Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Conkerit

The Hobbit

Recommended Posts

nh06t.jpg

WROOOOOOOOOOOOOOOONG xD

Leste om hobbiten å så videoklipp av noe som skal forestille Beorn.. jeg BER om at jeg tar feil! om det var han, så griner jeg..

+1 on dat Daniel.

Hva syns folk om 48 bilder i sekundet da? ille uvant for min del men likte det og

i kveld sitter jeg på beste setet i colloseum, gleder meg som en unge på julaften!

Gud for en god film!

Gikk mange latterbrøl fra oss. Dvergene er jo bare elsk!

Jeg kan dog ikke si at den var like bra som LOTR da, men igjen den hadde en annen historie. Den ble på en måte litt mere fjollete, på en genial måte!

Synes det ser helt likt ut som LOTR jeg? :D

Ja, men dvergene har fått mye kulere skjegg i denne filmen! Skal se den på søndag. Da slipper jeg utkledde nerder og andre blodfans.

Synes det ser helt likt ut som LOTR jeg? :D

Ja, men dvergene har fått mye kulere skjegg i denne filmen! Skal se den på søndag. Da slipper jeg utkledde nerder og andre blodfans.

Haha, nice move. Skal se den etter at alle blodfansa har sett den selv. Orker ikke bråk i salen!

Ja det merket jeg også igår da det var stapp full sal.

Jævlig irriterende når meg og dama skal prøve og følge meg på filmen men blir avbrutt for paret ved siden av meg skal drive og fjolle og bråke med godteriposene.....

"Du, nå må du se å holde kjeft med den helvetes godteposen, prøver å se film her. Vil ikke høre på den faens knitringa og smattinga di.".

Tja, kunne funka :p

Funker dårlig å si i fra når det er alt bråket fra alle som bråker som gjør at det er bråk. Ikke bare når det er et par stk som gjør det.

"Du, nå må du se å holde kjeft med den helvetes godteposen, prøver å se film her. Vil ikke høre på den faens knitringa og smattinga di.".

Tja, kunne funka :p

Er ikke noe jeg har mindre problemer med, ingen skal ødelegge når jeg konser på film. Verste jeg har opplevd var å sitte mellom to gjenger med somaliske damer som skulle prate på tvers, men jeg fikk de nå til å holde kjeft. Selvfølgelig et større problem hvis det gjelder generelt. Et generelt høyt HOLD KJEFT ropt ut virker nok kanskje mot sin hensikt :p

Tenker jeg og ser filmen i helgen. Gleder meg som en unge!

Værste med kino er å sitte ved siden av noen som absolutt ikke klarer å sitte i ro.

Hmm, har litt blandede følelser jeg. Er tidenes lotr-dust, men satt igjen med en følelse av at den har blitt tredelt pga pengejag istedetfor kvalitetsbehov. Flere scener ble rett og slett FOR lange, og at de ikke engang har lagd ny musikk og istedet spiller nesten utelukkende på gammel lotr-magi gjør at jeg synes filmen ikke helt greide stå på egne ben. Det ble rett og slett litt for mye gjenbruk og lite egen identitet.

Når det er sagt, skuespillere, scener, manus, regi +++ gjør at det seff er en seerverdig god film, svak 5.

Ja delvis enig med deg qed. For meg så gjorde den gamle musikken det ekstra nostalgisk. Kjente nakkehårene reiste seg enkelte plasser, pga mektigheten bak musikken.