Varhaug 0 Report post Posted December 19, 2006 Nick Varhaug MSN [email protected] Bosted Tr.heim (per. i dag. Men er på flytte stien). Fødselsdato 12/5-1978 Intresser Data, foto og akvarium. ________________________________________________________________________ Erfaring gaming/klan Startet min online historie med spiller Americas Army, der jeg har vært innom div. internasjonale klaner og norske. Var innom MoH, men dette var ikke noe som smake "godt" av for min del, så derfor falt jeg tilbake på Americas Army igjen. Plutselig så kom Battlefield 2 å fylte mitt hjerte med kjærlighet og siden har jeg vært her (som en random public noob). Er lei av public whoreing, da teamwork er en uteblivende faktor der (om man ikke spiller i en klan self.). Å spille Battlefield 2 med teamwork er som en orgasme i online gaming jeg ikke har opplevd tidligere å det er dette jeg vil ha når jeg spiller Battlefield 2 (Ja, jeg er nordlenning så da må man forvente at slike ting kommer ut av kjæften på enn). Desverre så har jeg ingen erfaring fra klan i BF2, men med denne søknaden håer jeg å få forandret dette. Summen av dette Jeg søker en klan som setter teamwork i høysete, men som også innehar en "skvett" humor. Alldeles fersk er jeg ikke, men jeg er 100% lærevillig. Som en god soldat så gjennomfører jeg det jeg blir satt til å gjøre, som om det er å vokte commanders ass, mens resten har det morro med fi. Stats spiller ingen rolle så lenge teamet vinner. Stiller gjerne som kanon fôr om det skulle være ønskelig. ______________________________________________________________________ Ps. Sikkert ikke den beste søknaden, men soo be it... om det skulle være noe så er det bare å ta kontakt for mer infomasjon. See you all out there... Greets Varhaug. Share this post Link to post Share on other sites
DOPA_TEAM 0 Report post Posted December 19, 2006 Veldig god søknad Selvom du ikke har så mye erfaring med BF2 syns jeg du burde få try, vi har ikke så mange spillere som vil vil ATM så jeg håper den læreviljen din funker på over "100%" ' /> Ta en titt her: [url=Mere trenger vel ikke jeg å si, GL & HF med søkinga og med å få klan Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 19, 2006 www.commando-nord.com check that out!gfood luck! Share this post Link to post Share on other sites
DozerMacGregor 0 Report post Posted December 19, 2006 PM sendt, venter på svar Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 19, 2006 OMG! 78'er, Nordlenning og bor i Trondheim!! Hvor bra kan det ikke bli!??!! Du bare MÅ komme til -CN- ! Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted December 19, 2006 -CN- er på utkikk etter sånne som deg! Kom an å sjekk oss ut: www.commando-nord.com Seriøse, tafsete, tøsete og veldig billige. Der har du oss Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted December 19, 2006 Lykke til:) Share this post Link to post Share on other sites
naejt 0 Report post Posted December 19, 2006 Gå for CN du Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted December 19, 2006 Nice med tilbud! Share this post Link to post Share on other sites
Varhaug 0 Report post Posted December 19, 2006 Takker for alle tilbud. Er nå på try hos -CN-, en tid jeg ser frem mot med i tankene Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 19, 2006 du hørte på meg ja, bra det X) lykke til i CN, det er et stort tafsehull! Share this post Link to post Share on other sites
Puspus 0 Report post Posted December 19, 2006 Blir nok kos der!<3 Share this post Link to post Share on other sites
ztaale 1 Report post Posted December 20, 2006 Både tommy, mpdelic og Leno er duster ( ), men ja du kommer til å trives i CN Share this post Link to post Share on other sites
Remyx99 0 Report post Posted December 20, 2006 CN tar inn folk? hvor mange skal dere bli da'? nok til Å lag'? NV trenger også folk. send meg en pm så tar jeg kontakt asap' om du er innteresert. Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 20, 2006 -CN- er alltid åpen for wubalots som dette! Snakka med han en del i går, og han er en kjempekos fyr! -------------- Ztaale Share this post Link to post Share on other sites