Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
En Dam av Død

Samletråd for mulige løsninger

Recommended Posts

Inadequate O/S Privileges og Vista!

1. Før du starter BF2 så høyreklikke på BF2 ikonet på dekstoppen og velg "Properties".
  2. Velg arkfanen "Shortcut"
  3. Velg knappen "Advanced"
  4. Merk av for "Run as adminstrator"
  5. Trykk "OK", "OK"
  6. Spill!

Faen!

Jeg har et PROBLEM!

Accounten min på Battlefield 2 er FU**A OOPP! Unskyld meg, men blir veldig irritert og frustrert!

I går spilte jeg Battlefield 2 på min vanlige Online-Account. Som vanlig tar det jo 50 år å gå ut av programmet, og jeg hadde liten tid, og skrudde av datan min manuelt!

Men så skulle jeg spille igjen i dag. Jeg prøvde å logge på, flere ganger! Men når jeg logger inn står spillet å bare laster og laster. Det funker med andre Accounter, men akkurat DEN online accounten som jeg bruker starter ikke.

Kan dette ha noe med at jeg ikke fikk logget av ordentlig?

Hei! Jeg har ett problem med noen serverer... det hender av og til paa noen servere, det er det at naar jeg har spilt en stund.. kansje 30 min-60min, saa blir jeg disconectet fra serveren via Punkbuster, der det staar som feilmelding:

You have been disconected by Punkbuster for (0) min.

Reason: Multiple 3D loaded.

Noen som vet hva problemet er?? :D

Har en venn her som sliter med 2142. Han får opp CD is invalid. Ja han har testet reg edit men det fungere enda ikke.

Noen her som kan hjelpe en kar i nød ?

Fikk ett problem når jeg la inn den nye patchen (1.50). Var jo fordel på noen om råder, men jeg liker ikke å jukse og så ikke hvor det var opp eller nedoverbakke. Noen som vet hva det kan være? Prøvd å reinstalere, og det fungerer ikke. Kjører også som administrator. har windows 7

bf2-20090927-211827-1.png

Prøv å gjøre store endringer i grafikksettings (du kan stille ting tilbake til det du liker best etterpå) slik at du tvinger spillet til å laste grafikkelementene på nytt.