Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kybber

Tre servere flyttet

Recommended Posts

img_drift.jpg Tre servere flyttet

I dag har de tre serverne vi har stående på NTNU (Alexandra, Charlotte og Madeleine) blitt flyttet ned i kjelleren for å unngå bråk på kontoret mitt. Det ble derfor noe nedetid på CSS #4, #5 og #8, samt BF 1942-serveren. Dette vil ikke medføre noen merkbare endringer på serverne da de har samme IP som før.

Det må jeg si var ut over forventet informasjonsdeling Kybber. Hadde du ikke sagt noe hadde sikkert ingen lagt merke til det :blush:

Bra jobba. (får bare håpe EA snart begynner å sette pris på innsatsen din)

Server nr 8 i til bf2 må det gjøres noe med. Oppdager flere ganger at selve serveren begynner å hakke, noe alle på serveren opplever(hørte me andre folk som spilte samtidig). Akkurat som om serveren er overopphetet eller for svak. Man går et skritt fram, og så befinner man seg plutselig 5 skritt tilbake. Det skjer ikke hele tiden, men ganske ofte. Har lyse bredbånd, så pingen er det ikke noe problem med.

Det må jeg si var ut over forventet informasjonsdeling Kybber. Hadde du ikke sagt noe hadde sikkert ingen lagt merke til det :blush:

Bra jobba. (får bare håpe EA snart begynner å sette pris på innsatsen din)

1605000[/snapback]

Jeg pleide være veldig flink til å komme med melding når det var nedetid, men har vært svært

dårlig til det det siste året eller så. Håper å få mer tid "snart"...

Og nøyaktig hva er det som får deg til å tro at EA ikke setter pris på innsatsen til BF.no? :|

Server nr 8 i til bf2 må det gjøres noe med. Oppdager flere ganger at selve serveren begynner å hakke, noe alle på serveren opplever(hørte me andre folk som spilte samtidig). Akkurat som om serveren er overopphetet eller for svak. Man går et skritt fram, og så befinner man seg plutselig 5 skritt tilbake. Det skjer ikke hele tiden, men ganske ofte. Har lyse bredbånd, så pingen er det ikke noe problem med.

1605149[/snapback]

Kunne du vært stort mer off topic? :dans: Har en egen tråd om dette, men så lenge jeg ikke

får tilbakemeldinger, så er det svært lite jeg kan gjøre:

http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=75736

Det løp noen unger på utsida her i skumle drakter.

Ja, de stakk innom her. Jeg ga dem sjokolade så de ikke skulle brenne ned huset :blush:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...