Sign in to follow this  
Pirelli

Slik rapporterer du juksemakere

Recommended Posts

Så mye som jeg støtter kampen mot juksere, så følger det alltid masse "whiners" og ikke minst alle begynner å skrike "cheat" ved minste killet og om noen har bra score (og er faktisk god å spille).

(godt expempel han oppfor meg)

Det er bugs som viser score feil osv, men folk som er ikke klar over alle "feil" i spillet fort stempler andre som cheaters.

Håper dere (DICE) leser sikkelig inn i ting og ikke banner folk bare fordi noen rapporterte det og sendte et mistenkelig screenshot... det kan ligge masse bak et bilde.

Men om dere også leser loggen på server og ser på battlerecorder er jeg forsåvidt happy.

Følte du deg truffet? ' />

Neida p

1641644[/snapback]

Hehe, vel. Føler meg truffet fordi jeg er så god at folk beskylder meg for juks! :blush::blush:

1641651[/snapback]

det har skjed med meg når jeg spillte public på bf2 på en tysk server:

bunny jumpa lit og drepte de og så begynte de å beskylde meg for cheat mens andre mente det var skillz så kniva jeg admin mens han bunny jumpa og sa det var umulig så ble jeg kicka og så gikk jeg inn på den igjen så skreiv han noen tysk drit i chaten :lol:

bunny jumpa lit og drepte de og så begynte de å beskylde meg for cheat mens andre mente det var skillz så kniva jeg admin mens han bunny jumpa og sa det var umulig så ble jeg kicka og så gikk jeg inn på den igjen så skreiv han noen tysk drit i chaten :lol:

1641665[/snapback]

Sa han noe av dette?

-Viel spass?

-Grosse in der hose?

-Ich habe sauerkrate in meine lederhosen?

-Drägen sie deine lödne rassballen auf meine kartoffelsuppe?

Sorry for spam, men nå er jeg drittlei her på jobben. :wub:

1641665[/snapback]

Sa han noe av dette?

-Viel spass?

-Grosse in der hose?

-Ich habe sauerkrate in meie lederhosen?

-Dragen sie deine lödne rassballen auf meine kartoffelsuppe?

Sorry for spam, men nå er jeg drittlei her på jobben. :wub:

1642826[/snapback]

husker ikke hva han sa men hva betyr det du har skrift?

http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...s=&PID=81416147

stattspadder!!! best round: 524 poeng:O

1640131[/snapback]

Du, han der kjenner jeg,han er fae* meg ikke noen padder.... mulig du ikke vet at man får 500 poeng for å få sølv badger?

Som du ser har han to.

Jeg kjenner han veldig godt og vet at han ikke er noen cheater/padder.

Du behøver ikke leke purk fordi noen er bedre enn deg ffs.

EDIT:

TYSK:

-Hva er det?

-Stå i buksen

-Jeg har surkål i underbuksa

-Dra din lodne rassballe bort fra potetsuppa mi....

Tviler på at du kan så mye tysk Marco xD

http://battlefield.ea.com/battlefield/bf21...s=&PID=81416147

stattspadder!!! best round: 524 poeng:O

1640131[/snapback]

Du, han der kjenner jeg,han er fae* meg ikke noen padder.... mulig du ikke vet at man får 500 poeng for å få sølv badger?

Som du ser har han to.

Jeg kjenner han veldig godt og vet at han ikke er noen cheater/padder.

Du behøver ikke leke purk fordi noen er bedre enn deg ffs.

EDIT:

TYSK:

-Hva er det?

-Stå i buksen

-Jeg har surkål i underbuksa

-Dra din lodne rassballe bort fra potetsuppa mi....

Tviler på at du kan så mye tysk Marco xD

1643526[/snapback]

jeg har spillt med rif10 i clan og kjenner han jeg også.

du kan ikke få vist de poengene du får for badger, pins, medaljer, ribbons i scoren din før alt blir lagt sammen til slutten av runden, og den scoren regnes ikke som best round score og jeg har fått expert knife så kan du si meg hvofor jeg lisom ikke har over 1000 poeng i best round score?

så det vil si han har stattspadda og foresten: rif10 suger hart i heli og han TROR han er så god at det er farlig.

EDIT: du dreit hard ned på leggen nå.

Er det noen plass man kan gå for å sjekke om man har fått nullstilla score?

Det står plutselig på BFHQ at jeg har laveste rank, selv om poengene mine er der fortsatt. Det varierer litt også, og av og til har jeg ingen poeng, men har beholdt ranken min. Denne variasjonen skjer med minutters mellomrom.

