Lutfisk/Rakfisk 0 Report post Posted December 21, 2006 For lang spawntid, en halvering hadde vært fint. Ellers helt ok. Share this post Link to post Share on other sites
Coq Rouge 0 Report post Posted December 21, 2006 Synes serveren fungerer godt idag, men savner iblant variasjonen med litt hardware. Lar det seg gjøre å ha et hardware-map for hver 5/6. runde? Eller krever det helt egen config-oppsett? Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 21, 2006 Må ikke være 15 sek spawntid, da er det ikke noe farlig å dø...og det er jo det vi ønsker at det skal være er det ikke? 15 sekunder spawntid er bare tullball. Du får 1 sek ekstra spawntid pr death (inkludert alle gangene du blir teamkilla). Er ikke det nok??? Du får jo tid til å gå på do og drite før du blir respawna.. ----------------------------------- Edit: Dog det er ikke såå viktig public uansett da Jo det er det, for folk går lei og gidder ikke spille mere. Og da blir serveren stående tom.. Share this post Link to post Share on other sites
Filamu 0 Report post Posted December 21, 2006 et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greit Må holde seg i live Share this post Link to post Share on other sites
Pacman 0 Report post Posted December 21, 2006 et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greitMå holde seg i live Ja sniperene er viktige personer i PR. Man må heller ikke treffe på andre folk, eller prøve å ta flagg. Eller forsvare. Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 21, 2006 et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greitMå holde seg i live Du må tenke på at det er 32 stk inne på serveren. Hvis alle skulle ligge stille og "holde seg i live" sier det seg selv at det blir forferdelig kjedelig. Så noen må dø - og det gjør de garantert i løpet av 20-30 minutter, når det er mer eller mindre one shot - one kill + en masse teamkilling. For dem som dør ofte får de da en spawntid fort på en 40 - 60 sekunder. De går lei, og serveren tømmes.. Unsafe Jeg sier ikke at du nødvendigvis "ligger stille", det er mulig du er veldig god eller bruker terrenget godt. Jeg har og runder hvor jeg dør lite, men også andre der jeg dør mer. Men, som sagt du må huske på at alle er ikke like gode, og det er faktisk veldig mye enklere å dø i PR enn i Vanilla... Share this post Link to post Share on other sites
Vladskij 0 Report post Posted December 22, 2006 Begynner å bli smålei av mapene. Skift maps please, om det er flere, that is. Share this post Link to post Share on other sites
Filamu 0 Report post Posted December 25, 2006 et sekund ekstra pr død, jeg dør ikke mer enn to ganger evt.mer hvis det går dårlig så da er det greitMå holde seg i live Du må tenke på at det er 32 stk inne på serveren. Hvis alle skulle ligge stille og "holde seg i live" sier det seg selv at det blir forferdelig kjedelig. Så noen må dø - og det gjør de garantert i løpet av 20-30 minutter, når det er mer eller mindre one shot - one kill + en masse teamkilling. For dem som dør ofte får de da en spawntid fort på en 40 - 60 sekunder. De går lei, og serveren tømmes.. Unsafe Jeg sier ikke at du nødvendigvis "ligger stille", det er mulig du er veldig god eller bruker terrenget godt. Jeg har og runder hvor jeg dør lite, men også andre der jeg dør mer. Men, som sagt du må huske på at alle er ikke like gode, og det er faktisk veldig mye enklere å dø i PR enn i Vanilla... 1682469[/snapback] MÅ ha en squad som hjelper deg+utnytte miljøet og er det ikke noe å skjule seg bak så må man smoke veien man går, i tillegg er jeg alltid SL og følger militære regler for offiser (ikke gå et sted uten dekning osv.) Man ender opp med å ha gjort mye for laget når man avanserer sakte, da man slipper lang spawnetid og bruke tid for å komme seg dit en var for å så bli drept igjen Share this post Link to post Share on other sites
ElCamino 0 Report post Posted December 25, 2006 Virker som PR er iferd med å du ut allerede. Ingen folk på hverken bf.no, iGi eller helix. Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 25, 2006 Det er jul... Share this post Link to post Share on other sites
ElCamino 0 Report post Posted December 25, 2006 Ja, da har vel folk fri. Share this post Link to post Share on other sites
Grahvem 0 Report post Posted December 25, 2006 Det er jul, spiller ikke PR da =P Share this post Link to post Share on other sites
[email protected] 0 Report post Posted December 25, 2006 Ingen folk på hverken bf.no, iGi eller helix. 1686801[/snapback] Jupps,.... tror du burde sjekke kalenderen din.. Share this post Link to post Share on other sites