Sign in to follow this  
Fisken

Heroes..

Recommended Posts

Synes enkelte av skuespillerne i Heroes godt kunne hoppa utfor et stup, makan til dårlig innlevelse til tider har jeg sjelden sett. I tillegg kommer en hel horde med tørre klisjeer som jeg ikke er helt sikker på om de prøver å parodiere eller ikke..

..Men sitter likevel og tripper etter neste episode. Er vel cheerleaderen og japsen som berger serien. ;)

Følgende karakterer kunne bli tatt ut av serien:

Internett-stripperen

Typen til internett-stripperen

Sønnen til internett-stripperen

Maleren

Kongressmannens bror

Inderen

Dama som er keen på inderen

Tankeleseren

Syns skuespillerne er helt ok. Det er ikke så gale at jeg irriterer meg over det.

Sett alle 6 episodene til nå. Spennende!! Japsen er kul da ;) Når kommer neste episode?

Cheerleaderen er fin!

1610063[/snapback]

^

Fet serie, men som mange har påpekt før meg. Så mangler den skuespillere som lever seg bedre inn i rollene, og til tider dårlig skuespill..

Men allt i allt en god serie ;)

Syns skuespillerne er helt ok. Det er ikke så gale at jeg irriterer meg over det.

Sett alle 6 episodene til nå. Spennende!! Japsen er kul da :dans: Når kommer neste episode?

1610519[/snapback]

De sendes vel hver mandag kveld (US time)? Som i praksis betyr at man kan se "opptak" av episoden tirsdag morgen ;)

Kanon serie :duske: Hiro er kongen!

Jeg synes Heroes er knall fet. Må bare se neste og neste og neste og neste og ne.... episode. Nok av cliff-hangers til å holde meg i god stolen

og nyte. At folk sier at noen figurer kunne droppes, skjønner jeg ikke helt Alle har jo en viktig rolle skal du nok se.

Han ene flygekisen er jo den ultimate da, lillebroren til kongressmannen. Han kan kopiere de andres superkrefter. Når han var med storebroren kunne han fly, når han var med Isaac så kunne han tegne framtiden. Blir nok han som blir The One som stopper alt sammen.

Men han badguyen var nå rimelig kraftig selv, han som tok imot kuler og samtidig kunne Force Pushe og styre andres tanker. Kanskje han har alle kreftene :iiiiik:

Hum, har hørt mye bra om denne men ikke sett noe enda. Men, Hayden Panettiere er hot, så jeg laster vel ned noen episoder inatt.

Det er Sylar ja.

Enig episode 7 var ikke så spennende.

Lurer enda på hvordan "superkreftene" til hun internettstripperen skal hjelpe til å redde verden >_<

Hu er jo dau?

1617521[/snapback]

Har du sett ep. 7? :iiiiik:

Hun er vel ikke død?

Hadde ikke gjort meg noe om det var tilfellet >_>

Er foresten sikker på at jeg har sett hun i entourage?

Hun ække dau, bare sint

7'ern var en skuffelse ja :iiiiik:

Men er spent på hva han fyren med brillene har med saken å gjøre og hva den tattisen på skuldra til politimannen og han radioaktive mannen betyr :boxed:

Liste over folka til nå:

(Er den fullstendig?)

Sylar - sint mann med (alle?) superkrefter

Nathan Petrelli (Kongressmannen) - kan fly

Peter Petrelli (Lillebroren til kongressmannen) - kopierer kreftene til de han er sammen med

Matt Parkman (Politimannen) - kan lese tankene til andre

Hiro Makamura (japaneren) - Kan stoppe tid og teleportere

Niki Sanders (Strippedama) - Har splittet personlighet en vanlig person og en sint sint sint dame (Jessica?) med superkrefter

D.L. Hawkins (Mannen til Strippedama) - Kan gå gjennom ting

Micah Sanders (Ungen til Strippedama) - Kan kontrollere elektroniske kretser og maskiner

Claire Bennet (Cheerleaderdama) - Regenererer kroppen sin uansett skade

Isaac Mendez (Narkojunkien) - Kan male framtiden når han er høy

MR X ( Svart mann som er sammen med Faren til cheerleaderdama) - Kan gjøre noe med sinnet til folk - tankeleser/kan slette minnet til folk o.l

Mr X2 (Sint radioaktiv mann) - Kunne bruke radioaktiviteten sin til å svi av det han ville

Episode 7 var kjedelig, får håpe de klarer å få tempo i historien og at ikke alt stopper opp så det bare blir et klissete superhelt-drama. Dette har potensiale til å bli en av de mest klissete seriene noen sinne.

og samtidig potensiale til å bli en rå serie

om de gjør denne serien (også) om til en såpeserie (som lost) da tror jeg at jeg legger meg ned og griner

Syns nå episode 7 var grei den men viss den kommer til og gå i Lost tempo og starter med såpe drama så blir jeg såra!! :yahoo:

Jeg tror han der Sylar napper ut hjernen til folk (så jo det i et klipp) og stjeler krefter/evner. Skummel type ihvertfall!

Hiro er kulest til nå. Han må jo være ultimate utenom Sylar. Viss noen prøver seg på noe lumsk så kan han jo bare stoppe tiden!