Sign in to follow this  
Conkerit

The Hobbit

Recommended Posts

Som ihuga fan av Ringenes Herre, Tolkien og Peter Jackson, blir dette rett og slett episk(det ordet blir brukt for mange ganger :-S)!

Deilig trailer, gleder meg stort.

Vist Hobbiten blir musikal..Står ikkje verden til påske dork.gif

Då skal eg skamma meg over å vera Lotr nerd dork.gif

Hmm. Altså. Folk bryter jo ut i sanger og kvad absolutt hele tiden i bøkene, burde jo egne seg fantastisk som musikal egentlig.

Edit:

Wtf, hvor gammal er denne tråden egentlig?

Ooooooh... ståpels på ryggen, lenge siden sist :)

Det eneste jeg virkelig fryktet med Hobbiten var at PJ eventuelt IKKE skulle være med... så lenge han er med er jeg trygg på resultatet: julaften kommer tidlig neste år :happy:

Smaug kommer nok i en trailer om ett par måneder tenker jeg :D

Får så sykt ståpels av sangen i traileren... *glede seg til 2012*

ifølge imdb er det planlagt 2 filmer som skal dekke boka:

The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)

The Hobbit: There and Back Again (2013)

Med andre ord vil me neppe sjå smaug i første filmen

Eg tippe første film vil enda med at dei ser Lonely Mountain og smaug som flyr rundt toppen

Eneste jeg som syns noen av dvergene var ALT for tynne? Dverger skal være tjukk men muskuløs.. Ikke som weeman på jackass, bare med skjegg..

Jeg begynte å sikle ukontrollert når jeg leste om det her forleden.... så jeg måtte selvfølgelig se traileren en gang til, og gåsehuden fungerer ennå gitt :cool:

Gleder meg så mye at jeg nesten ikke har godt av det...

Husker første gang jeg leste Hobbiten. Var ikke gamle karen, men ble fullstendig revet inn i Middle Earth.

Beorn er vel karakteren jeg ser mest frem til å se på lerretet :)

Haha. Du tenker for mye Multi <3

For å oppdatere tråden til dagens status er det nå offentlig at det ikke skal bli to filmer, men tre :D

Hæ, 3 filmer av hobbiten? Kan forstå 3 filmer av LOTR liksom, den monster-boka der. Men 3 filmer av lille hobbiten boka?

Vel, gleder meg uansett :p Men hvis det er noe melking på gang >:|

Tja, så vidt jeg har forstått skal to av dem være selve Hobbit-boka, mens den siste skal være det som skjer mellom Hobbiten og LOTR.

I tillegg har Jackson bestemt seg for å ta med flere av de tingene som bare blir fort nevnt i boka. Blant annet at Gandalf banker dritten ut av et eller annet monster, Gud eller noe sånt :p

Litt svevende, fordi jeg bare har overhørt det på kontoret.

Hei, jeg lever! Logget på for første gang på hundre år og tråden min lever også..hurra!

Tre filmer av Hobbiten høres veldig overkill ut, men han vet nok hva han driver med. Krysser fingrene og gleder meg!

Som nevnt over, den tredje filmen kom som et resultat av at Peter og Fran hadde "masse ekstra stoff", og såvidt jeg har skjønt er det snakk om appendix'ene fra LOTR... og alle som har lest de vet hvor mye gromt man da har i vente (jeg har full tillit til PJ her).

HERRE som jeg gleder meg nå... i likhet med Entreri er jeg nesten bekymret over forventningsnivået jeg driver og bygger meg opp :ninja:

• Like 1

Er aldri på kino, men skal definitivt på premieren av denne.

Tolkien + Peter Jackson + episk landskap + guddommelig musikk = KAN IKKE Gå GALT.

Hvem er med å spleise på et sånt hobbithus? Så flytter vi til NZ i løpet av noen år.

Jeg har faktisk ikke fått lest Hobbiten enda.. Burde jeg lese den før eller etter filmen? Elske filmen og elske boken enda mer etterpå, eller elske boken og kanskje bli skuffet av filmen?

Edit: Det er jo 3 filmer kom jeg på, jeg kan ikke vente så lenge :p

Edited by Puffah