Skjønner ingenting, og det er sykt irriterende, mtp at jeg nettopp skulle ha gått opp i rank.

bunny jumpa lit og drepte de og så begynte de å beskylde meg for cheat mens andre mente det var skillz så kniva jeg admin mens han bunny jumpa og sa det var umulig så ble jeg kicka og så gikk jeg inn på den igjen så skreiv han noen tysk drit i chaten :rolleyes:

1641665[/snapback]

Sa han noe av dette?

-Viel spass?

-Grosse in der hose?

-Ich habe sauerkrate in meie lederhosen?

-Dragen sie deine lödne rassballen auf meine kartoffelsuppe?

Sorry for spam, men nå er jeg drittlei her på jobben. :rolleyes:

1642826[/snapback]

husker ikke hva han sa men hva betyr det du har skrift?

1642954[/snapback]

Hah! :rolleyes:

Er det noen plass man kan gå for å sjekke om man har fått nullstilla score?

Det står plutselig på BFHQ at jeg har laveste rank, selv om poengene mine er der fortsatt. Det varierer litt også, og av og til har jeg ingen poeng, men har beholdt ranken min. Denne variasjonen skjer med minutters mellomrom.

Skjønner ingenting, og det er sykt irriterende, mtp at jeg nettopp skulle ha gått opp i rank.

1657969[/snapback]

Det er bug.. bruker å skje med meg, av og til står det 0/40 også... ingenting å bry seg om :rolleyes:

Sa han noe av dette?

-Viel spass?

-Grosse in der hose?

-Ich habe sauerkrate in meine lederhosen?

-Drägen sie deine lödne rassballen auf meine kartoffelsuppe?

Sorry for spam, men nå er jeg drittlei her på jobben.  :thumbsup:

:thumbsup: "Ich habe sauerkrate in meine lederhosen?" "Drägen sie deine lödne rassballen auf meine kartoffelsuppe?" KONGE :thumbsup::thumbsup:

Han padder ikke!

Nuff said

-case closed-

1644446[/snapback]

bevis?

1644585[/snapback]

Er dere så blottet at dere ikke skjønner at 500 point badges gjør det easymode å få poeng uten å padde? jesus.

http://img218.imageshack.us/img218/2023/hehehebk0.png = 500 poeng badget pluss 3 sider med Explosive badger, killstreak badges, og titan defend badges.

Recon ftw sier bare jeg!

Du misforstår.

Badges, pins o.l virker ikke inn på round score.

Round score er de poengene du har i in-gamemenyen.

Du misforstår.

1707680[/snapback]

WORD!

Det er 100% umulig å få over 500 i score på en runde, dette går ikke i bf2 engang hvor man får 2 poeng per kill og ikke bare 1 som i 2142 når det ikke er noe ordre der du dreper eller det ikke er i titan, dvs at han har statspadda.

Du misforstår.

1707680[/snapback]

WORD!

Det er 100% umulig å få over 500 i score på en runde, dette går ikke i bf2 engang hvor man får 2 poeng per kill og ikke bare 1 som i 2142 når det ikke er noe ordre der du dreper eller det ikke er i titan, dvs at han har statspadda.

Vis det, men om man er flink til å defense siloes så kan du drøye tida. Fikk 2500 i skore på en runde, det er jo Carre points ikke kills. Sant om du kille 67 på en runde og får bagde så får du fort poeng.

Er det en ting jeg ikke tåler er det statspaddere. Når de i tillegg går så langt som å lage sin egen ranked server som heter noe med "knife only" renner det over!

Jeg bestemmte meg for å ta en titt på hva disse gutta drev med og ha det litt gøy med dem.

Resultatet er disse to videoene:

Video 1 - 28 MB, Xvid

Video 2 - 19 MB, Xvid

Som dere ser var det en svert aktiv admin der, og det var HELT klart hva som var lov og hva som ikke var lov. Serveren er Ranked og det betyr de har signert på noe som skulle sagt de ikke kan gjøre nettop det de gjør.

Hvorfor har ikke spillet eller stats-server noen auto-detect på slikt? Kom igjen, av for eksempel 200 kills på en server, er 195 med kniv og ikke ett pistolskudd er avfyrt? Sannsynlig?

Håper disse kara mister retten til å kjøre ranked server og stenges ute fra turneringer. I hvertfall stopp dem fra å lokke nybegynnere inn på serverene sine! Hvis du auto-starter ett online spill kan du jo faktisk ende opp med disse folka ved en tilfeldighet! Typick knapp nybegynnere kan bruke. Det er derfor den er der.

Sign in to follow this