Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
shoegazer

Fest, fyll og faenskap

Recommended Posts

SPOILER:

Apropos alkoholiker eller ikke; Det er kanskje på tide å roe ned litt? Om du synes du går glipp av noe, kan du jo bli med ut uten å drikke. Det går an! Ta med et kamera, og bruk bildene som pressmiddel ved en senere anledning. Artig, artig :)

1626969[/snapback]

Kjenner ikke deg, men vanligvis hater jeg folk som er "morsomme" og flyr rundt som parasitter for å ta bilder når det er fest. Etterpå er de bare så kule for at de har et bilde av deg når du klina med en støgg kjerring eller noe!1

Er helt enig med zerzk!!

Fotballspillere er mye mer useriøse enn skiløpere! Kjenner plenty med fotballspillere som drikker dagen før en fotballkamp! Useriøst? JA!

Skiløpere er flinke å feste de også, men det skjer utenfor sesongen i det minste.

1627350[/snapback]

Jeg kjenner plenty av skiløpere, håndballspillere, orienteringsløpere, innebandyspillere osv som drikker dagen før en kamp :devil:

1627390[/snapback]

Flirte litt for meg selv der. Skiløper som drikker dagen før skiløp :):)

SEFF ER DET NOEN, MEN DET ER IKKE DE SOM LYKKES!

JEG GIR FAEN I AT DU SPRINGER ORIENTERING OG DRIKKER DAGEN FØR DU SKAL LØPE ET O-LØP!!

DETTE HANDLER IKKE OM DEG OG DRIKKEVENNENE DINE.

EOD.

er vel ikke så mange fotballspillere over hobbynivå, dvs 2 div og høyere for både herrer og damer , som drikker dagen før kamp heller akkurat :)

er vel ikke så mange fotballspillere over hobbynivå, dvs 2 div og høyere for både herrer og damer , som drikker dagen før kamp heller akkurat :)

1627415[/snapback]

MYGGEN VM '98! :)

Skal ikke se bortfra at det blir litt rølping på torsdag igjen (skal prøve å ikke skade deg goose :) ), vors er foreløpig uvisst, men drinker er temmelig bænkers til hawaii-party :)

1627333[/snapback]

Altså sprute stironsaft fra flaske rett i øynene mine kom uventet jeg må innrømme det :)

Du så litt engstlig ut når jeg skulle ta igjen da :devil: .. Men du var jo TOTALT sveiseblind også da.. superwasted! :)

1627415[/snapback]

1627433[/snapback]

Forskjell på et par pils og drikke seg kukings

11 timer?! Det kaller jeg selv-disiplin :)

Jeg gleder meg ikke til å ta fatt på prosjektstyring. Må si jeg er rimelig forvirra, føler at forelesningene gjør ting enda verre :/

Lovet meg selv at jeg ikke skulle ut før eksamen var fullført. Men jeg må si det frister å dra ut på torsdag!

1627306[/snapback]

12 nå :) og nå drar jeg..

Regner med at du har han med "håret" som foreleser? han litt feminine? Husker jeg droppa forelesningene hans etterhvert.. Jeg mener har aldri i hele mitt liv sett noe så teit som det han klarte å få ut på tavlen.. Ikke en elev i vår klasse som skjønte en drit av hva han egentlig ville frem til..

Ett kjempefag som ble totalruinert av dårlige "lærere"

1627415[/snapback]

1627433[/snapback]

1627445[/snapback]

lim3 sa det på en god måte. Man kan ta ett glass rødvin til maten på lørdag kveld selv om man har kamp dagen etter, men rave rundt til langt på natt utgår. Tilogmed i 3 div har de "fylla"forbud dagen før, når jeg tenker meg om.

1627415[/snapback]

1627433[/snapback]

1627445[/snapback]

ikke i denne diskusjonen virker det som.

Man kan godt drikke hver bidige dag så lenge det er snakk om én til to øl og ikke mer uten å være alkoholiker.

Altså sprute stironsaft fra flaske rett i øynene mine kom uventet jeg må innrømme det  :lol:

Du så litt engstlig ut når jeg skulle ta igjen da :blink: .. Men du var jo TOTALT sveiseblind også da.. superwasted! ' />

1627437[/snapback]

Uffja, jeg skylder på Eivind med sin eminente whiskey-flaske, til tross for det er min eget lave konsum som har gjort meg totalt alkoholintolerant. Prøver på nytt til torsdagen, ser skummelt ut mtp. det var snakk om spleiselag på drink-kveld p