taken 2 Report post Posted September 14, 2006 Kilde: IGN.com ET: Quake Wars kart avslørtIgn.com har nå fått sett på et av kartene i det kommende spillet ET: Quake Wars. Kartet heter "Protect the Ark", og er satt til den arktiske sirkel og en GDF forskningsbase. Hos IGN kan du få en gjennomgang av kartet, og et par bilder fra kartet. Det er tydelig at kartoppbygningen i ET: Quake Wars kommer til å være veldig lik den man finner i Wolf: Enemy Territory. Kartgjennomgangen anbefales, og jeg anbefaler alle som gleder seg til ET: QW, å prøve gratisspillet Wolf: ET. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sorro 0 Report post Posted September 14, 2006 Det her kommer til å bli utrolig bra Sorro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted September 14, 2006 gleder meg ubeskrivelig mye sykt bra at det kommer snø brett, synes det er en tendens til at det blir litt mye øde ørken Quote Share this post Link to post Share on other sites
LapperT 0 Report post Posted September 14, 2006 kosepå snøbrett dette SKAL kjøpes.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted September 14, 2006 Så kos ut dette ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
dum ass 0 Report post Posted September 14, 2006 GO ET: Quake Wars! Quote Share this post Link to post Share on other sites
patty 0 Report post Posted September 14, 2006 hvis du skal prøve et:wolf last ned truecombat eid mod som bygger på realisme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Funkydupe 0 Report post Posted September 14, 2006 BF2142 hvaforno ??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zeo 0 Report post Posted September 14, 2006 Glede seg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Conkerit 0 Report post Posted September 14, 2006 Glede seg 1543357[/snapback] Veldig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted September 14, 2006 BF2142 hvaforno ??? 1543322[/snapback] prøver du å si at quake wars bygger på 2142? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mandark 0 Report post Posted September 14, 2006 Vær så snill å si at den posten var kødd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veo5000 0 Report post Posted September 14, 2006 Noen som vet system req. for ET:QW? Synes de ser GANSKE høye ut... Quote Share this post Link to post Share on other sites
taken 2 Report post Posted September 14, 2006 Spillet bruker en kraftig modifisert Doom 3 motor, så hvis du kan kjøre Quake 4 så kan du kjøre ET: QW. Men det er alt jeg vet egentlig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bigz 0 Report post Posted September 14, 2006 Wolfenstein ET er no heilt nice tipper QW og så blir de skal hadde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veo5000 0 Report post Posted September 14, 2006 Forsto ikke ett ord av det du sa der, må nok gjenta det. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djchange 16 Report post Posted September 14, 2006 Tipper noe slikt som: Wolfenstein ET er heilt nice.Tipper QW også blir det. Jeg skal skal ha det 1543669[/snapback] -------------------- Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steina 0 Report post Posted September 14, 2006 Morsomt hvor dårlig enkelte er til å skrive Håper Quakewars er en flopp btw. Quote Share this post Link to post Share on other sites
umhyuk 0 Report post Posted September 14, 2006 Morsomt hvor dårlig enkelte er til å skrive ' />Håper Quakewars er en flopp btw. 1544185[/snapback] Quote Share this post Link to post Share on other sites
Decco 0 Report post Posted September 15, 2006 Gleder meg stoooooooort til ET:QW da jeg også er stor fan av wolf:ET Btw: bf2142 whatever flopper.. og det vet jo alle.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
loke 0 Report post Posted September 15, 2006 Må innrømme at jeg er blitt litt lei av BF2 nå, har ventet på ET:QW siden ifjor Så nå må jeg bare motivere gjengen jeg spiller BF2 sammen med til å konvertere... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tenebres.no 0 Report post Posted September 15, 2006 Gleder meg som en unge... på 30 Jeg anser Battlefield 2 og Wolfenstein Enemy Territory som de mest interessante multiplayer FPS, pluss at jeg er en sci-fi fan. Unyttig å si at et spill som blander alt dette blir bare himmelsk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Landstryker'n 0 Report post Posted September 15, 2006 Gleder meg som bare det. Quote Share this post Link to post Share on other sites