Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Apollo

Hjelpetråd

Recommended Posts

Er det ekko både på headset og på høytalere? For en kompis hadde problemer med det og da var det pga det var lydkort i headsettet og på pcen. Dette førte til ekko hos han vertfall men så avinnstallerte han lydkortet så funka det, men det trenger ikke være samme problemet hos deg

Har ikke testet med høytalere enda. Men det som er så merkelig er at lyden er perfekt når jeg ikke spiller... Altså ekkoet har kun vært når jeg har spilt.

For folk som får opp cstrike/gameinfo.txt is not valid format når man starter CSS. Slett fila, steam/css lager ny av deg selv.

Edited by Matsd0ffer

Hei hei, kjære alle sammen. :)

Har så smått begynt å spille igjen, først og fremst CSS.

Spiller på en laptop, men det skal ikke være noe stress..

Det som irriterer meg grenseløst er at det lagger noe sinnsykt innimellom.

Hele spillet henger seg, mister forbindelse med serveren og så dropper jeg ut.

Noen som har noen forslag?

Spillet kjører fint på PC'en, sitter på LYSE nett(haugalandkraft).

Iom at du faktisk mister forbindelsen med serveren, så tenker jeg at du har et nettproblem av noe slag. Lyse er samme nettverksleverandør som sitter på serverne, så teknisk sett skal du ha en super tilkobling (jeg hadde vel 5 i ping hver gang jeg spilte da jeg hadde Lyse selv).

Det burde være noen her inne som har forslag til feilsøking.

Kjører du trådløst?

Jau, men det har aldri vært noe problem tidligere, så skjønner ikke hvorfor det skal være problem her?

Har du mulighet til å teste med kabel?

Har du mulighet til å teste med kabel?

Offkørs, skal testes!

*venter i spenning på resultate*

Gaming med trådløs er teh madness imho, du vil aldri få samme stabilitet på responstid som med kabel, selv om du sitter oppå wireless-boksen inne i et faraday-bur med sola i ryggen og medvind etc etc...

Jeg bruker trådløst gjennom ett USB trådløst kort, samt så bor jeg på landet med en dårlig nettforbindelse gjennom en gammel telefonledning ;) ligger på 30-40 ping uten lagg på HF sine servere :D

Tenk hvor bra det hadde blitt med kabel a!.. :p

Menneh, at det er dårlig med trådløst er ikke det samme som at det ikke funker. Dessuten kan man ha variasjoner av andre slag (forskjellige rutere, kort på maskinen m.m). Så tenker Cthulu gjør lurt i å teste litt med kabel :)

Vil gjerne ha en gui som lagrer antall kills oppe i høyre hjørnet som vanlig kills, bare at den "tar vare på" mine kills. Så om jeg tar 3 mann så står de der på slutten av runden også, helt til ny runde starter? Eller om det finnes en command for dette? Mener jeg hadde en gui som gjorde slik, men vil ikke ha en gui som endrer på noe annet. Hjelp anyone?

2 Spørsmål:

1. Har dere bruk for noen tomme css servere, ts3 servere, eller minecraft servere? Hostet hos en annen levrandør.. De ligger bare og samler støv, så kan like godt gi dem bort..

2. Har hatt noen rare problemer på hf.no Minigames idag, servern crasher hele tiden, jeg blir også disconnecta hele tiden, selv om den er oppe..

Disconnecting problemet kan jeg nok fikse selv, men ville bare si ifra at MG har et problem med "Nominate", Funker dårlig og gå på neste side/nominere en bane..

Spilte nettop css, eller prøvde.. typ 13 ganger i min fryser skjermen totalt og "flimrer" og jeg kan bevege meg, men ser ingenting og hører ingenting. Aldri opplevd dette... prøvde record i console, funka ikke. Funka heller ikke å restarte css? noen tanker på hva det kan være?

Skjermkortdriver?

Sjekket temperaturen på dataen din når du spiller? Skjer det med en gang, eller litt uti spillet? Prøvd å reinstallere spillet? Skjer det i andre spill? Skjer det i andre spill som bruker Steammotoren, type Portal 2, TF2 osv?

Moar info plx.

EDIT: noob

Edited by OptimusCrime

Han fikk spillet til å fungere.. hva gjør man da?.. Man spiller! Masekopp :p

Sånn ellers opplevde jeg i mine tidlige år at når jeg sugde lut in-game så nektet maskinen meg å fortsette i rene protester mot min horrible aim.. Kan være noe i den gaten der? :p

Fra spøk til revolver, kan være greit å kjøre et testprogram i en times tid som holder koken i gang på maskinen din og logger temp osv.. Som opti sier, kan være noe temperaturproblemer. (noe merkelig isåfall om det fungerte igjen etterpå..)

Det er rart. Det hender seg at hele pc'n min "fryser" til tider, helt random når det skjer. Noen perioder er det lite, andre perioder er det oftere... Jævla plagsomt!! :p Men jeg aner ikke hvorfor... Kan jo ikke være temp, når det skjer i det jeg starter pc'n, og når det funker senere?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...