Sign in to follow this  
Apollo

Hjelpetråd

Recommended Posts

Hmm.. hver gang jeg starter CSS joiner en server, mister jeg connection etter 1min eller 2. begynner å bli lei av å gå inn på en tom server før jeg joiner den serveren jeg skal spille på.

any ideas?

Hei, jeg klarte å bli bannet fra min egen server fra game-hosting.com da jeg gjorde noe feil. Hvordan faen blir jeg unbannet??

1640212[/snapback]

Sende mail til dem?

Jeg skal ha LAN i morra, så jeg lurte på hvordan man setter opp deathmatch og GunGame på serveren? Noen kommandoer jeg må skrive i console eller noe? Takker for svar!

Edit: er det noen som kan gi link til ATC for css? Har googlet, men finner ikke en skitt.

denne du mener?

1641247[/snapback]

Den ja, men den finnes vel ikke til css? har hørt om folk som har hatt det, men mulig det er oppskrytt.

(PS: trenger fortsatt hjelp til hvordan man setter opp Gungame og deathmatch på egen dedicated server :lol: )

Guest (-1)

hvordan endrer man størrelse på screenshot aka f5, mine er 800*600 jeg vil gjerne ha dem 1280*1024.

Da spiller man i oppløsningen 1280x1024. Eller man kan resize de i ettertid :lol:

Guest (-1)
Da spiller man i oppløsningen 1280x1024. Eller man kan resize de i ettertid :blush:

1642391[/snapback]

ikke værre nei, ok, da går jeg å henger meg :lol:

edit: vet ikke, men jeg stirrer på sletteknappen her nå :wub:

Hei, jeg klarte å bli bannet fra min egen server fra game-hosting.com da jeg gjorde noe feil. Hvordan faen blir jeg unbannet??

1640212[/snapback]

Har du fikset problemet?

Du kan laste ned programmet "hlsw! der kan du administrere og unbanne steamider vis du har rcon, ip og passord.

MVH Aril

Da spiller man i oppløsningen 1280x1024. Eller man kan resize de i ettertid :blush:

1642391[/snapback]

ikke værre nei, ok, da går jeg å henger meg :lol:

edit: vet ikke, men jeg stirrer på sletteknappen her nå :wub:

1642400[/snapback]

Nope, du får ikke slette... Primaklasse av posting!!! :blush:

1640212[/snapback]

Har du fikset problemet?

Du kan laste ned programmet "hlsw! der kan du administrere og unbanne steamider vis du har rcon, ip og passord.

MVH Aril

1642409[/snapback]

det har jeg gjort nå...det var jo kjempe gøy å sitte innpå det programet å spamme hele chaten :lol:

Hmm.. hver gang jeg starter CSS joiner en server, mister jeg connection etter 1min eller 2. begynner å bli lei av å gå inn på en tom server før jeg joiner den serveren jeg skal spille på.

any ideas?

1640626[/snapback]

slett clientyblobs et eller anna?

Slett klienten bob!

Eller: Clientregistry.blob

Men trenger litt hjelp...

Prøvde å spille litt på dust only i går,men når jeg jevnlig får en ping på 1499 så blir det litt kjipt. Jeg ble selvfølgelig autokicka, jeg joina igjen, kunne spille i et par minutter før det samme skjer igjen.

På office serveren får jeg slike ping hopp en gang i blant, men pingen legger seg på det normale etter et par sek.

Men på GunGameserveren får jeg ikke ping hopp i det heletatt. Choken har vært oppe et par ganger, men pingen holder seg nede.

Så da er spørsmålet: Hva pokker kan være galt? :lol:

Dette kan jo ha noe med at serverne sitter på forskjellige linjer.. Så da kan du få god ping til noen, mens andre får du ikke god ping på..

Hvilke servere som sitter hvor, det vet jeg nok ikke.. Men du kan jo liste opp hvilke servere som er bra og hvilke som gir trøbbel (test alle), så ser vi om vi finner et mønster..

Skal sjekke litt senere jeg. Først trodde jeg det var på grunn av jeg sitter på trådløst nettverk, men når det varierer så mye så kan ikke alt skyldes på det.

kule hull og blod flekker på veggen.. command for å skru på sånn at de blir der? har fått skrudd på et eller anna så blodflekker og kulehull ikke synes

1640212[/snapback]

En annen i klanen må logge seg inn med rcon-passordet, og liste ID´er som ligger i banlisten. Har bare gjort dette en gang, men tror du kan både bruke "rcon_listid" og "rcon_listip". Siden det sannsynligvis bare er du som ligger med ban i den listen som kommer opp, kan vedkommende enten skrive rcon_removeid "ID`en som viser" eller rcon_removeip "IP´en som viser" - alt etter som hvilken han brukte for å få opp listen. Uten "" selvsagt :lol:

Tviler game-hosting gidder å hjelpe, da dette er rcon kommandoer folk nesten må kunne selv.