tafkaF 0 Report post Posted October 7, 2006 Endelig, Battlefield 2142 demoDa er dagen mange har ventet utålmodig på endelig her; demoen til Battlefield 2142 er tilgjengelig for Ola Nordmann. Demoen er på saftige 1.1GB, og kan lastes ned fra vår filserver her. Mirrors: FilePlanet - WorthPlaying - Gamers Hell - 3D Downloads Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdN 0 Report post Posted October 7, 2006 *laster* EDIT: *instalerer* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nildo 0 Report post Posted October 7, 2006 ftp://download.gamer.no/gamer.no/battlefi...142_mp_demo.exe Kanskje verdt å nevne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted October 7, 2006 Unødvendig stor demo grunnet alle de forbanna binkfilene Quote Share this post Link to post Share on other sites
sdN 0 Report post Posted October 7, 2006 Da er jeg tilbake om ca 30 min! i mellomtiden blir det litt titting på NRK 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MasterMeiniek 0 Report post Posted October 7, 2006 :groupwave: Jeees Endelig har den kommet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian 0 Report post Posted October 7, 2006 Den har jo vært tilgjengelig for Ola Noordmann siden i går. *host* EA downloader *host* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Larsinist 0 Report post Posted October 7, 2006 Den har jo vært tilgjengelig for Ola Noordmann siden i går.*host* EA downloader *host* 1571633[/snapback] *host*det stemmer,litt kult da,men det blir sikkert bedre når det slippes.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted October 7, 2006 mister bare connection fra ea server, noen med samme problem?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stian 0 Report post Posted October 7, 2006 Må si at det mapet som er på demon er mye kulere en det som var på betaen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gengus 5 Report post Posted October 7, 2006 Kommer bf.no til å sette opp server(e)? 1571654[/snapback] Tviler på at Bergen Fotograflaug vil sette opp servere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hannibal 0 Report post Posted October 7, 2006 ftp://download.gamer.no/gamer.no/battlefi...142_mp_demo.exeKanskje verdt å nevne 1571625[/snapback] den linken virket ikke hos meg fikk error da jeg skulle starte gamen Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted October 7, 2006 Det er nettopp lastet ned og installert, skal prøve det nå. Wish me luck! Edit: Feilmelding med én gang.. Kan ikke starte programmet fordi d3dx9_29.dll ikke finnes. Hva er galt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SKomaker 0 Report post Posted October 7, 2006 Kommer bf.no til å sette opp server(e)? 1571654[/snapback] Tviler på at Bergen Fotograflaug vil sette opp servere. 1571656[/snapback] Hva i helvete? Vet du hvor umorsomt det var? Faen ta deg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted October 7, 2006 Det var faktisk veldig morsomt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Chris-Andre 0 Report post Posted October 7, 2006 Det er nettopp lastet ned og installert, skal prøve det nå.Wish me luck! Edit: Feilmelding med én gang.. Kan ikke starte programmet fordi d3dx9_29.dll ikke finnes. Hva er galt? 1571665[/snapback] Du må laste ned denne filen du manglet, google it. Og legge den inn i denne mappen: c:/WINDOWS/system32 helt bakerst. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Løk-jøde 0 Report post Posted October 7, 2006 Ja Hadde samme problem som Craven, BTW... Hjelp oss! Edit: takk Quote Share this post Link to post Share on other sites
cravi 0 Report post Posted October 7, 2006 Jeg hadde DirectX 9 fra før av. Lastet ned en gang til, og nå funker spillet. Merkelig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
-Unabomber- 0 Report post Posted October 7, 2006 Går det an å spille dene demoen uten å være koblet opp mot internett ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filamu 0 Report post Posted October 7, 2006 multiplayer demo.... sier det deg noe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted October 7, 2006 Jeg mister connection hele tiden. Faller ut i log in screen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
blade-bunny 0 Report post Posted October 7, 2006 Har spilt det i snart to dager, og elsker det. Bare det at jeg, som alle andre, faller ut etter hvert 5. minutt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 7, 2006 Hvordan kan folk like dette ? Fatter ikke og begriper det Det er jo helt grusomt dårlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rglaf 0 Report post Posted October 7, 2006 Latterlig dårlig, skal definitivt ikke kjøpe spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
naejt 0 Report post Posted October 7, 2006 Dritt spill. Er jo så kaosfyllt, finner ingen mening i spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites