Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted December 8, 2006 Jeg har såvidt fått snakka med [email protected] om dette, og jeg tror da han blir med iaf INATT KL 2400 Vi møter villige og klare til dyst på Quakenet, #cn.beerfight Så samles vi på en felles VT feks CN sin som har plass til 32 stk. Vi får nesten bestemme hvordan vi utfører selve kampen etter å ha sett hvor mange vi blir. Jeg stiller KTS med whiskey,øl og masse rødvin for teh ladies! Det er ikke NØDT til å være alkohol med i bildet folkens, men det er absolutt en fordel Sees på #cn.beerfight klokka 2400 inatt!!! Share this post Link to post Share on other sites
jahf6f672762vv 0 Report post Posted December 8, 2006 Dette kan bli jævlig koselig! Share this post Link to post Share on other sites
Jester 0 Report post Posted December 8, 2006 Sleng ut en melding et eller annen sted om hvilken PR-server dere havner på da! Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted December 8, 2006 /signed Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted December 8, 2006 nice kanskje jeg blir med Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted December 8, 2006 woooohooo1!! SKÅÅL Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted December 8, 2006 Kom nettopp hjem fra jobb så promillen er rimelig lav, men jeg stiller til dyst uansett! Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 8, 2006 Skål! Share this post Link to post Share on other sites