Sussidal 85 Report post Posted September 1, 2012 Jeg var veldig misunnelig på de som kunne dra på kino og se LOTR uten å ha lest boka husker jeg... kanskje mest fordi jeg visste hvilken episk story de (intetanende) hadde foran seg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted September 1, 2012 Tjaaa, jeg setter alltid pris på å vite litt om storyen på forhånd. Litt spesielt da dette skjer lenge før LOTR og man vet mye av innholdet om man har lest Hobbiten eller ikke. Er egentlig helt opp til deg Puffah, men jeg hadde lest bøkene hadde jeg vært deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 1, 2012 http://www.ign.com/articles/2012/09/01/hobbit-sequels-get-titles-release-dates Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 74 Report post Posted September 1, 2012 Selv leste jeg iaffal hobbiten igjen for et par uker siden =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted September 1, 2012 Me too Nå ligger LOTR ved sengen, skal lese appendix når tiden byr seg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted September 20, 2012 Ny trailer er ute Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted September 20, 2012 Gleder meg sykt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 20, 2012 Ny trailer er ute http://www.facebook....151245828066807 så fantastisk ut, jeg gleder meg sinnsykt til første filmen. Vurderer også om jeg skal se alle lotr filmene før og ^^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted September 20, 2012 Repeat for evig Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 21, 2012 Ny trailer er ute http://www.facebook....151245828066807 Dette blir hands down det største som har skjedd innen filmens verden på mange år. HERRE som jeg får gåsehud!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted September 21, 2012 Synes det ser helt likt ut som LOTR jeg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 21, 2012 Og det er veldig gode grunner til det...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jck 20 Report post Posted September 21, 2012 Hobbiten blir absolutt et av høydepunktene innen film. Har lest hobbiten og lotr flere ganger, og må nesten si jeg liker historien i hobbiten litt bedre enn i lotr. Lenge siden jeg har lest den nå, men jeg husker jeg hadde et mye større forhold til karakterene i hobitten enn det jeg fikk i resten av serien. Ingen trailere skal ses, så får jeg bare se om om han Peter klarer å gjøre jobben sin igjen (noe jeg har god tro på ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted September 25, 2012 Filmen'e har STORE forventninger! og jeg gleder meg som en unge! Har lest EN bok i hele mitt liv ferdig, og det var The Hobbit og det var absolutt den beste av alle Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted September 25, 2012 Hvordan kan du vite det om du bare har lest en? Quote Share this post Link to post Share on other sites
EagleEye91 70 Report post Posted September 25, 2012 Hvordan kan du vite det om du bare har lest en? For den var så sykt bra at det bare må være slik Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted September 25, 2012 Filmen'e har STORE forventninger! og jeg gleder meg som en unge! Har lest EN bok i hele mitt liv ferdig, og det var The Hobbit og det var absolutt den beste av alle Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted September 27, 2012 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted October 7, 2012 For alle som ikkje er klar over det starta altså forhandsalget i dag kl 12 (nettsalg kl 18). Så er berre å skunda seg! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted October 7, 2012 For alle som ikkje er klar over det starta altså forhandsalget i dag kl 12 (nettsalg kl 18). Så er berre å skunda seg! SKAL ha hele raden for deg selv du.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 7, 2012 Hobbiten: En uventet reise (3D) Colosseum, Sal 1 torsdag 13 des 1 Voksen: : kr130.00 Sete 12-27 1 Voksen: : kr130.00 Sete 12-28 De som kjenner til seteplasser på colloseum vil nikke anerkjennende :-D Quote Share this post Link to post Share on other sites
-SparDame- 11 Report post Posted October 13, 2012 Hobbiten: En uventet reise (3D) Colosseum, Sal 1 torsdag 13 des 1 Voksen: : kr130.00 Sete 12-27 1 Voksen: : kr130.00 Sete 12-28 De som kjenner til seteplasser på colloseum vil nikke anerkjennende :-D trenger du selskap eller qed? teheheh Quote Share this post Link to post Share on other sites
Puffah 0 Report post Posted November 25, 2012 For de av dere som ikke henger på Peter Jacksons facebookside hver dag, så er det altså kommet en ny productionvideo til Hobbiten Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted November 25, 2012 For alle som ikkje er klar over det starta altså forhandsalget i dag kl 12 (nettsalg kl 18). Så er berre å skunda seg! SKAL ha hele raden for deg selv du.... Ser nesten sånn ut, for nå er det 3 som ikkje skal likevel (ville visst ikkje skulke skule rundt eksamenstider likevel, snakk om feil prioritering ). Så dersom det er nåken som vil ha (eller kjenne nåken som vil ha) billettar til premieren på Hobbiten (3D, Stavanger Sal 5, 12. Des 23:59) gi eit pip Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted November 26, 2012 Blir premiere på Fønix i Kristiansand. 48fps og nytt dolby anlegg som er unikt i norge. fuck haters Kristiansand with style Quote Share this post Link to post Share on other sites