Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
keyanza

din mening om pally i pvp

Recommended Posts

som topic sier

hva er din mening om pally i pvp?

lurer på å starte en og da blir det kun pvp på meg,

har aldri spilt pally på low lvl heller.

hvordan blir dem i BC?

Riktig spec og med skikkelig gear kan man komme langt som paladin i PvP, flere paladins i gamle guildet mitt som var rank 11+

Hvordan det blir i BC er bare synsing, men da får du muligheten til å spille horde paladin, dersom noen av en eller annen banal grunn skulle ønske det. (^^,)

Har selv en paladin lvl 60 på serveren "Daggerspine" Pansjonert nå da. Men paladin er absolutt å anbefale i PvP. Er vel den klassen som kan holde ut lengst. Med riktig specc og imba gear kommer du langt :)

Synes det faktisk ikke var så jævli å lvl de. Nå var det første charen min da, mulig det har noe å gjøre med saken. Synes heller det ikke gikk så tregt når jeg lvl roguen min. Som er horde da. Synes også horde questen var 110% kjipere en alliance questen.

Du bør ha litt tålmodighet iallefall, paladiner har ikke som vane å 2hittefolk.

men i gruppepvp er jo paladiner <3<3

En pala med riktig gear og rikitg spec for gearet eier ALT og ALLE

Har en rank 13 paladin med Zin'Rokh, klarer meg bra mot de fleste jeg møter 1 vs 1 eller 2 vs 1.

Paladin er dog veldig gear dependent class, du kan ikke forvente å eie veldig uten et godt våpen og bra hp.

Som andre har nevnt så er ikke paladin akkurat en dps class, men med litt flaks kan man burste ned folk rimelig kjapt. ( holy dmg ftw )

I TBC får paladins endelig et strike, hvis man speccer 41 retribution, noe som gir enda høyere burst potensiale.

Jeg vil tro paladins passer godt til TBC pvp, siden de er godt egnet for lange kamper, da de fleste får mye høyere HP enn nå.

Paladins er noen irriterende folk. De tar år og dag å få ned, derfor egner de seg utrolig bra som gruppe pvp healere. Må si at med det rette gearet egner de seg ganske bra som damage dealer i gruppe pvp også.

I burning crusade kommer de fleste mest sannsynlig til å ha samme nivå av gear(Blues) etter en stund, så gear er vel ikke det største problemet egentlig.

En paladin med bra gear gjør syk burst damage. Har brent meg flere ganger med roguen, det er et helvete.

Kunne tenkt meg å prøve pala, men ikke f om jeg gidder å levle en gang til. :lol:

pala er syk pvp healer og derfor overgår det langt den bursten de kan gjøre om det har flaks på crits mens stunen varer.

er overbevist om at mange som rollet paladin trodde de kom til å spille en dmg klasse.

De dauer til slutt. Tar bare litt lengre tid. :lol: Så en paladin med Thunderfury her for leden i WSG, huff og huff for et sløseri!

Gleder meg til å få unstable affliction på warlocken min. Da skal de få kjørt seg ;)

Merker det er høy nuub faktor her. Paladin og PvP i samme setning? :):blink: :blink: :) Så lenge de ikke healer er de useless.

Merker det er høy nuub faktor her. Paladin og PvP i samme setning? :):blink: :blink: :) Så lenge de ikke healer er de useless.

1633826[/snapback]

Kjeft!

Du hakke snøring! :blink:

Slet med roguen min mot GODE palas, men med locken eide jeg dem alle uansett..

1633920[/snapback]

Når paladinen har typ 8k armor og 20.000 helse (om vi regner med mana) er ikke det noe rart. Men får du inn blinds, kick og stun i rett rekkefølge pwner du dem lett uansett hvor gode de er.

paladin eier som assist healing i bgs med random blessings..men som dps er de en waste

1634097[/snapback]

Word.

er helt situasjonsavhengig.

I mass PVP så er det healingen som er en paladins sterke side, men hvis dere tror at en paladin med bra gear ikke kan gjøre damage 1on1, så er dere blåst.

290% enig med Sjef der!

er helt situasjonsavhengig.

I mass PVP så er det healingen som er en paladins sterke side, men hvis dere tror at en paladin med bra gear ikke kan gjøre damage 1on1, så er dere blåst.

1634583[/snapback]

Er ikke situasjonsavhengig. Er ikke noe variabel her. Paladins har lav dps, og slik er det bare.

Og om du tror at ikke alle andre klasser gjør mer dmg i bra gear, er DU blåst. Å dra inn gear blir bare feil, da en paladin i full T3 framdeles ikke vil gjøre bedre dps enn f.eks en rogue i full T3.