Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Falken

Hva gjør BF1942-folk for tida?

Recommended Posts

hehe, dere ser vel ikke på meg som en veteran.. tho jeg spilte cracka '42 i tre år mot botsa;P

Spiller nå og da.. skal starte pånytt igjen når jeg får pc'en min fikset.

Mao blir du eid i lufta? Husker godt hvor mye du sugde der ' />

Jau, motstanden er ofte uovertruffent god. p

Eneste utfordringen ligger egentlig i å ta av, mer rape enn på 64spillers bf42 games skal man lete lenge etter.

var litt sugen på å spille litt bf 1942 men det ser litt dødt ut....noen som vil anbefale noen bra servere? har spillt litt på nateos og harhalaukaus de er ganske bra begge to men harhal. har vært tom en stund nå...kanskje det er fordi det er sommer at man ikke skal sitte inne og spille? :D

Nateos (Vanilla og Road to Rome), Battlebox 1 og 3, Zesore (Wake only) samt Conclave er vel de mest aktuelle serverne. Dersom du ønsker å infe har GBZ en inf-server hvor det er Stalingrad (fight for middle) og for tankere har man Arcor med Aberdeen (moro å gå inn der og daske XU og Airboy - too easy XU).

Jeg surrer litt inne på disse serverne, men det dessverre litt lite motstand om dagen. Var morsommere før når du faktisk følte at du fortjente en medalje......

Er jo mange servers out there med bra/meget bra aktivitet.

BF1942 Netorn anbefaller jeg.

Tryll nevnte flere gode.

EnjoY!

edit: Yo! Tiny!! Skal se etter deg. Pratet med mini-Tiny for noen dager siden.. mimret litt good-old-CoIS-dayz. smile.png

Hei. SPiller bf 1942 (Desert combat final) i en europeisk klan, sånn innimellom, i hvertfall på klan kamper ^^ manic-clan.com

Har lagt merke til at 1942 serveren til bf.no kjører bf_1942 mod. Hadde vært mye bedre å hatt DCF. trur flere folk hadde spilt der iafall. :blink:

for det er maaange som gamer desert combat ennå =D

Så spiller folk ET:QW eller er den en så stor flopp som det ser ut som?

Betaen til TF2 tilfredsstilte iallefall meg, ser ut som om det kan bli en hit.

Er iallefall veldig morsomt public for tiden!

zell biggrin.png

Yes, drar en Aztral ( http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=76046 ).

Hva driver gamle BF1942-spillere med i dag?

Har dere begynt på et nytt spill (BF2, Heroes etc), prioritert RL (familie, kjæreste, venner, utdanning..) eller driver dere bare med dank?

For min egen del er jeg opptatt med lærerstudier på Høyskolen i Vestfold. Spiller lite, prioriterer jobbing med studiet og det sosiale. Dessuten har jeg begynt på fotball igjen, etter 1 års fravær (minus litt bedriftsfotball).

Edit: Glemte å nevne jeg spiller poker på Ladbrokes. Hittil går jeg i pluss:)

hi!

Godt spørsål! Gått lei BF2142, har blitt for ensformig gameplay etter hvert etter min smak, samme leksa stort sett! Her er BF2 unik i forhold til "feel" Spiller mest WIC for tiden, men føler varighet i forhold til BF2 som noe begrenset. Ellers kjørt beta på ET og Crysis uten at disse har i nevneverdig grad har imponert meg! Prøver å holde meg i form på BF2 innntil BF3 kommer! Kommer sansynlig å delta på TeS i BFT 2008! Med andre ord jeg kommer til å spille BF2142 fremover men ikke nå! :) og =BsE= forever

:christmasph34r::bunny:

Dæven døtte som jeg savner denne tiden, BF 1942 skal installeres igjen!

Og klart det må kjøres i gang en BIGWAR men 1942 igjen! Pfft, er jo en selvfølge :)

Moderne krig kan være kult det, men WW2 krigs- spill har noe magisk med dem som regel. Gammel krig er :christmasph34r: :christmasph34r:

CD'keyen min er plutselig invalid nå... Blir vel ikke noe BF1942 på meg nå :/

Hei. Hadde helt glemt dette forumet... har uansett ikke tafseskillza som ekte bf.no-forumhelt trenger.

Artig å lese gjennom tråden (selv om den er fra ifjor)

Forresten, alle med medlemsnummer over 500 er blodn00bs :D

Spilt masse forskjellig. Spilt en del BF2, prøvd BF2142 og Vietnam pluss et fjell av spill som ikke har noe med BF å gjøre. Spilte WoW en stund, holder på å legge det inn igjen nå siden kjæresten synes jeg skulle begynne igjen (ja, du leste riktig). Savner BF1942 egentlig, var utrolig kult spill og et bra miljø også. Skal jaggu legge det inn igjen når jeg er ferdig med å installere WoW og mimre litt! :D

For en serdeles koselig post!

Hadde faktisk et lite kick på 1942 her i sommer, men var ikke akkurat så mange servere å velge mellom, mange rare folk også.. dere vet chasen med public og fettnabbs! :D

Går mye i jobb, og såklart har jo team fortress2 kommet, og det er moro det! så bli med å spill med meg om dere vil smile.png

Btw, har hl2 og ep1 som Gift om noen vil ha! :D

Hmm, poster mest for å sjekke medlemstallet mitt. Regner med jeg blir en blodnoob i tyrk sine øyne :<

Anyway, spiller ET:QW og det rocker.

La merke til en som nevnte "BF42 generasjonen har vel vokst opp". Da følte jeg meg brått gammel. Har spilt online spill i over 10år, og kommer sikkert til å fortsette i 10år til :D

EDIT: Fan, jeg ble blodnoob :<

Edited by TiMMi

Går historie årstudium på universitet, tiden går mest på studering(4 eksamener i desember) fritiden går for det meste til damen og datteren min ' /> Spiller lite eller ingenting, hvis jeg spiller er det single player(Gothic 1,2,3/ HOM) Regner med at jeg får litt tid til et par kvelder med bf i romjula body

Jeg har begynt på filmvitenskap ved ntnu (lol) og bruker mesteparten av tiden min på å se film, tv-serier og trolle forum. Har kun trådløst nett for tiden, så å spille fps online suger. Det blir allikevel en del ra3, wc3 og avogtil litt q4. En vakker dag skal jeg få meg skikkelig linje igjen og ta opp fps-spillinga.

Er nå i Bodø, loker i luftforsvaret som hobbyteknikker... tiden går mest til film,serier,spilling (wow og cs. :huh:), musikk og fylla i helgene.

Blir ferdig i mars, og det skal bli chill.

Savner bf1942 tiden, var morro!

Tjo hei, da er det 1942 tid igjen, du dæven hvor morro. De første 5 minutta i går kveld gikk skeis gitt. Prøvde meg som pilot, innimellom mange styrter klarte jeg å ta ut 2 inf og en tank :huh: Ellers så tok jeg en runde inf, med høyeste sense på musa, både in game og andre innstillinger, så sikkert rart ut da jeg møtte en fientlig medic og jeg bare snurra rundt i desperasjon for å finne ut hvor han var :huh: Som dere skjønner trenger jeg et par kvelder for å få igjen litt feeling. Så nå drar jeg til Tobruk å finner meg en M10. GL HF