Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Falken

Hva gjør BF1942-folk for tida?

Recommended Posts

Har akkurat flyttet tilbake til Norge, etter 2 år i det store utland. Spilte det første året (2004-5) BF, men så ble det for tungvindt med det oppsettet jeg hadde i huset jeg leide at jeg satte all online spill på hylla i over et år. (Hvis vi ikke teller Settlers med da)

Men nå har man flytta tilbake til gamlelandet, ny jobb, nytt oppsett, og ny pc. (deriblandt et :XFX GeForce 7950GT 550M, 512MB)

Så nå har jeg logget meg på det gamle BF1942, og skal si jeg er blitt dårlig. (Falken, du holder brødboksen igjen :lol::blink:

Har nå kjøpt BF 2, men har aldri prøvd det. Så kan ikke si om det er så dårlig som noen vil ha det til, eller ikke.

Er det noe 1942 serier igjen, som man kan melde seg på nå for tida???

;)

Har akkurat flyttet tilbake til Norge, etter 2 år i det store utland. Spilte det første året (2004-5) BF, men så ble det for tungvindt med det oppsettet jeg hadde i huset jeg leide at jeg satte all online spill på hylla i over et år. (Hvis vi ikke teller Settlers med da)

Men nå har man flytta tilbake til gamlelandet, ny jobb, nytt oppsett, og ny pc. (deriblandt et :XFX GeForce 7950GT 550M, 512MB)

Så nå har jeg logget meg på det gamle BF1942, og skal si jeg er blitt dårlig. (Falken, du holder brødboksen igjen :lol:    :blink:

Har nå kjøpt BF 2, men har aldri prøvd det. Så kan ikke si om det er så dårlig som noen vil ha det til, eller ikke.

Er det noe 1942 serier igjen, som man kan melde seg på nå for tida???

;)

1630133[/snapback]

Det er dårlig med det:( Men det er noen claner som spiller..

Endelig fått et skjermkort som fungerer så nå skal jeg endelig spille litt bf42 igjen ;) Utrolig lenge siden, men må prøve det litt :lol:

Man blir mer avhengig av BF enn WOW, 2 cent

1625170[/snapback]

Jaja.. Er ikke helt enig men kanskje du mener det. Har btw en kompis som sluttet på jobben for å spille WoW. Og jeg har ingen som har sluttet for å spille BF :wub:

1625204[/snapback]

ResurrXion var jo basert på det.

kan bare være meg selvfølgelig, men jeg blir avhengig av det sosiale. alt køddet og kosepraten sene vt kvelder med spilling, samme om det er wow eller bf.  er en grunn til at man er i guilds og claner.  public/farme blir tamt i lengden.

1625412[/snapback]

Enig der, får jo kompiser. Blir jo avhengig av det.

Men det er sykt lett å sitte en hel kveld på dataen når du først sitter deg ned.

1626144[/snapback]

njah, jeg klarer ikke sitte så lenge i ro:P max 3 timers økt. som regel mellom 1-2 før jeg finner på noe annet lurt:P

Jeg er ihvertfall å bli sett på battlefield.no serveren ikveld.

Kaller meg Joeman.

Hvis noen har en teamspeak eller ventrilo oppe så er jeg med :)

:) Godt nyttår!

Jeg er innom bf.no inf et par ganger i uka for å nyte lav ping. Navnet er grr grr. Ellers er jeg senior admin for BF42 CQ på moongamers.com, en plass med 12-14 servere (4 for bf42). Har prøvd å spille bf2, men synes det (fortsatt) er råmoro med bf42.

Godt nytt år ja :)

Spilt en god del på moongamers selv, da jeg blir lei av Berlin og Stalingrad i lengden :/

kan bare være meg selvfølgelig, men jeg blir avhengig av det sosiale. alt køddet og kosepraten sene vt kvelder med spilling, samme om det er wow eller bf.  er en grunn til at man er i guilds og claner.  public/farme blir tamt i lengden.

1625412[/snapback]

Jepp, det sosiale var gull med BF. Sene kvelder på VT med Core-gjengen osv. Flamewarsa vi hadde på BF.no-forumet - ahhhh. Minner! smile.png

Oi oi, ikke sett den før nå sier vel litt hvor lenge det er siden jeg faktisk er på dette forumet. :\ Savner de gode gamle dagene i NPS. For tiden går det mest i WoW og studier. Men håper ET:QW blir bra, ellers vet jeg ikke hva jeg gjør...

Norwegian PimpSquad - We still dream of those glory days!

Studerer sisteåret av Master Data/IT ved Høgskola i Narvik, skal straks starte på diplomoppgaven.. Etter bf-tida gikk det mest i wow for Core helt til jeg gikk lei og solgte kontoen. La inn 1942 i helga, hadde glemt hvor bra det var wub.png

*Mimre good ol days*

Studerer og pleier dama :wub:

Når jeg spiller spill så går det mest i CS:S og litt WoW når jeg finner tid til det noe jeg sjelden finner..

Savner stort bf42 tiden... fy f.... å sykt gøy vi hadde det da.. Jeg husker jeg gikk å gledet meg til kamper som en liten unge på julaften.. Håper så inderlig at jeg finner ett spill hvor jeg kan få den gleden igjen..

amen goose. har ikke spilt noe spill siden jeg spilte revival cup'n med evo for ett års tid siden. dataspill bare gjør meg bored for tida, så tiden går med på skole, trening, jobbing, venner og litt flørting :tafse:

i miss the old sceeeeene!!

Tja.. je har fløtt tel Oslo, der je arbe som serviceelektroniker lærling..

Lite spelling, men je prøvde nittentoogfør att i går, og det blir itte siste gongen. bigwar42 hadde vøri morosamt!

GL RS HF! :wub:

Yes, drar en Aztral ( http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=76046 ).

Hva driver gamle BF1942-spillere med i dag?

Har dere begynt på et nytt spill (BF2, Heroes etc), prioritert RL (familie, kjæreste, venner, utdanning..) eller driver dere bare med dank?

For min egen del er jeg opptatt med lærerstudier på Høyskolen i Vestfold. Spiller lite, prioriterer jobbing med studiet og det sosiale. Dessuten har jeg begynt på fotball igjen, etter 1 års fravær (minus litt bedriftsfotball).

Edit: Glemte å nevne jeg spiller poker på Ladbrokes. Hittil går jeg i pluss:)

Spiller fortsatt bf1942 på enn CC server med en gjeng totalt n00bs, er kun der når jeg vil føle meg skikkelig god.

Ellers er det en finsk sak som funger bra, mye bra spillere der. Artig når det er en haug av de gamle som tar seg noen runder :lol:

Også venter man vel på ET:QW. Satser på en liten revolusjon her.

Det må jeg si, du går lærerskolen...hvilket år? Jeg går 3 året :lol: Dog aldri sett deg der.

Edit: Ey, førsteåret :lol: Fin hjemmeside :lol: