Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
shoegazer

Fest, fyll og faenskap

Recommended Posts

Vil si at det er normalt å drikke pga at det er fest, men at det grenser til alkoholismen når man fester på grunn av at man liker å drikke. Så lenge det sosiale og å ha det gøy er i sentrum, og ikke alkoholen, så er man nok ikke alkoholiker.

Selv drikker jeg _skjelden_ og drikker meg ikke sørpe full, men det er vel mest av idrettsmessige årsaker + at jeg liker hjernecelleme mine, og ikke ønsker dem død og fordervelse.

hva har idrett med saken å gjøre???

i siggen din skryter du av hvor mange bigwars du har vunnet,, jeg tror nok det ødelegger for Topp-idretten din mer enn litt fyll

Veit ikke hvorfor du har fått for deg at jeg er ei jente, men ok. Jeg har vært maks drita og hatt deler av blackout flere ganger, men har aldri hatt problemer med å få den opp.

Og hva er egentlig poenget med å bevisst drikke seg så drita at du ikke husker noe? Meninga er jo at kvelden skal være gøy og at du skal kunne se tilbake på den som ett godt minne, en god kveld, whatever. Ikke at du skal sitte å tenke, shit hva gjorde jeg igår.

Agree? Akkurat det jeg mente, formulerte meg kanskje litt feil.. Beklager.

Men et par pils, og kos med venner er den perfekte festen, eventuelt one night stand :)

i siggen din skryter du av hvor mange bigwars du har vunnet,, jeg tror nok det ødelegger for Topp-idretten din mer enn litt fyll

1624285[/snapback]

hvorfor? Spiller da ikke bf2 mer enn et par timer i uka. Med mindre du kan vise til en forskning om spillings påvirkning på idrett, står utsagnet ditt i fare for å være ren BS.

1624285[/snapback]

hvorfor? Spiller da ikke bf2 mer enn et par timer i uka. Med mindre du kan vise til en forskning om spillings påvirkning på idrett, står utsagnet ditt i fare for å være ren BS.

1624354[/snapback]

Hehe enig der :)

Men drikker ikka pga idrett? Da satser du jo forholdsvis grett? :)

Jeg trur drikking er mer moralsk enn det alkoholen setter deg tilbake.

Selv drikker jeg hodvedsaklig ikke mellom Juni og April. Det vil si at jeg drikker 2 måneder i året, og er gjerne bare 1 gang i April.

1624285[/snapback]

:)

Etter min erfaring er det flere idretter hvor alkohol og festing er en del av miljøet :)

spiller fotball på et brukbart seriøst nivå (tredjediv) og etter stort sett hver kamp (lørdager) samles 'kjernen' i laget og drikker seg stein hakkendes full. litt av moroa.

GoosE!

Din alkoholiker!

Ontopic :

Grensa til alkoholiker vil jeg vel mene begynner når du drikker om hverdagen, kanskje ikke full, men drikker

1622225[/snapback]

Passe litt på definisjonene dine nå. Jeg drikker vin med madammen til middag flere ganger i uken. Men det er fordi jeg synes en god vin er helt herlig til mat. Og til kvelds :)

Var temmelig glad i flasken fra jeg var 16 og opp til for knappe halvåret siden. Drikker temmelig sjelden nå, kanskje en dag i måneden med mindre det er flere store begivenheter. Det merkes sinnssykt godt når man først drikker, blir helt kanakkas. Tror dette er et tegn på at jeg burde drikke oftere :)

1624285[/snapback]

:)

Etter min erfaring er det flere idretter hvor alkohol og festing er en del av miljøet :)

1624757[/snapback]

Idretter som ikke stiller så mye krav til løperne ja :)

Men uansett, har hørt om skifester som og tar av, og det kan gjerne være midt i sesongen blant WC løpere!. Men en fotballspiller stilles fortsatt ikke samme fysiske krav, så er jo bare å peise på.

Er man alkis fordi man tar seg en pils eller kaffe og cognac iløpet av "normale ukedager" så tror jeg du kan merke 70% av alle menn over 30 som alkoholikere...

Idretter som ikke stiller så mye krav til løperne ja  :)

Men uansett, har hørt om skifester som og tar av, og det kan gjerne være midt i sesongen blant WC løpere!. Men en fotballspiller stilles fortsatt ikke samme fysiske krav, så er jo bare å peise på.

1625102[/snapback]

Nå snakker jeg om idretter som orientering, skigåing osv. Der jeg har noe erfaring fra. Snakker heller ikke om eliten, men den generelle utøver opp mot 30.

SPOILER:

Idretter som ikke stiller så mye krav til løperne ja  :)

1625102[/snapback]

Nå snakker jeg om idretter som orientering, skigåing osv. Der jeg har noe erfaring fra. Snakker heller ikke om eliten, men den generelle utøver opp mot 30.

1625257[/snapback]

Var ikke du han som var på film fra TG?! :) En eller anna battlefield klan..

Jupp, men hva har det med ditt forhold til alkohol?

1625449[/snapback]

Det har noe med at du aldri kan ha prestert noe høyt nasjonalt/internasjonalt på en idrett!

Har jeg sagt noe annet?! Alle kan da ta av på fest?! Jeg bare sier at det stilles mer krav til å ikke drikke i ski enn i fotball. Og at de som virkelig presterer ikke drikker store deler av året.

Jeg har aldri sagt at idrettsutøvere kan ta av på fest.

I rest my case

..

Edited by zerzk