DaX 8 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
Cthulu 8 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til Pattern. Kanskje skrive en litt tykkere søknad? =) Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted December 17, 2006 Takk takk:) -orker ikke, jeg er pr0 så np Share this post Link to post Share on other sites
Kurre 0 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til tøset mitt Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
stian christer_marrafakka 0 Report post Posted December 17, 2006 koZekajll, det her. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 17, 2006 mhm, indeed, glhf Btw, pattern is teh shizzle Share this post Link to post Share on other sites
Zeo 0 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til Patty! Hyggelig kar dette! Share this post Link to post Share on other sites
Aleck 0 Report post Posted December 17, 2006 glhf pattyboy! Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted December 17, 2006 hihi takker alle sammen:) Share this post Link to post Share on other sites
scenest 3 Report post Posted December 17, 2006 Lykke til Pattern og rl.. plz, det har du ikke ^^ Share this post Link to post Share on other sites
CrapbaG.no 0 Report post Posted December 18, 2006 Morten er så flink at han ikke trenger tykkere søknad. =) Share this post Link to post Share on other sites
Übermensch 7 Report post Posted December 18, 2006 gl patty Share this post Link to post Share on other sites
Newhome 0 Report post Posted December 19, 2006 Patty patty patty...Valhall:) Jul i Valhall og masse karsk:) Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted December 20, 2006 Jeg er bare snill og grei. GLHF med søknaden hvertfall. Share this post Link to post Share on other sites
Remyx99 0 Report post Posted December 20, 2006 pattern ta kontakt med meg på msn eller irc. så prater vi litt. Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 20, 2006 Lykke til pattern Share this post Link to post Share on other sites