Sign in to follow this  
st1an ツ

Fra 360 til PS3?

Recommended Posts

Latterlig, enda værre spilltrailere enn Playstation.

Noe som alltid har irritert meg er hvordan Playstation, og nå etter Xbox også kom, er hvordan de viser trailere fra spill som absolutt har ingen sammenheng med gameplay eller hvordan spillet er å spille. Bare masse tøffe kickass grafikkredigerte filmer. Wtf lzzm?

1660094[/snapback]

Les nyhetene på forsia du, så får du kanskje med deg noe.

Bungie har selv sagt at det er CG og ikke in-game. Det der er en reklame, ikke en spilltrailer hvor de sier "slik er spillet" eller "slik blir grafikken". Noen selskaper gir ut trailere og sier at det blir slik, synd for dem når det viser seg at det var løgn. Men Bungie driver ikke med slikt

1661393[/snapback]

Det er da greit, dog rart du sier slik da:

Stian, ta en titt på denne videoen, så kanskje du beholder 360'en.

1659175[/snapback]

Latterlig, enda værre spilltrailere enn Playstation.

Noe som alltid har irritert meg er hvordan Playstation, og nå etter Xbox også kom, er hvordan de viser trailere fra spill som absolutt har ingen sammenheng med gameplay eller hvordan spillet er å spille. Bare masse tøffe kickass grafikkredigerte filmer. Wtf lzzm?

1660094[/snapback]

Les nyhetene på forsia du, så får du kanskje med deg noe.

Bungie har selv sagt at det er CG og ikke in-game. Det der er en reklame, ikke en spilltrailer hvor de sier "slik er spillet" eller "slik blir grafikken". Noen selskaper gir ut trailere og sier at det blir slik, synd for dem når det viser seg at det var løgn. Men Bungie driver ikke med slikt

1661393[/snapback]

Det er da greit, dog rart du sier slik da:

1659175[/snapback]

1661520[/snapback]

Tenkt på at det ikke var grafikken som skulle friste meg, men selve spillet? :rolleyes:

Alle veit jo at den Halo 3-reklamen bare var en reklame og ikke en video med ingame grafikk. Vel det er jo alltids noen der ute som tenker "OMG sjekk den grafikken!!!", men som sagt så skjønner jo man at det bare er CG når man sammenlikner med det fineste spillet til nå, Gears of War. Det tar nok en del år før grafikken er på det nivået som i reklamen. Og ja, det var spillet Halo 3 som skulle gjøre det verdt å beholde konsollen, ikke grafikken.

Den videoen er svært spekulativ. For det første ser det ut som om PS3 har altfor mye brightness. Fryser du bildet ser en at PS3 har faktisk litt høyere detaljnivå enn 360 (men det er marginalt). Det tar tid før spillutviklerene lærer seg å utnytte teknologien, feks sjekk forskjellen mellom Tekken 1 og 2 som faktisk kom på samme konsollen (PS1). Stor forskjell på grafikken. "Alle" vet at porta spill (som COD3 er på PS3 og Wii) som regel ikke blir like bra som på orginalen. Vi bør nok vente til alle konsollene har vært ute i over ett år før vi kan sammenligne de.

Og ja, det var spillet Halo 3 som skulle gjøre det verdt å beholde konsollen, ikke grafikken.

1662975[/snapback]

Gjett hva? Det funka :rolleyes:

en diskusjon full av usaklige argumenter fra fanboyz vil jeg tro, ikke no stress for meg, er vel de to spillseriene jeg liker best så jeg skal ha begge, så mitt argument ville blitt "BEGGE PWNER2k!!!!!!!!" ^^

1659175[/snapback]

Nice, X360 imponerer mer og mer. Sony får virkelig kjempe for kundene sine denne generasjonen.

1659319[/snapback]

Neh, ps3 ligger og chiller, med tanke på at PS3 er MYE MYE kraftigere teknisk sett, så når xbox går tom for minne så sitter playstation og gnir seg i hendene ;P

1659175[/snapback]

Nice, X360 imponerer mer og mer. Sony får virkelig kjempe for kundene sine denne generasjonen.

