Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
frebere

weirdo trenger klan

Recommended Posts

Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...smile.gif Ag2 klikker vinkel osv:p

gg.

Løøw weirdo<3:wub:

LOL, tror ikke du har mye peiling om SOAP da nei... Makan til tullete uttalelse skal man lete lenge etter:)

lord, sry å måtte skuffe deg. Men tror jeg satser litt høyere. Ellers takk for tilbudet :|

1604192[/snapback]

Finnes ikke høyere :blush: bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå :dans:

1604198[/snapback]

Er jo meg da :dans:

Men en skilla inf til hadde gjort seg ja, og noen hard cora super skilla hw-folk!

Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå :dans:

du kan ta en titt hos www.soap4ever.com som klatrer bra nå fremover :|

1604150[/snapback]

Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...:dans: Ag2 klikker vinkel osv:p

gg.

1604246[/snapback]

Makan til rasshøll skal du lete lenge etter<3 Det er en grunn til hvorfor du aldri blir noe Elexus, geez :blush:

Blir oppgitt av de som er under 13....

Injection har veldig skillede infs!! her kunne du passet inn. Visit: www.injection-gaming.com

Eier nesten alle i clanbase divisjonen vi er i!! xD

Injection har veldig skillede infs!! her kunne du passet inn. Visit: www.injection-gaming.com

1604920[/snapback]

Ja, jeg vil gå så langt som å si at dere er Norges beste. Forskjell på å fragge public og spille mot ordentlige lag.

Har jeg noen gang sagt at vi er norges beste? Det eneste jeg prøver å utdype er at vi har noen gode inf spillere!!

Eier nesten alle i clanbase divisjonen vi er i!! xD

1604926[/snapback]

Æh ikke skriv sånt..

Vi spiller jo bare mot noobclaner. Er ikke rart vi ligger høyt oppe da :blush:

lord, sry å måtte skuffe deg. Men tror jeg satser litt høyere. Ellers takk for tilbudet :|

1604192[/snapback]

Finnes ikke høyere ' /> bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå p

1604198[/snapback]

Men en skilla inf til hadde gjort seg ja, og noen hard cora super skilla hw-folk!

Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå :blush:

1604639[/snapback]

Soap er nå høyere nivå enn den fjortis klanen berzerk, og at du utaker slikt viser hvor moden og gammel du er.

Klanen som får weirdo er heldige.. Har hatt den glede av å spille med weirdo en god stund nå.

Makan til jævel med M16 og AK skal du se _lenge_ etter!

Brødskive ftw! U know we love u feddhead =)

1603950[/snapback]

Sjokolade :blush:

1604192[/snapback]

Finnes ikke høyere ' /> bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå p

1604198[/snapback]

Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå :blush:

1604639[/snapback]

Soap er nå høyere nivå enn den fjortis klanen berzerk, og at du utaker slikt viser hvor moden og gammel du er.

1605386[/snapback]

Tror Berserk eier SOAP. bare de gidder så!

btw, si ifra tobith visst dere har en ledig spot i berserk.

good luck, weirdo ' />

Han blir sikkert litt inaktiv innimellom da siden han oppgradere pc-en p

1606134[/snapback]

Er nok ferdig for dette året med oppgradering. Hehe. Neste blir nok til juli neste år. :blush:

Noen som er off-topic her?

Weirdoo søker clan er tingen her, ikke bitching om hvem som er best clan i Norge og hvem som oppfører seg som små tissefanter...

Lykke til Weirdoo...

du kan ta en titt hos www.soap4ever.com som klatrer bra nå fremover :|

1604150[/snapback]

Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...' /> Ag2 klikker vinkel osv:p

gg.

1604246[/snapback]

Makan til rasshøll skal du lete lenge etter<3 Det er en grunn til hvorfor du aldri blir noe Elexus, geez p

Blir oppgitt av de som er under 13....

1604915[/snapback]

Skjer a?:dans: Vet du hvem jeg er ?:dans: noen gang HØRT mitt nick før ?:dans: Nei, tror ikke jeg heller, så drit i å uttal deg om MEG, jeg var på lan med Ag2, som spilte med SOAP i en clanmatch, en tok flyet "hans" og han klikka vinkel, og heiv headsettet i skjermen, resten i "mixen" lo oss ihjel smile.png "glhf" SOAP

weirdo<3