Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Skvate

Serverne i fare for å bli nedlagt

Recommended Posts

Så hvis det er noe interesse i å ha RO servere her på bruket, så får folket her se å bruke dem!

Den ene vil nok uansett bli tatt ned, men det er da vel mulig å holde EN server i bruk vel? Hvis ikke så blir det Betafield 2153 på den i stede.

hvis den blir brukt, så blir den beholdt. Aktiviteten på den bør økes en del. om det ikke har skjedd noe merkbar forandring innen 10 dager så blir den lagt ned den og.

Så.. Hvilken server skal jeg spille på? For å hindre at aktiviteten blir enda lavere i dette fantastiske spillet.. Jeg veit at jeg er litt seint ute med å begynne å spille RO:O, men det er jo så braaa! Kom igjen, folks- spill litt :blush:

Nicket mitt er Interwar, legg meg gjerne til i bøddylista deres

Spill på RedOrchestra.no sin server.

Skvate: Få arrangert BigWar asap så vil interessen tatt opp igjen, ihvertfall hos meg.

Spill på RedOrchestra.no sin server.

Skvate: Få arrangert BigWar asap så vil interessen tatt opp igjen, ihvertfall hos meg.

1582933[/snapback]

Ikke jeg som skulle drive med bigwar. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å være drifter for serverne en gang. Har altfor mye annet jeg må gjøre enn å sette i gang bigwar...men hadde vært fint om noen gjorde det!

Hvis noen andre setter opp brett, lag osv - så kan jeg hjelpe til å sette opp servern.

Uten noen kraftpersoner med tid som driver i gang et community med en aktiv kjerne, kommer nok serverne til å dø ut (noe de allerede har gjort ifølge statestikken), trist for det er fint spill :/

Uten noen kraftpersoner med tid som driver i gang et community med en aktiv kjerne, kommer nok serverne til å dø ut (noe de allerede har gjort ifølge statestikken), trist for det er fint spill :/

Legg til noen boter slik at dt er minimum 8vs8. Hvis dere gjør dt skal jeg prøve og starte servern litt oftere.

gammel tråd men, hvis dere får til 50 spillers server(el er det en allerede? :) ) tror jeg det vil trekke folk

Sign in to follow this  

• Create New...