1659319[/snapback]

Neh, ps3 ligger og chiller, med tanke på at PS3 er MYE MYE kraftigere teknisk sett, så når xbox går tom for minne så sitter playstation og gnir seg i hendene ;P

1663770[/snapback]

Du er klar over at 360'en(512Mb) faktisk har dobbelt så mye minne som PS3(256Mb)? Ikke det at det har så sykt mye å si uansett...

nå er jeg ingen kløpper på det tekniske men ps3 har vel en del bedre prosseorer sånne cell kjærne saker :rolleyes:

For å gjennta meg selv i det uendelige så tar det tid før spill-programererne lærer seg å utnytte potensialet i boksen maksimalt. Dette gjelder alle konsoller. Sjekk forskjellen på grafikken i Tekken 1 og 2. Stor forskjell og det på samme konsollen (PS One). Vi bør nok vente til PS3 har vært ute ett år før denne sinnsykt viktige diskusjonen kan gravlegges for godt (irony).

Slik jeg ser det så er forskjellen i grafikk på 360 og ps3 på nåværende tidspunkt så minimal at det er irrelvant. Hadde den ene hatt veldig mye bedre grafikk enn dne andre så hadde vi vel ikke hatt denne diskusjonen???

PC med Vista og DX10 kommer til å PWN PWN konsoll uansett ' /> p

Halo3 er grunn nokk i seg selv til og kjøpe xbox360 spør du meg.. Husker halo2, noe av det morsomste jeg har spilt på xbox når jeg og en kamerat spilte gjennom det på co-op wub.png

nå er jeg ingen kløpper på det tekniske men ps3 har vel en del bedre prosseorer sånne cell kjærne saker tongue.png

1664037[/snapback]

Har vel 7 cell processorer med en betydlig mengde MHz hver, kontra 360 som har trippelcore prosessor på 3,2 GHz hver. PS3 ligger vel littt foran med sine 7 prosessorer, haken er at de ikke kan jobbe uavhengig av hverandre og jobber etter tur, plus at det vistnok skal være et helvete å programere på den. Husker jeg så et knakenes godt innlegg om forskjellene mellom 360 og PS3 på et annet forum, skal prøve å finne det.

Du har spilt mye multiplayer i RS Vegas har jeg sett, Panter ' /> du har vel låst opp en del ting nå, eller?

Jeg runda SP-delen i går..var morsomt på demningen hvor bilen sprenger og han duden flyr framover og bare "mother fucker!!" p

nå er jeg ingen kløpper på det tekniske men ps3 har vel en del bedre prosseorer sånne cell kjærne saker tongue.png

1664037[/snapback]

Har vel 7 cell processorer med en betydlig mengde MHz hver, kontra 360 som har trippelcore prosessor på 3,2 GHz hver. PS3 ligger vel littt foran med sine 7 prosessorer, haken er at de ikke kan jobbe uavhengig av hverandre og jobber etter tur, plus at det vistnok skal være et helvete å programere på den. Husker jeg så et knakenes godt innlegg om forskjellene mellom 360 og PS3 på et annet forum, skal prøve å finne det.

1664441[/snapback]

bruker den bruker vel bare max 6 stk, de har putta en extra i hver for de regner med at 1 er defekt. (evt bruker den max 7 og det er 8 i den.)

Faen, irriterer meg grønn her...Gold abonnementet mitt har gått ut så har jeg ikke råd å kjøpe nytt før januar... ' />

1665465[/snapback]

Føler med deg,lever på 2dager trial kodene fra spillene jeg og en kompis har p

PS3 har ikke det beste spillutvalget atm, men det kommer når ps3 kommer til europa. PS3 er, på papiret, sagt at den skal vere 2X (dobbel) så kraftig som Xbox360, og wii kommer under xbox 360 igjen - hva er det da dere diskuterer?

Når de beste spillene er komt, er ikke xbox 360 lenger kraftig nok til å drive desse spillene, og da kan alle som har kjøpt 360 angre.

PS3 er best, kommer til å vere best og kommer til å ha best spillutvalg etter ei lita stund - til dere som er i tvil, quote me så skal dere få henge meg ut så mye dere vil om jeg tar feil.

Jeg skal ha PS3, har forhandsbestilt den for lenge siden. smile.png

LD