Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
deleteme

slettmeg

Recommended Posts

finnes måter å tvinge spillere til å ha et program installert som tar screenshots fra tid til annen mens du spiller, for så å sende til serveren.

Selvfølgelig finnes det cheats for å omgå det også, men det finnes alltid alternativer.

1657341[/snapback]

Mr.Colourbot :rolleyes:

Det er en forbanna skam at det finnes idioter der ute som ødelegger for andre ved å utnytte den herlige muligheten i CS til å modde skins. Jeg har custom skins på alle våpen og player-models, men de er ikke no rød/blå, bare stilige skins.

En av de tingene som alltid har vært så flott med CS er at det er et "åpent" program som tillater at det finnes et modding-community og det er jævlig mange talenter innen dette feltet. Å utnytte det for egen vinning in-game er noe av det mest patetiske som finnes. Vet ihvertfall at jeg blir lei meg om de fjerner custom skins for da har cheaterne på en måte vunnet :rolleyes:

1658533[/snapback]

helt uenig du bruker skins fordi dem er tøffe,men ut fra i allefall ene videon jeg så du laget vill jeg si at med skinsa du bruker kan du han fordell....imo jeg ser helst at det ikke blir lov til skinns...Ikke en gang på våpen

men så er spørsmålet om den låsingen sjekker om det er riktig fil eller bare filnavnet, visst ikke så kan man jo bare skriver over de orginale skinsene og man er like langt^^

1658796[/snapback]

Tanken er at den gjør slik at du kun kan bruke det innholdet som ligger i gcf-filene.

Om du endrer innholdet på gcf-fila så endrer du også oppbygningen av filen og dette vil VAC2 kunne oppdage.

finnes måter å tvinge spillere til å ha et program installert som tar screenshots fra tid til annen mens du spiller, for så å sende til serveren.

Selvfølgelig finnes det cheats for å omgå det også, men det finnes alltid alternativer.

1657341[/snapback]

Mr.Colourbot ' />

1659387[/snapback]

Link meg hvor det står at å bruke skins er ulovlig.

Uten bruk av en aimbot som trigger på farger, så er det null nix i reglene som begrenser det.

Enten utbedre det eller aksepter det.

Var ingen regler da, og er fremdeles null nix regler om det nå.

I tillegg vil jeg gjerne se hvordan folk skal håndheve det.

Så care.

edit. btw sry at jeg eier deg uten å spille css engang pzn p

1657341[/snapback]

Mr.Colourbot tongue.png

1659387[/snapback]

Uten bruk av en aimbot som trigger på farger, så er det null nix i reglene som begrenser det.

Så care.

1660315[/snapback]

Desverre så har nighte helt rett det finnes ingen regler mot det på bf/hf...men synes fortsatt spillet skal være standard...Med ikke custom skinns uansett hvor kule dem nå en er så gir dem ofte en fordell...

Uten begrensninger i spillet der en enforcer standard skins på et vis, så kan en ikke gjøre en dritt med det, og en kan bruke hva en vil så lenge en ikke cheater med tilleggsprogrammer.

Synes selv det gir en altfor stor fordel å skaffe seg custom skins, av egen erfaring til og med. men siden det ikke kan håndheves og valve åpner for det, så kan ingen admin gjøre en dritt mot det.

Og når folk skaffer seg gulldgl som skinner fiende på 1000 meter avstand fordi den er kul, så har de en fordel uansett.

Nei, behold weapons skins og finn en måte å blokkere Player models. Er jo player models som blir brukt mest til dette skulle jeg tro.

da de FLESTE som fortsatt spiller cs spiller på pro nivå og vil ha alt mest mulig rettferdig.. men css communityen er litt splittet

1660567[/snapback]

tror du tar litt grundig feil akkurat der.

det er bare en promille av cs spillerene som faktisk tjener penger på det. slik er det i absolutt alle spill, med et hederlig unntak, nettpoker.

vi bare i samme slengen nevne at tilstandene i cs1.6 ikke er noe bedre enn i css når det kommer til cheating, snarere tvert i mot. hackere har hatt 6 år på seg til å lage cheats i det spillet, samtidig som at cheatere har hatt 6 år på seg til å bli god på å ikke bli oppdaget.

det var riktignok texas på serverene frem til vac2 kom, men det har roet seg betraktelig ned til et nivå som er relativt greit å håndtere. fordelen i css er at det ikke er så mange erfarne cheatere online da disse som regel spiller 1.6. mao. de er relativt lett å oppdage. en slik sak som du har laget er noe av det enkleste man kan komme ut for hvis man har litt erfaring som admin.

ja en som bruker custom dgl med gullpaint vil jo ikke ha stor fordel når han ser etter fiender som bruker gulldgl....

1660946[/snapback]

Teammates vil jo også ha deagle med gull-finish, så...

