torres 17 Report post Posted December 9, 2007 3-1 tap mot Reading. Hva syns dere? Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted December 9, 2007 3-1 tap mot Reading. Hva syns dere? Hvis jeg er er del av "dere" så syns det det passet veldig bra siden vi skal møte dere om en uke. Dere taper ikke så ofte på hjemmebane, men husker godt samme oppgjøret forige sesong: O'Shea!Arsenal tapte i dag i tillegg, da blir det enda gjevnere i toppen før neste søndag: Liverpool-United og Arsenal-Chelsea. 3 poeng til United og 1 til Arse+Chelski = Perfekt. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted December 10, 2007 Må ærlig innrømme at situationen ikke er så bra, nei. Men du bommer litt her: Liverpool høster poeng mot United, om ikke alle 3. Chelsea og Arsenal tryner, og kampen blir mellom LFC og ManU! Share this post Link to post Share on other sites
Keown 0 Report post Posted December 11, 2007 CL-syndromet er tilbake ' /> Full utklassing, Gerrard i sitt livs beste form, Torres scorer og scorer... Dette lukter finale Share this post Link to post Share on other sites
zerzk 0 Report post Posted December 11, 2007 rå opphenting av et rått lag Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted March 9, 2008 Nå har dere å slå Milan 2 - 0 og Torres må putte det første målet. Første gang på lenge at jeg faktisk må holde med liverpool... føles ikke rett :S Men penger er penger Hva sier dere er det sannsynlig? Share this post Link to post Share on other sites
Bountyhunter 10 Report post Posted March 10, 2008 sant, gikk litt fort i svingene før i dag... men inter milan er da milan det og Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted March 12, 2008 Var ikke den beste kampen jeg har sett Liverpool spille, men duverden så underholdende likevel Det var to store navn på banen i går, Torres og Tom Henning Øvrebø (Trodde aldri jeg skulle nevne Øvrebø som bra noensinne, men jeg har ikke sett en dommer ha så kontroll på en kamp siden Collina). Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted March 14, 2008 hahaha. takling. gult. takling. gult. talking. gult. takling. rødt. takling gult. takling gult. Konsekvent var'n vaffal! Tror Øvrebø prøvde å slå rekorden i antall kort fra Nederland-Portugal-kampen. PS: så andreomgangen. kjedelig omgang. Bra forsvarsspill ved målet. Kanskje en idé å presse ballfører enn å snu ræva til? Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted March 22, 2008 GLHF i morgen Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted March 23, 2008 Kjipt å se årets kamp bli dømt i stykker .. Da snakker jeg som fotballsupperter generelt, uten bias mot noen av lagene. Faen for noen latterlige avgjørelser. Greit nok at Mascherano er en sytpeis, men det får faen være grenser for hvor lite en dommer skal tåle. Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted March 23, 2008 Jævelig stolt over Mascherano nå... fy faen... Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted March 23, 2008 Ja, bra teit av han, det skal sies. Men dommeren virker JÆVLA prippen, faens spirrevipp. Fulgt med litt på reaksjonene hans fra både Manu- og Liverpoolspillere underveis, han er jo tydelig redd for å bli snakket til .. Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted March 23, 2008 Det rødekort sitter kanskje litt for løst, men synes ikke det er veldig galt å sende han av banen. Har sett dette tidligere fra Mascherano også og han er ofte hissig. Håper han skjerper seg etter denne hendelsen og en tordentale fra Benitez. Trøkka jo forresten ganske bra nå i starten av andre omgang - Lever fortsatt i håpet om 3. plassen, bortsett fra at Mascherano kanskje har ødelagt den. Share this post Link to post Share on other sites
torres 17 Report post Posted March 23, 2008 Må jeg ordne alt igjen? Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted March 23, 2008 So far i matchen har ikke du gjort så mye som er å skryte av, så.. ja, gjerne det. Share this post Link to post Share on other sites
Opacus 8 Report post Posted March 23, 2008 Ble iallefall en underholdende 2. omgang, til tross for totalt fravær av spenning Share this post Link to post Share on other sites
Tobba 0 Report post Posted March 23, 2008 Skuffet over Mascherano, Skuffet over Torres, Skuffet over Gerrard, Skuffet over Liverpool God match av Man Utd. Good Game. Share this post Link to post Share on other sites
AlcatraZ 0 Report post Posted March 23, 2008 Syns United fortjente seieren idag. Skal seiest at det røde kortet ikkje var fotjent ...burde få ei tilsnakking men syns å gi rødt kort basert på det blir litt teit. Share this post Link to post Share on other sites
Leno 0 Report post Posted March 23, 2008 Mascherano voted "Muldvarp" of the year! OT. Synes rett og slett handlingen var REN idioti, at dommeren sendte han av banen gjorde det bare verre. Er selv United-supporter, og når det kommer ett rødt kort til det andre laget griner jeg ikke på nesen av det, men i dag synes jeg synd for kampen sin del ... Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted March 23, 2008 Man burde ha litt vett i skallen å ikke klage på dommern gjennom hele førsteomgang når man har gult kort fra før. Utvisninga var grei. Liverpool skapte ikke så altfor mye akkurat. Gerrard og Torres var rimelig ufarlige. Sannsynligvis vil gullkampen stå mellom United og Chelsea. Med mindre Arsenal klarer å ta seg sammen. Share this post Link to post Share on other sites