Sign in to follow this  
Apollo

Hjelpetråd

Recommended Posts

Norge.css - A Community Rising

Ein film vert bryet å laste ned!  :)

Må vere registret på Catch for å laste ned..

1625280[/snapback]

Hvilket program bruker dere for å se den? Har nyeste VLC, men bildet fryser akkurat i det terroristen løper inn mot cw..

1625753[/snapback]

Samma her. CG ftw :)

Norge.css - A Community Rising

Ein film vert bryet å laste ned!  :)

Må vere registret på Catch for å laste ned..

1625280[/snapback]

Hvilket program bruker dere for å se den? Har nyeste VLC, men bildet fryser akkurat i det terroristen løper inn mot cw..

1625753[/snapback]

Jeg får ikke åpnet videoen engang.

Lastet ned fra CG, fikk den opp i WinRAR, trykket på Extract, da kommer det opp en feilmelding om at filen ikke finnes elns. sad.png

hei..veit ikke om dette er et lite spørsmål, men! jeg flyttet til oslo i høst , saken er at der jeg bor nå(blindernstudenthjem) har de sperret av alt som kan kalles for onlinespilling.......noen som har noe tips på hva jeg kan gjøre med dette?

begynner å bli ei go stund siden jeg har spillt online nå, og det er ganske kjipt.

mvh EasyCompany.:.Mcgoogle

Jeg får ikke åpnet videoen engang.

Lastet ned fra CG, fikk den opp i WinRAR, trykket på Extract, da kommer det opp en feilmelding om at filen ikke finnes elns.  sad.png

1626110[/snapback]

Hørt av fler at den ikke funker. Søppel mao.

Kudos til ApoLLo for fornuftig tråd ' />

Mcgoogle: Håper noen har et fornuftig svar, savner å eie trønderræva di ingame p

Hørt av fler at den ikke funker. Søppel mao.

1626232[/snapback]

Filmen fungerer fint. Legg inn ffdshow og spill av i WMP.

Edit: Det tas forbehold om at Ap :)o kan være evneveik.

Helvete, nå har jeg sletta den..Får laste på nytt. Fungerer den fortsatt ikke, så anmelder jeg deg, frikk.

edit: funker fortsatt ikke, mao du er på tynn is frikk.

Prøvd i VLC, prøvc med ffdshow i WMP, prøvd å laste ned fra multigamer. Funker ikke. Merkelig at det ikke funker å spille den av, når jeg spiller av en haug med serier som går glatt, pluss mange andre fragmovies jeg har.

Den er mp4 btw.

Spiller av i nyeste VLC (kommer med downloaden) og da fungerer den noenganger, og noenganger fryser den =/

jeg har hatt litt problemer med VLC i det siste! når jeg ser filmer er bildet rosa :)

Andre som har det samme problemet?

jeg har hatt litt problemer med VLC i det siste! når jeg ser filmer er bildet rosa :)

1628590[/snapback]

ja, men bare av og til!

Innstallerte VLC for snart 1 halvt år siden, og har ikkje hatt noen problem med det. Funket fint å spele av Norge.css filmen. smile.png

Kanskje du skal stille spørsmålet ditt? Du vet, det spørsmålet ingen kommer til å svare på i den andre tråden

Hva er forskjellen på Cola Zero og Cola Light?

1624785[/snapback]

Ja, det har jeg og lurt på, har smakt zero og ligth etter vernadre men smaker ingen forksjell wink.png veldig off topic men.

jeg har hatt litt problemer med VLC i det siste! når jeg ser filmer er bildet rosa :lol:

1628590[/snapback]

Når mine filmer er rosa er det etter jeg har spillt cs:s, har aldri problemer hvis jeg ser filmen før jeg spiller... prøv å restart maskinen når filmene er rosa:)smile.png

Er det mulig å få leie gratis vt server et eller annet sted? smile.png Er det noen spesielle bedrifter jeg og noen venner av meg kan bli sponsa av? Vi hadde kanskje tenkt å mekke en klan. Takker for alle tips!

Jeg har prøvd det, men jeg er ikke noe pc genì. Jeg fikk ikke helt til da jeg skulle åpne portene :/