Gwaihir 1 Report post Posted December 7, 2006 Helix vs Autrosquad(AS) Vi spilte en kamp i går (vår første) det var gøy. Anbefaler flere klaner å kikke litt på denne modden. Er det flere klaner der ute som kan stille 6 vs 6 ? Vi er hypp på mere one shoot one kill spilling. Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted December 7, 2006 hmm, hva er dette? skal sjekkes ut Share this post Link to post Share on other sites
Aleck 0 Report post Posted December 7, 2006 Realitymod <3 *wubbe på* Beste moden til BF2 etter min mening. Slår POE grisevilt.. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 7, 2006 Tragisk mod. Share this post Link to post Share on other sites
CrabMan 0 Report post Posted December 7, 2006 Reality Mod er jo kjempe det ^^ Share this post Link to post Share on other sites
Darkness 1 NRW 0 Report post Posted December 8, 2006 Har testet den litt.. skal sjå om jeg får med mange nok til å stille til en liten runde Gwaihirr Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted December 8, 2006 Tror CN skal spille en PR-kamp i nærmeste fremtid. Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted December 8, 2006 Dette er jo spillet som gjelder helt klart for den yngre garde også, da det er lynreflekser som ofte avgjør dueller. Bf.no får opp en 16 pl mapz only server snart. og da regner jeg med masse besøk der inne Så blir nok flere og flere bitt tenker jeg,så får vi kjørt igang noen flere klankamper. 6 vs 6 er vist mini standaren enn så lenge tror jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted December 8, 2006 Tragisk mod. 1661709[/snapback] Denne moden ruler jo. Share this post Link to post Share on other sites
Unknown Account 0 Report post Posted December 8, 2006 Tror heller Pro mod hadde vært noe, i Usa så mener jeg at de spiller Pro mod i CAL + vanlig bf2 Share this post Link to post Share on other sites
Robin// 9 Report post Posted December 8, 2006 Tror heller Pro mod hadde vært noe, i Usa så mener jeg at de spiller Pro mod i CAL + vanlig bf2 1663089[/snapback] Hva går pro mod ut på og hva er forskjellen? Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 8, 2006 MYE mindre deviation. Er mye mer likt cs. Share this post Link to post Share on other sites
stian christer_marrafakka 0 Report post Posted December 8, 2006 Deviation er ganske likt vanilla nå. Den nåværende promod har bare gjort maps mye mer balansert etc etc. Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 8, 2006 Wtfdazed, den Pro-modden jeg prøvde hadde sikkert 0.5 meters avvik på kulene i en burst på 50 meter. Det er lite i forhold til vanilla. Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy_Sir Tommy 1 Report post Posted December 8, 2006 CN har kamp mot Helix ons 13 des. Vi har aldri spilt PR i klankamp før så vi glær oss veldig Gwaihir, vi er veldig gjerne med på kamper mot dere. Bare ta kontakt Håper flere klaner tar seg tid til å sette seg inn i denne fantastiske modden også. Og ikke bry dere så hardt om "l33tkidsa" som disser modden fordi de ikke har peil Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted December 8, 2006 MYE mindre deviation. Er mye mer likt cs. 1663198[/snapback] Er ikke mindre deviation, men man trenger kun å treffe med veldig få kuler for å drepe = du føler det er mindre deviation. LD Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted December 8, 2006 Begge promod versjonene hadde mindre diviation. Dog hadde den nyeste litt mer. (sry for tråd-hijack:( glhf!) Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted December 8, 2006 CN har kamp mot Helix ons 13 des.Vi har aldri spilt PR i klankamp før så vi glær oss veldig Gwaihir, vi er veldig gjerne med på kamper mot dere. Bare ta kontakt Håper flere klaner tar seg tid til å sette seg inn i denne fantastiske modden også. Og ikke bry dere så hardt om "l33tkidsa" som disser modden fordi de ikke har peil 1663345[/snapback] Q4T my man ! Share this post Link to post Share on other sites
mpdelic 0 Report post Posted December 8, 2006 hmm.. litt vanskelig å ha beerfight når servern er åpen public og full... Share this post Link to post Share on other sites
tomhah 0 Report post Posted December 9, 2006 Kansje jeg burde laste ned å få gutta i klanen til det også Du kan søke om try viss du er intresert (både vanilla og prjeckt reality) www.skrikklan.moo.no Share this post Link to post Share on other sites
Jompa 0 Report post Posted December 13, 2006 Jeg kan jo komme til deg, Gwaihir, så kan vi jo snakke litt om mod'n? Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted December 13, 2006 Tror jeg testa det for litt siden.. er det ikke den modden der man ikke har crosshair f.eks? Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted December 14, 2006 Vanskelig å feste centerpoint da ^^ Share this post Link to post Share on other sites
awp_vm 0 Report post Posted December 14, 2006 konge mod:D men hvem brett spiller dere når dere spiller kamper? Share this post Link to post Share on other sites