Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Falken

Hva gjør BF1942-folk for tida?

Recommended Posts

Tjo ho, spilte 3 runder i går kveld, en gull, en sølv og en sisteplass (wtf) Satan så morro det var på El Al og Gazala.

Tar en tur ut i krigen NÅ jeg, dumbsoldiers er serveren :lol:

PS, ser du leser her Falken :lol:

For en hyggelig tråd!

Jeg jobber for øvrig altfor mye om dagen (har egentlig gjort det siden jeg ble ferdig med studiene), og da blir det ikke så mye tid til gaming lenger.

Jeg spiller imidlertid noe Company of Heroes (lvl 10 British), og venter på at det "nye BF 1942" skal dukke opp :D

jepp privat ja. Gjennom luftfartsskolen og phoenix east aviation her i Daytona =). Skal foelge droemmen min saa lenge det er overhode mulig :D

jepp privat ja. Gjennom luftfartsskolen og phoenix east aviation her i Daytona =). Skal foelge droemmen min saa lenge det er overhode mulig :D

Det har vel ikkje begynt ein Kim Damien på skola der vel?? han er afgansk oprinnelse.. skal bli helipilo...

vi har ikke noe heli-program paa den skolen her, hvis han gaar igjennom luftfartsskolen saa tar de heli-folka opp til hillsboro i Oregon

vi har ikke noe heli-program paa den skolen her, hvis han gaar igjennom luftfartsskolen saa tar de heli-folka opp til hillsboro i Oregon

Okai..

har folk her begynt å spille ET:QW egentlig? Mange som snakka om det... Veldig lysten på å starte noe i BF42sjanger igjen.. Noen som har fått testa det? Verdt å kjøpe? Bra community?

Har testet mye av det nye og det er ingen av spillene som trollbinder meg slik battlefield-serien har gjort.

Ting går for fort for en stakkar.

Har testet mye av det nye og det er ingen av spillene som trollbinder meg slik battlefield-serien har gjort.

Ting går for fort for en stakkar.

Enig med deg der Shithead.

De fleste spill belønner de som reagerer veldig hurtig og de som kan se en fiende selv om det dreier seg om kun 2 piksler som skifter litt farge.

Om man prøver å flanke, angripe bakfra etc så gir ikke dette noe særlig gevinst siden brett ofte er for små eller så har man lagt opp til at folk tåler 2-4 headshots. Og når en gamling som meg normalt skyter midt på kroppen så blir jeg ofte tatt ut av en eller annen kvikk jypling som rekker å snu seg + sette 4-5 skudd i skolten min.

Det blir morsomt å se hva Battlefield Heroes blir, men jeg er redd at dette blir mer av alt det samme som kommer ut nå for tiden.

Har dødd noen ganger når jeg har møtt noen rundt et hjørne ja.

Når jeg registrerer at jeg må skyte har fjortisen rukket å drepe meg flere ganger. Nei, mer moro med BF42 når pensjonister som meg også kunne henge med.

Dog var det rasende festlig å se Code7 spille BF2-kamper - ble sliten av å se på dem jeg.

Trodde det var bare jeg som slet med reaksjonsevnen jeg. Hadde et 1942 comeback i høst, så litt bf2 før det ble cod4 i jula. Og det spiller jeg fortsatt. Har funnet noen servere med såpass lavt nivå at jeg havner på øvre halvdel av lista. Får faktisk positiv k/d og :)

Har dødd noen ganger når jeg har møtt noen rundt et hjørne ja.

Når jeg registrerer at jeg må skyte har fjortisen rukket å drepe meg flere ganger. Nei, mer moro med BF42 når pensjonister som meg også kunne henge med.

Dog var det rasende festlig å se Code7 spille BF2-kamper - ble sliten av å se på dem jeg.

Du var jo kongen i BF1942 :-)

Lenge siden sist nå Hans - Ellef. Slår på tråden i nær fremtid.

Hyggelig at denne tråden fremdeles er aktiv. Er synd "alle" har lagt BF1942 på hylla. Selv kommer jeg nok aldri til å spille igjen, er for mange minner til at jeg uten videre vil prøve meg på slagmarka igjen. Vil ikke risikere å få minnene ødelagt.. Hyll hyll til tidenes beste spill!

Bli med på bigwaren i regi av bf.no nå til søndagen guttær, jeg lover dere rolig gameplay og tid til å le over TS.

FH2 er virkelig kos i organiserte former !!! Jeg lover deg du kommer til å ha det gøy ! + at WW2 settinga gir dere/oss en tåre i øyekroken :)

Bli med på bigwaren i regi av bf.no nå til søndagen guttær, jeg lover dere rolig gameplay og tid til å le over TS.

FH2 er virkelig kos i organiserte former !!! Jeg lover deg du kommer til å ha det gøy ! + at WW2 settinga gir dere/oss en tåre i øyekroken :)

Helg er desverre nogo.

Folk spiller vel CoD4, Crysis, etqw og noen tviholder vel enda på Bf2 også.

Artig å se noen av gamlegutta stadig er innom denne tråden.

Av og til savner jeg den gode tiden med BF 24/7...

Har spilt litt 42 i det siste, går vell sånn ca et halvt år mellom hver gang jeg børster støvet av det. Men for et spill! Synd at det finns så lite inf servere, virker som det bare er amerikanske "jalla" servere igjen. Prøvd meg litt i cod4, men synes det er noe møg. Man begynner jo å bli oldis hehe.