[aCe]Total 53 Report post Posted November 4, 2006 Jeg og Neck har planlagt å spille Red Orchestra ikveld. Noen flere som blir med? ' /> Hadde vært topp! Server: Redorchestra.no #1 allmaps - Custom.... Tid: 21:00 - Neck - Totalboy - Homer Killsome - Assa - IronTurd ( kaaaaanskje ) - Hst ( kaaaaanskje ) - Rampage ( kaaaaanskje ) - thadon + en kompis - Cappadocius ( maybe ) Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 4, 2006 Jeg sa kanskje ' /> Men det er en god mulighet for at jeg blir med Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted November 4, 2006 "Kaaaaanskje" her også . Sannsynligvis med. Klokkeslett? TS/vent? Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 4, 2006 Kan godt bruke min VT server Den kan dere forsåvidt bruke selv om jeg ikke er der... VT: 2.1.4 IP: 81.166.220.20 Port: 3784 Pass: banme Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 4, 2006 Hm.. eller så kan vi bruke Teamspeak server til aCe klanen Tenker på å spille rundt 2100 ikveld. Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 4, 2006 TS er ræva Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 4, 2006 neeh ' /> Liker TS jeg. Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 3 Report post Posted November 4, 2006 Kaaaaaaaaaaanskje. Dog litt tidlig for meg - ha'kke fått drukket inn (bort?) aimen så tidlig på kvelden.. :-P Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 4, 2006 Kan sikkert komme jeg. Kan prøve å få med en venn også Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted November 4, 2006 Begynner å spille ca. kl. 20, tenker jeg. Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted November 4, 2006 JEg får litt problemer med å komme hjm itide. Mulig jeg er hjemem til 21. Men bare å starte uten meg. Share this post Link to post Share on other sites
Grahvem 0 Report post Posted November 4, 2006 Bare vent, Joseph Porta med sin MG42 kommer Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 4, 2006 Fikk ikke spilt så lenge men jeg lærte en ting iaf: Ikke være i capsone når IronTurd er der(når han er fiende) Share this post Link to post Share on other sites
IronTurd 1 Report post Posted November 4, 2006 Høhø... Du var litt "uheldig" på Odessa ja Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 4, 2006 LITT?? Share this post Link to post Share on other sites
Grahvem 0 Report post Posted November 5, 2006 Skulle ha trappa de røykgranatene ned i halsen på han Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 5, 2006 Du likte røyken min ja Share this post Link to post Share on other sites
Grahvem 0 Report post Posted November 5, 2006 Nja, du fikk da noen solide skurer med kuler alikevell da Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted November 6, 2006 Sorry, men jeg kunne ikke komme pga fest Hva med å spille en kveld eller to denne uka, før fredag? - Bare å legge meg til på msn hvis dere vil spille Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 6, 2006 Sorry, men jeg kunne ikke komme pga fest Hva med å spille en kveld eller to denne uka, før fredag? - Bare å legge meg til på msn hvis dere vil spille 1614689[/snapback] Onsdag, torsdag? Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted November 6, 2006 Kan sikkert prøve å spille da jeg Kan prøve å få med en till å Share this post Link to post Share on other sites
Homer Killsome 0 Report post Posted November 6, 2006 Jeg kan i kveld siden fruen skal ha trening mellom 8 og halv ti. Share this post Link to post Share on other sites
Neck 0 Report post Posted November 6, 2006 Kan kanskje i kveld jeg også, men har bed øk-prøve til onsdag Share this post Link to post Share on other sites
Rampage 0 Report post Posted November 6, 2006 Kan i kveld, onsdag og muligens torsdag. Share this post Link to post Share on other sites