Its a war out here 235 Report post Posted October 30, 2006 Jaja, lykke til da! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dan-Hakon 0 Report post Posted October 31, 2006 Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...smile.gif Ag2 klikker vinkel osv:pgg. Løøw weirdo<3:wub: LOL, tror ikke du har mye peiling om SOAP da nei... Makan til tullete uttalelse skal man lete lenge etter:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
tobith 0 Report post Posted October 31, 2006 lord, sry å måtte skuffe deg. Men tror jeg satser litt høyere. Ellers takk for tilbudet 1604192[/snapback] Finnes ikke høyere bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå 1604198[/snapback] Er jo meg da Men en skilla inf til hadde gjort seg ja, og noen hard cora super skilla hw-folk! Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Newhome 0 Report post Posted October 31, 2006 Du burde absolutt ta en titt på oss: http://www.valhall-klan.com Guud løck "The Soldiers of Valhall are ready to fight in Ragnarok" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Termii 2 Report post Posted October 31, 2006 du kan ta en titt hos www.soap4ever.com som klatrer bra nå fremover 1604150[/snapback] Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller... Ag2 klikker vinkel osv:p gg. Løøw weirdo<3:wub: 1604246[/snapback] Makan til rasshøll skal du lete lenge etter<3 Det er en grunn til hvorfor du aldri blir noe Elexus, geez Blir oppgitt av de som er under 13.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
IVI 0 Report post Posted October 31, 2006 Injection har veldig skillede infs!! her kunne du passet inn. Visit: www.injection-gaming.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Faxfinn 0 Report post Posted October 31, 2006 Quote Share this post Link to post Share on other sites
IVI 0 Report post Posted October 31, 2006 Eier nesten alle i clanbase divisjonen vi er i!! xD Quote Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 31, 2006 Injection har veldig skillede infs!! her kunne du passet inn. Visit: www.injection-gaming.com 1604920[/snapback] Ja, jeg vil gå så langt som å si at dere er Norges beste. Forskjell på å fragge public og spille mot ordentlige lag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IVI 0 Report post Posted October 31, 2006 Har jeg noen gang sagt at vi er norges beste? Det eneste jeg prøver å utdype er at vi har noen gode inf spillere!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cecion 0 Report post Posted October 31, 2006 Eier nesten alle i clanbase divisjonen vi er i!! xD 1604926[/snapback] plix challenge wildb0yz in CB! Quote Share this post Link to post Share on other sites
StikSER 1 Report post Posted October 31, 2006 Eier nesten alle i clanbase divisjonen vi er i!! xD 1604926[/snapback] Æh ikke skriv sånt.. Vi spiller jo bare mot noobclaner. Er ikke rart vi ligger høyt oppe da Quote Share this post Link to post Share on other sites
dareD 5 Report post Posted October 31, 2006 Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...1604915[/snapback] I `ed Quote Share this post Link to post Share on other sites
Murre 0 Report post Posted October 31, 2006 lord, sry å måtte skuffe deg. Men tror jeg satser litt høyere. Ellers takk for tilbudet 1604192[/snapback] Finnes ikke høyere ' /> bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå 1604198[/snapback] Er jo meg da Men en skilla inf til hadde gjort seg ja, og noen hard cora super skilla hw-folk! Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå 1604639[/snapback] Soap er nå høyere nivå enn den fjortis klanen berzerk, og at du utaker slikt viser hvor moden og gammel du er. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LO_ord 0 Report post Posted October 31, 2006 lolzz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdN 0 Report post Posted October 31, 2006 Klanen som får weirdo er heldige.. Har hatt den glede av å spille med weirdo en god stund nå.Makan til jævel med M16 og AK skal du se _lenge_ etter! Brødskive ftw! U know we love u feddhead =) 1603950[/snapback] Sjokolade Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdN 0 Report post Posted October 31, 2006 lord, sry å måtte skuffe deg. Men tror jeg satser litt høyere. Ellers takk for tilbudet 1604192[/snapback] Finnes ikke høyere ' /> bare få noen flere skilla infs så gåe det mot nye høyder. Men skjønner deg godt. Ikke mange som er skilla der nå 1604198[/snapback] Er jo meg da Men en skilla inf til hadde gjort seg ja, og noen hard cora super skilla hw-folk! Btw SOAP er ikke 'høyere' nivå 1604639[/snapback] Soap er nå høyere nivå enn den fjortis klanen berzerk, og at du utaker slikt viser hvor moden og gammel du er. 1605386[/snapback] Tror Berserk eier SOAP. bare de gidder så! btw, si ifra tobith visst dere har en ledig spot i berserk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted October 31, 2006 dårlig "jeg er best" drama =( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mucinho 0 Report post Posted October 31, 2006 Enig Faldmo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 31, 2006 Bare ta en kamp så slipper vi all whine Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted October 31, 2006 good luck, weirdo Han blir sikkert litt inaktiv innimellom da siden han oppgradere pc-en Quote Share this post Link to post Share on other sites
frebere 0 Report post Posted November 1, 2006 good luck, weirdo ' /> Han blir sikkert litt inaktiv innimellom da siden han oppgradere pc-en 1606134[/snapback] Er nok ferdig for dette året med oppgradering. Hehe. Neste blir nok til juli neste år. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mr.niceboy 7 Report post Posted November 1, 2006 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZoN 0 Report post Posted November 1, 2006 Noen som er off-topic her? Weirdoo søker clan er tingen her, ikke bitching om hvem som er best clan i Norge og hvem som oppfører seg som små tissefanter... Lykke til Weirdoo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
elexus 0 Report post Posted November 1, 2006 du kan ta en titt hos www.soap4ever.com som klatrer bra nå fremover 1604150[/snapback] Faen meg det dummeste jeg har hørt? Dere krangler jo om hvem som skal fly NÅR dere spiller...' /> Ag2 klikker vinkel osv:p gg. Løøw weirdo<3:wub: 1604246[/snapback] Makan til rasshøll skal du lete lenge etter<3 Det er en grunn til hvorfor du aldri blir noe Elexus, geez Blir oppgitt av de som er under 13.... 1604915[/snapback] Skjer a? Vet du hvem jeg er ? noen gang HØRT mitt nick før ? Nei, tror ikke jeg heller, så drit i å uttal deg om MEG, jeg var på lan med Ag2, som spilte med SOAP i en clanmatch, en tok flyet "hans" og han klikka vinkel, og heiv headsettet i skjermen, resten i "mixen" lo oss ihjel "glhf" SOAP weirdo<3 Quote Share this post Link to post Share on other sites