Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
sadolf

Hove Festivalen

Recommended Posts

Jeg er ikke på noen høy hest i forhold til Turbo ettersom jeg har sett de drøssevis med ganger og stort sett synes det er morsomt hver gang. Men nettopp i det ligger noe av problemet også, spesielt for Hove ettersom dette er første året.

Sett Office? Brent har et fantastisk morsomt motivasjonsseminar hvor han drar på med alle klisjeene, inkludert å spille Tina Turners Simply The Best.

Turbo er litt på samme måten, det er veldig "ferdig". I alle fall her i Norge, hvor de har hatt såpass massiv dekning siden '02.

CSS er Cansei de Ser Sexy, noen brasilianske jenter som er venner av Diplo og lager fengende, pulserende (østbø) musikk. Sjekk ut skiva deres, hør noen lydklipp på allmusic eller amazon.

Eneste som likner røvkjøring

Blasert da eller? Det vil trekke bra med folk å ha to såpass store navn med bredt nedslagsfelt som QOTSA og Slayer har. Og med Mastodon som har fått et knallsterkt rykte de siste to årene så bør det bli ganske bra.

Når det er sagt så er jeg enig i at det ikke er veldig spennende booking, men det handler jo om volum først og fremst. Hvis Hove i tillegg greier å booke band som er på vei oppover slik Toffen har hatt en vanvittig teft på hos Quart så blir det et bra program.

1719494[/snapback]

Muligens blasert, men synes ikke Slayer eller QOTSA på noen måte er røvkjøring. Hadde det vært Slayers første konsert i Norge siden quart96 kunne jeg vært enig, men det er jo inflasjon i Slayerkonserter.

Begynner faktisk å bli ganske gira på Hovefestival nå.

Ryktene sier at Rise Against er på vei også. Og booker de dem drar jeg garantert :(

Kan vel tyde bra på at mastodon, slayer og qotsa stikker på roskilde også dette.

Positivt isåfall!

QOTSA er jo så og si bekrefta til Roskilde.

Er dog mer sikker på at QOTSA stikker til Quart enn Hove.

Hove virker jo som en møkkafestival uten like, har fortsatt til gode å booke et bra band.

Quart har jo The Who, som gjør det obligatorisk og gå, i tillegg kan de jo stille med Skambankt, Mew og Hurra Torpedo.

Nei, er vel 3 år siden de spilte sist tror jeg. Er lov å håpe på drømmereprise av Muse også, selvom det skjer nok ikke. Det ser lysere ut med tanke på Roskilde da.

Hove har endel trendband + Slayer som faktisk er bra over tid. Spilte ikke QOTSA på quart sånn ifjor ellerno ? Kjipt band uansett.

SCHLAAAYER HEVY METL YEEEH!

Neurosis da mann!

<3 <3 <3 <3

Men jeg skal til frankrike og -> Cynic <3 <3

Hove har endel trendband + Slayer som faktisk er bra over tid. Spilte ikke QOTSA på quart sånn ifjor ellerno ? Kjipt band uansett.

Neurosis da mann!

<3 <3 <3 <3

Glemte Neurosis. Mastodon er og severdig.

Cynic sluppet noe nå ?

QOTSA er jo så og si bekrefta til Roskilde.

Er dog mer sikker på at QOTSA stikker til Quart enn Hove.

Hove virker jo som en møkkafestival uten like, har fortsatt til gode å booke et bra band.

Quart har jo The Who, som gjør det obligatorisk og gå, i tillegg kan de jo stille med Skambankt, Mew og Hurra Torpedo.

Fakepost? Hvor har du det fra at QOTSA heller skal til Quart i stedet for Hove?

Det siste avsnittet ditt hadde jeg tatt for å være ironisk fra de fleste, mener du at de banda feier banen?

Jeg er på ingen måte noen Hove-patriot, men de sammenligningene du gjør er jo helt sprø.

Neurosis da mann!

<3 <3 <3 <3

Glemte Neurosis. Mastodon er og severdig.

Cynic sluppet noe nå ?

De spiller på Hellfest i Frankrike 22-24 juni! Je m'appelle Helge et je habite a Bergen!

De gidder nok ikke turnere Europa om sommeren for så å returnere igjen til HITS, Det toget har nok gått, hiv baguetten under armen og beret'en på snei og dra med meg til kontinentet.