Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Gwaihir

Project reality serveren til bf.no

Recommended Posts

Synes serveren fungerer godt idag, men savner iblant variasjonen med litt hardware.

Lar det seg gjøre å ha et hardware-map for hver 5/6. runde? Eller krever det helt egen config-oppsett?

Må ikke være 15 sek spawntid, da er det ikke noe farlig å dø...og det er jo det vi ønsker at det skal være er det ikke?

15 sekunder spawntid er bare tullball.

Du får 1 sek ekstra spawntid pr death (inkludert alle gangene du blir teamkilla). Er ikke det nok???

Du får jo tid til å gå på do og drite før du blir respawna..

-----------------------------------

Edit:

Dog det er ikke såå viktig public uansett da :thumbsup:

Jo det er det, for folk går lei og gidder ikke spille mere. Og da blir serveren stående tom..

smile.png

et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greit

Må holde seg i live

et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greit

Må holde seg i live

Ja sniperene er viktige personer i PR. Man må heller ikke treffe på andre folk, eller prøve å ta flagg. Eller forsvare.

Må holde seg i live

Du må tenke på at det er 32 stk inne på serveren. Hvis alle skulle ligge stille og "holde seg i live" sier det seg selv at det blir forferdelig kjedelig. Så noen må dø - og det gjør de garantert i løpet av 20-30 minutter, når det er mer eller mindre one shot - one kill + en masse teamkilling. For dem som dør ofte får de da en spawntid fort på en 40 - 60 sekunder. De går lei, og serveren tømmes..

Unsafe
Jeg sier ikke at du nødvendigvis "ligger stille", det er mulig du er veldig god eller bruker terrenget godt. Jeg har og runder hvor jeg dør lite, men også andre der jeg dør mer. Men, som sagt du må huske på at alle er ikke like gode, og det er faktisk veldig mye enklere å dø i PR enn i Vanilla...

Må holde seg i live

Du må tenke på at det er 32 stk inne på serveren. Hvis alle skulle ligge stille og "holde seg i live" sier det seg selv at det blir forferdelig kjedelig. Så noen må dø - og det gjør de garantert i løpet av 20-30 minutter, når det er mer eller mindre one shot - one kill + en masse teamkilling. For dem som dør ofte får de da en spawntid fort på en 40 - 60 sekunder. De går lei, og serveren tømmes..

Unsafe
Jeg sier ikke at du nødvendigvis "ligger stille", det er mulig du er veldig god eller bruker terrenget godt. Jeg har og runder hvor jeg dør lite, men også andre der jeg dør mer. Men, som sagt du må huske på at alle er ikke like gode, og det er faktisk veldig mye enklere å dø i PR enn i Vanilla...

1682469[/snapback]

MÅ ha en squad som hjelper deg+utnytte miljøet og er det ikke noe å skjule seg bak så må man smoke veien man går, i tillegg er jeg alltid SL og følger militære regler for offiser (ikke gå et sted uten dekning osv.)

Man ender opp med å ha gjort mye for laget når man avanserer sakte, da man slipper lang spawnetid og bruke tid for å komme seg dit en var for å så bli drept igjen smile.png

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...