Sign in to follow this  
Lord-Shaft

Gear's of War - x360

Recommended Posts

Der var Gears of War i boks hos meg og, henta det i dag. Hakke spilt så veldig mye enda, men det virker jævla rått ;) Veldig intense kamper og kule omgivelser.

Jeg holdte på å daue når jeg fikk den berserker duden etter meg, fy faen så jævla scary, haha. Nervene var i høygir der jeg sprang og rulla rundt på bakken med det beistet hakk i hæl :lol:

Funderte ei stund på hvordan jeg skulle få den ut av tomben, men det åpenbarte seg etter hvert (skal ikke komme med noen spoilers for de som ikke har spilt det enda).

er helt enig om hva du sier om mp delen 2 poster opp som jeg ikke husker nicket på. hele buddy og browser delen er elendig, blir vanskelig og få spilt med kjente.

lol, egentlig burde jeg ha skjemtes fordi det faktisk er mulig å ha med guests i multiplayer, men siden dette er nesten umulig å finne (jeg ville ikka ha funnet det) uten hjelp så er det fortsatt Epic som bør skjemmes. ;)

"Yes, I asked this very same question in a thread yesterday. Its very tricky and I don't know why they made it so dificult. Here is how you do it follow my instructions step by step. When you are in the main menu, go to verses, then pick if you want to play ranked or player match, now you will see the screen asking you if you want to host a match or search for one, at this point have the second player on the second controller hit the Y button. This will bring up the xbox menu and there should be a guest ID for them to log on as. Like I said, very dificult cause you can ONLY have a gues join in that screen were you pick if you want to host a game or search for one. Hope that helps ya."

Fant jeg på det ofisielle forumet, lol.

Skal prøve det senere.

Edit: Funket, ja. Dette var iallefall positivt. :lol:

men hva med andre xboxer.. friends online.. når jeg var i en game i går kunne jeg ikke bruke den kjekke "invite to this game" knappen som er når man går inn på profilen til folk.

Faen så fett! Henta spillet idag (Coll ed, Spillet er i en fet stålboks med en making of dvd og et hefte men noe greier i) Har sittet å spilt en liten stund nå og måtte ta en liten pause etter

Trygt å lese for de som har spilt gjennom chapter 1

SPOILER:
Jeg måtte lure ut beserkern for å drepe han med hammern.

Trygt å lese for de som har spilt gjennom chapter 1
SPOILER:

1632669[/snapback]

Skal love deg at det blir mye vanskeligere snart. :lol: De beserkerne møter du flere ganger inne i spillet.

Jeg får mange hvite prikker på skjermen min når jeg spiller GoW, men bare når jeg spiller det spillet :lol:

Hva Skjer? Er Xboxen fucka?

1632925[/snapback]

Har du 60hz tv?

Må være litt av et steinalderfjernsyn også da. :lol:

Du er sikker på at du ikke får endret fra 50 til 60 hz PAL i system settingsene i dashboardet?

Spillet ser i allefall nesten like bra ut på en ok bilderørstv som på en bra lcdtv da jeg nettopp prøvde begge deler. Synes dette var konge da spill som Ghost Recon Advanced Warfighter ikke ser ut på bilderørstv'er.

btw den måten og invite friends på funket på live også, eller nesten likt... man må trykke start eller back, husker ikke helt hvilken, så kommer man til menyen og nede der står det "players" "friends" ect binda til knapper. trykk på friends så kommer vennelista opp og man kan invite folk. spilte med litt nordmenn i går og et par kompisser. var evig fett :lol: hadde vært kult og spilt 4on4 med to sammenkjørte lag, eller hvertfall som er smarte nok til å gå sammen:P

liker også hvordan hosten kan edite hvilke våpen som kan spawne på kartene:)

Damn! En kamerat kjøpte spillet igår og vi ble sittende og spille coop til langt på natt!

Har savnet et skikkelig bra coop spill!

Veldig bra slik spillet er lagt opp til med kontrollene osv, kameravinkelen når man løper er jo konge! Grafikkmessig er det jo og kjempebra!

Er litt buggete når man skal komme seg i enkelte covers, av og til stuper bare kisen ut fra dekningen istedenfor å komme seg til en dekning.

Var stress i begynnelsen med å finne server som man ikke ble disconnecta fra,men når man først kom inn i en god server så gikk alt smooth! Versus er jo dødsfett det også i tillegg til coop..Vittigste var istad når jeg spilte, at jeg og en fyr motorsaga en kar på hver sin side..Jeg fikk killen da hoho :lol:

Online delen var jo GENIAL!

Skjønner ikke at noen kan klage på den?

Edit: Noen som vil spille online, add meg: st1an ^^

Da er jeg kommer meg hjem fra Praha!

Er blitt jævlig sjuk (5 dager på grise fylla, pussig)

Men i morra tidlig skal jeg krype ned på elkjøp, skaffe meg spillet og krype tilbake! for dette skal jeg spille :)

Kjøpte meg dette selv, kosta 399 på Lefdal :)

Dog hater fortsatt skytespill og håndkontroll.

Men morro var det :)

Etter å ha lest anmeldelsen til Gamer.no må jeg si at det plager meg å ikke ha en 360...

http://gamer.no/omtale/xbox_360/gears_of_war/33590

Artig å se Avean disse spillet i forumtråden ' />

7306913[/snapback][/right]

For PS3 er banebrytende? Alle titlene jeg har sett på det er heller ikke aktuelle for Nobelrpisen for å si det sånn.

Et spill som får hele verdens spillpresse til å rope ut i ekstase MÅ være bra, selv om det kommer fra en konsoll som du ikke liker.