meg på denne tråden for å slippe å starte en ny. Håper du ikke har så mye imot det....' />

Jeg er på nippet til å bestille det samme anlegget selv Men

Også trenger jeg et duganes lydkort til laptop'en så jeg kan få knallyd fra høyttalerne gjennom den. Burde jeg velge PCMCIA eller USB 2.0 kort?

Dvs en av disse:

PCMCIA: Creative SB Audigy 2 ZS Notebook PCMCIA, DD THX7.1,EX, DTS-ES, Retail

USB2.0:Liste her

1686688[/snapback]

http://www.prisguide.no/

burde kanskje nevnt at jeg allerede har sett der :/ men de har vel lista opp alle som er verdt å handle av uansett, så det ble visst bare et dumt spørsmål det der...tongue.png Men takk uansett...

Men noen som har en formening om de lydkorta?

Kommer ikke til å handle fra Pixmania, itbutikken og shg. Har hørt litt dårlige ting om de, i tilegg til at Pixmania er i Frankrike..?

Kommer ikke til å handle fra Pixmania, itbutikken og shg. Har hørt litt dårlige ting om de, i tilegg til at Pixmania er i Frankrike..?

1686725[/snapback]

Enig der.. Tror jeg handler hos netshop her...for spaceworld og telehuset og de gutta skal nok ha bortimot 3000-4000 for anlegget.

btw BiZARRE, du kan lese erfaringer med kortet på komplett.no smile.png

1686721[/snapback]

Vet, men kunne tenkt meg flerer. De sier at kortete ikke har digital ut. Lurer på om jeg kommer til å få bruk for dette..

Vurderer å kjøpe X-Fi kortet idag.

Men er usikker på om det er digital ut eller ikke.

komplett.no sier en at det ikke er digital ut, men på HW.no sin prisguide sier folk at den har digital ut med minijack, men ikke optisk. Noen som vet hva som er rett?

Edit:

Ser ut til at jeg fint kan oppgradere å kjøpe en I/O ting til å ha i fronten på pc'en hvis jeg vil ha digital optisk inn og ut. http://www.soundblaster.com/products/produ...uct=14659&nav=1

Blir bra BiZARRE :)

Men er det noen som har noe erfaringer med pcmcia lydkortet nevnt lenger oppe, eller vet om en anna bra eksternt lydkort til laptop?