Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Opacus

Branntråden 2007

Recommended Posts

Andresen linket til RBK. Har ikke mannen ambisjoner?

Om Andresen hadde kommet til Rosenborg måtte jeg sett meg rundt etter en ny klubb å heie på :)

De har vel sagt Kone - høres uansett ut som en merkelig deal

Hehe, ja, Kone, Konan, blir litt like navn på spillere jeg strengt tatt ikke har lagt noe særlig merke til. Men ja, høres ut som en merkelig deal, og når rådgiveren til Andresen faktisk går ut i media i dag og sier han ikke har hørt noe om dette, virker det for meg enda mer som oppspinn av media.

Andresen linket til RBK. Har ikke mannen ambisjoner?

Om Andresen hadde kommet til Rosenborg måtte jeg sett meg rundt etter en ny klubb å heie på :)

Var vel ganske mange som sa det samme når Iversen var på vei :) RBK supportere selger seg billig vettu.

De har vel sagt Kone - høres uansett ut som en merkelig deal

Hehe, ja, Kone, Konan, blir litt like navn på spillere jeg strengt tatt ikke har lagt noe særlig merke til. Men ja, høres ut som en merkelig deal, og når rådgiveren til Andresen faktisk går ut i media i dag og sier han ikke har hørt noe om dette, virker det for meg enda mer som oppspinn av media.

Brann har kontaktet RBK om Kone, og RBK har foreslått bytte med Andresen. Et lite tips til media og helvete er løs. Smart av sleipingene oppe i Bartebyen.

Quote BT:

"– Dette er en sak mellom klubbene. Jeg har ikke hørt fra noen av dem.

Jeg føler egentlig ikke at dette angår meg, sier Martin Andresen til Bergens Tidende i kveld.

Uten at spilleren sier det i klartekst, presenteres artikkelen under overskriften «Andresen vil ikke til RBK»."

Altså, er BT helt på viddene igjen? Husker de dreit seg rimelig mtp Andresens lønnskrav osv, og nå

sier de at Andresen har sagt han ikke vil til RBK? Hvordan i all verden fikk de til det?

Ikkeno diss av Martin elns, synes bare det virker som om BT vinkler saker slik de vil at de skal være.

hmm, kjapp update:

? Jeg vil bli i Brann og vinne seriegull med klubben, sier Andresen til bt.no tirsdag kveld.

Rykteflommen rundt Andresen startet mandag kveld, da TV 2 meldte at RBK og Brann hadde diskutert en byttehandel der Yssouf Kone dro til Bergen og landslagskaptein Andresen til Trondheim.

Tirsdag fulgte RBK-trener Knut Tørum opp med å si at Andresen ville kledd en rolle i RBK .

Men tirsdag kveld, etter Branns trening på Nymark, avviste Andresen spekulasjonene.

? Jeg blir i Brann ut sesongen, sier Andresen.

Javel, men da så :)

Vel, de hadde vel lite å skrive om ellers - så hvorfor ikke finne på noen nyheter?

Hadde vært artig å klekket ut noen saftige nyheter, "tipset" media om det, og så sett hva som skjedde.

VG melder i dag at Andresen blir i Brann!

Jeg vet ikke helt om jeg skal le eller grine av journalistbestanden - samlet IQ på under 25 vil jeg tippe, uten å ta så altfor hardt i. Er kanskje ikke så rart at Andresen blir i Brann når han er under kontrakt, skal forhandle ny i sommerpausen, og ikke har vært på vei bort?

En ræva kamp av brann (så langt, og sikkert til 90minutter), og de ligger under fortjent under.

Men det røde kortet er heller tvilsomt.

10-0

|edit| Synes det er artig at nodiz kommenterer fotballkamper.

vi vet jo alle hva slags lag de har lokalt :)

Herlig! Kanskje drastisk med rødt kort (Edu overspiller ofte), men det hadde ikke hjulpet en Brann lag uten noe som helst å vise fram!

DEILIG!

Forferdelig dårlig. Fikk ikke sett kampen, kanskje like greit.

10-0

|edit| Synes det er artig at nodiz kommenterer fotballkamper.

vi vet jo alle hva slags lag de har lokalt :)

Kan ikke lese hva han skriver, men tipper at han gnir det inn. Passer til typen liksom.

Begredelig forestilling, hån Brann for det fortjener de, fy faen så ræva altså.

Synes det er beundringsverdig at de ikke prøver å bortforklare det - kommer istedet med en beklagelse. Selv om jeg kunne tenke meg å fått svar på følgende fra spillerne: Hvorfor?

De dreit seg ut, men personlig så synes jeg dette tapet (og med disse sifrene) er en god ting for Brann.

Er ikke å skubbe inn under en stol at Brann er ræva på åpningen av kampene.

De får ikke "futt" i spillet sitt før de enten

1) scorer et mål.

2) Kommer til 2 halvdel.

Skylde på Monsen tror jeg blir litt feil, han kan bare trene de og si hva de skal gjøre, det som skjedde igår er rett og slett noe spillerene må ta på sin kappe :)