Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
faldmo

faldmo goes one last time

Recommended Posts

hei hei gutter og jenter, plx ikke ork engang og komme med ting som "KLANHORE" "noob, ork a" etc, vet godt

jeg ikke har vært lengts i klaner men finne rjeg den riktige så blir jeg (var jo i Cn i 5mnd)

HERE WE GO!

Nick: faldmoO

Navn: Daniel

Irc-nick: faldmoO

Mail/MSN: [email protected]

Fødselsdato: 090890

Interesser:hovedsaklig Data,fotball og venner

Fav. Klasser: AT and Medic

Fav. Map:Zatar,Karkand and mashtuuuuur city

Fav. Kjøretøy:N/A

Klan erfaring:Vært 5mnd i Commando Nord, forlot dem etter aPas

boyza trakk seg ut og joinet da archnine, der så jeg for meg gull og grønne skoger men dette holdt ikke og ble lagt ned

etter en meget kort periode. Gikk da tilbake til COmmando nord for og spille IN sesong 7, CN endte

midt på og jeg skjønte fort at 3.divisjon ikke er stedet for meg

og henge, ble litt latterlig tbh.

Så har nå spilt litt inf og tatt det veldig med ro siste 3ukene, spilt litt CSS sammen med metalon & co.

Har spilt i diverse andre klaner men dette var såpass korte perioder så er ikke verdt og nevne engnag.

Ellers så har jeg grei erfaring med infkamper, spilt i wildb0yz og spiller nå i dius(har også vært uoffiselt mobbe/ditche offer i aPas når de var oppe og gikk^^ :wub: )

Spillerfaring: har ikke spilt andre fps på PC enn bf2, har spilt dette i over 1år nå og trives med det =)

ellers er jeg en semi-veteran på konsoll, hatt konsol i over 12år og har kvalmt mange timer med titler som Zelda OoT, fifa98 og opp til 07, Mario og har faktisk spilt godt over 2000timer med pokemon!

Hva/Hvem er jeg, og hva kan jeg bidra med? : Jeg er da en spillglad gutt som spiller som inf, vet hvordan ting funker og kan alle kart inn og ut * 2.

Ser på meg selv om mid- skilled og klarer fint å følge ordre, kan også komme med takktiske innslag om det trengs, har spilt noen kamper i Commando Nord som War-Leader så kan i værstefall gjøre dette selvom dette er

noe jeg helst vil unngå.

Kan oppfære meg til tross for lav alder, bråker minimalt på VT under kamper, whiner ikke under kamp(kan dog bli litt whine ellers innimelom)

hva er jeg? jeg er vel en semi-shitkid som liker og henge på bf.no forumet, nyter gjerne et bra E-drama mens

jeg sitter på VT med klankompiser og tafser, semi-shitkid fordi noen synes merkelig nok at jeg oppfører meg bra, mens andre synes jeg er bare dum og huff a meg for en dust jeg er.

Krav til klan: etablert,8on8,be skilled: vær Viscera skilled eller bedre, klaner som er dårligere er

uaktuelt siden dette er siste gang jeg kommer til og søke klan :wub: ,spill turneringer/ligaer(helst i UN). ha server og VT etc etc

Oppsumering; faldmo søker klan, takk for oppmerksomheten og lykke til videre i livene deres, happy luuuv from meg til you gays!

Såååå.. du søker egentlig bare i belief og Viscera da? Siden belief er bedre enn Viscera, og de er nest best i Norge?..

GL! :wub:

Vet ikke om vi trenger folk, men kan jo slå av en prat med ES`Nesse @ #Esports.bf

@rewrite: er jo andre klaner en bare de i noreg liksom, sikkert noen som troller dette forumet vil jeg tro. men får se hva som dukker opp, har noen klaner i tankene som jeg skal slenge inn en søknad til =)

får se hva tiden bringer!!!!!111!!!!111

@Avalon: du er lol

har da søkt i xGx, så får se hva som skjer :wub:

faldmoO out, kbye

har da søkt i xGx, så får se hva som skjer :wub:

faldmoO out, kbye

1676977[/snapback]

gl hf! Tror det var et smart valg!

Lykke til din HOMSE!!!!!

Unsafe
TUllla;)

BTW: han er LOW-

jessda, da fikk jeg try i xGx2, takker for alle tilbameldinger =)

god jul, amen.

Grats, lykke til =)

w00t.. mitt svar var vel langt ifra off topic? Nå svingte du vel Ljåen litt vel hardt zian..

lykke til i xGx faldmoen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...