Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Varhaug

BF2 Klan Søkes.

Recommended Posts

Nick Varhaug

MSN [email protected]

Bosted Tr.heim (per. i dag. Men er på flytte stien).

Fødselsdato 12/5-1978

Intresser Data, foto og akvarium.

Erfaring gaming/klan

Startet min online historie med spiller Americas Army, der jeg har vært innom div. internasjonale klaner og norske. Var innom MoH, men dette var ikke noe som smake "godt" av for min del, så derfor falt jeg tilbake på Americas Army igjen. Plutselig så kom Battlefield 2 å fylte mitt hjerte med kjærlighet og siden har jeg vært her (som en random public noob).

Er lei av public whoreing, da teamwork er en uteblivende faktor der (om man ikke spiller i en klan self.).

Å spille Battlefield 2 med teamwork er som en orgasme i online gaming jeg ikke har opplevd tidligere å det er dette jeg vil ha når jeg spiller Battlefield 2 (Ja, jeg er nordlenning så da må man forvente at slike ting kommer ut av kjæften på enn).

Desverre så har jeg ingen erfaring fra klan i BF2, men med denne søknaden håer jeg å få forandret dette.

Summen av dette

Jeg søker en klan som setter teamwork i høysete, men som også innehar en "skvett" humor. Alldeles fersk er jeg ikke, men jeg er 100% lærevillig.

Som en god soldat så gjennomfører jeg det jeg blir satt til å gjøre, som om det er å vokte commanders ass, mens resten har det morro med fi.

Stats spiller ingen rolle så lenge teamet vinner.

Stiller gjerne som kanon fôr om det skulle være ønskelig.

Ps. Sikkert ikke den beste søknaden, men soo be it... om det skulle være noe så er det bare å ta kontakt for mer infomasjon.

See you all out there...

Greets Varhaug. :wub:

Veldig god søknad :wub:

Selvom du ikke har så mye erfaring med BF2 syns jeg du burde få try, vi har ikke så mange spillere som vil vil ATM så jeg håper den læreviljen din funker på over "100%" ' />

Ta en titt her: [url=Mere trenger vel ikke jeg å si, GL & HF med søkinga og med å få klan :wub:

du hørte på meg ja, bra det X)

lykke til i CN, det er et stort tafsehull! :thumbsup:

Både tommy, mpdelic og Leno er duster ( :thumbsup: ), men ja du kommer til å trives i CN :thumbsup:

CN tar inn folk? hvor mange skal dere bli da'?

nok til Å lag'?

:thumbsup:

NV trenger også folk. send meg en pm så tar jeg kontakt asap' om du er innteresert.

-CN- er alltid åpen for wubalots som dette!

Snakka med han en del i går, og han er en kjempekos fyr!

yahoo.gif

--------------

Ztaale :thumbsup:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...