Uansett så er det idiotisk å måtte kutte ut et så veletablert skinning community på grunn av cheatere som finner ut at de skal gi T Røde skins og CT blå. Og uansett så er 90% av cheaterne WH eller aimbot, de ytterst få gidder å benytte seg av skins som ikek garanterer en dritt hvis man ikke har aim. Eller foreslår du å skyte på deaglen de holder :rolleyes:

Den promillen som faktisk bruker skins som cheat _OG_ faktisk klarer å skyte folk er en lei promille jeg faktisk er villig til å klare å "leve med". På samme måte som vi mennesker bare må leve med at det kan komme en idiot i en drosjekø eller maten på restauranten var dårlig.

Nighte, i dagens samfunn finnes det normer.. Dette gjelder også i spill-samfunnet! Ikke kom å si at gule modeller ikke gir deg en enorm fordel i forhold til vanlige modell-skins. Det som gir deg en fordel burde være ulovlig. Bruker man hodet så skjønner man jo det slike skins er på grensen til cheats. Den kommentaren jeg gav til deg var mest på kødd, men jeg personlig ville aldri brukt slike hjelpemidler.

Edit: Har aldri sagt noe annet enn at jeg suger i Source.

Nei men så har du i tillegg ikke rørt andre spill enn css som har samme moddetendensene heller vel?

Finnes f.eks rtcw der det var tillatt å modifisere spillet til det nesten var hvite vegger overalt, og allierte var lyse, og axis var mørkere. Forskjellen kan nesten sammenlignes med å ha hvite vegger overalt i css, og deretter ha fiendene i lyse farger, med friendlies i en klart annen farge, løpende med tydelig silhuett der du har folka.

Så hvor vil du?

Vis meg regler på at det er forbudt så ok.

I en rekke spill er det nemlig tillatt.

Normer i spill må du langt ut på landet med så lenge valve har åpnet for custom skins og ingen admin kan sjekke det på noen som helst måte.

Han har aldri sagt at du cheater pga det. Han sa at det faktisk ER en fordel med fargede models, i forhold til vanlige model-skins. Og det er det uten tvil.

Uventede støtte fra Apollo her, men ja, det var det jeg mente. Jeg synes det er nesten like umoralsk å bruke slike hjelpemidler som de som er "ulovlig".. Just my 50 Cent.

veldig enig i at man bør holde seg unna slike skins. Det at ikke admins kan finne ut av det, betyr ikke at man trenger gjøre det. Slike skins gir en stor fordel, en fordel jeg personlig ser på som veldig umoralsk, og på grensen til cheat.

1657341[/snapback]

Mr.Colourbot :rolleyes:

1659387[/snapback]

Så care.

edit. btw sry at jeg eier deg uten å spille css engang pzn :rolleyes:

1660315[/snapback]

EID!!1

haha? fordi at jeg poengterer at det å bruke skins i varierende sammenhenger ikke alltid er logisk sammenlignbart med umoralsk fordi det finnes andre spill der det er fullstendig tillatt og faktisk nødvendig for å konkurrere på høyt nivå?

Det er bare å trekke frem en side dere åpenbart ikke har tenkt på.

For eksempel folk som går fra rtcw og over til css. De er vandt med å tweake spillet sitt, og når man ser på hvordan css er bygd, så er det jo identisk med måten man tweaker rtcw.

De fleste husker trolig de screensa jeg viste, og jeg tenkte ikke noe negativt over det ettersom jeg er vandt med den kulturen fra rtcw.

Problemet når dere diskuterer denne saken er at dere ser det fra en side, og tenker ikke lengre enn til nesetippen.

Nå må du få inn i hodet at det ikke var kritikk av deg personlig.. Men siden det ikke er umoralsk å bruke slike hjelpemidler, så laster jeg det ned as we speak :rolleyes:

GL with that, PzN.. :rolleyes:

Prøvde det selv en gang en liten periode.. Husker CT'ene var hvite, men ikke hvordan T så ut... Fikk de btw av Nighte.. Men nok om det..

Etter en liten periode gikk jeg tilbake til orginale skins. Føler det ikke ga noe stor effekt, og bare ødla spillegleden som er viktigst for meg.

Men ser selvsagt om en har knall rosa CT og grønn T vil man få en fordel, og for folk som spiller for kpd'n sin vil jo det hjelpe på. Og sikkert i pcw og.. Men for meg går denne lille fordelen på bekostning av spilleglede, ergo deleted =)

Men, men.. Er en noob anyway..

Nå må du få inn i hodet at det ikke var kritikk av deg personlig.. Men siden det ikke er umoralsk å bruke slike hjelpemidler, så laster jeg det ned as we speak :rolleyes:

1662340[/snapback]

Sjekker det like godt ut jeg og i såfall, om andre benytter seg av det, og synes det er ok så hvorfor ikke..